«Κλείδωσε» το νέο Fuel pass η δεύτερη επιδότηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας στα καύσιμα.
Οι ανακοινώσεις για το νέο πρόγραμμα, που θα ισχύσει από τον Ιούλιο, θα γίνουν αύριο Τρίτη, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι διευρυμένο τόσο ως προς το ποσό όσο και ως προς τον αριθμό των δικαιούχων.
Το ποσό που θα δοθεί για το δεύτερο fuel pass «κλείδωσε» σε σύσκεψη που έγινε στο Μέγαρο Μαξίμου το πρωί της Δευτέρας, υπό τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη. Παρόντες στη σύσκεψη για την επιδότηση στα καύσιμα ήταν οι υπουργοί Οικονομίας, Χρήστος Σταϊκούρας, Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, Αγροτικής Ανάπτυξης, Γιώργος Γεωργαντάς.
Το σχέδιο
Το κυβερνητικό σχέδιο προβλέπει:
Το επίδομα για τη βενζίνη θα είναι αυξημένο και θα χορηγηθεί για το τρίμηνο Ιουλίου, Αυγούστου, Σεπτεμβρίου. Το ποσό της ενίσχυσης θα διαμορφωθεί πάνω από τα 30 – 50 ευρώ που προβλέπει ο πρώτος κύκλος του Fuel Pass με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι τα ποσά ενδεχομένως να ξεπεράσουν και τα 60 ευρώ.
Έμφαση θα δοθεί στις νησιωτικές περιοχές της χώρας. Παράλληλα θα ανοίξει η βεντάλια των δικαιούχων με την αναπροσαρμογή των εισοδηματικών κριτηρίων στα επίπεδα των 45.000 ευρώ ευθυγραμμιζόμενη με εκείνο της επιδότησης στο ηλεκτρικό ρεύμα από 30.000 ευρώ που προβλέπει το Fuel Pass 1.
Για το diesel κίνησης η επιδότηση την αντλία θα συνεχιστεί και μετά τον Ιούνιο με αύξηση του ποσού της επιδότησης πάνω από τα 12 λεπτά το λίτρο που είναι σήμερα. Σημειώνεται ότι με το ΦΠΑ η επιδότηση στο πετρέλαιο κίνησης φθάνει σήμερα τα 15 λεπτά το λίτρο.
Επίσης, όπως έχει γράψει ο ot.gr σχεδιάζεται υψηλότερη επιδότηση στα υγρά καύσιμα για τις νησιωτικές περιοχές της χώρας και αύξηση της κρατικής επιδότησης για τις άγονες γραμμές με στόχο την συγκράτηση των τιμών των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.
Όπως δήλωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας (ΣΚΑΙ) «θα αναλάβουμε κάποιες πρωτοβουλίες ώστε να βοηθήσουμε περισσότερο τους πολίτες στο πεδίο των καυσίμων με βάση τα δημοσιονομικά μας περιθώρια. Η πρόθεσή μας είναι να υπάρξει μια επέκταση για άλλους τρεις μήνες. Θα συζητήσουμε τη διεύρυνση των κριτηρίων και την ενίσχυση αυτών ανάλογα με τις δυνατότητες που έχουμε. Θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε».
Για τη χορήγηση του επιδόματος θα ακολουθηθεί το υφιστάμενο μοντέλο.
Ειδικότερα, τα φυσικά πρόσωπα και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα υποβάλλουν αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υπό την προϋπόθεση ότι πληρούν το νέο όριο για το οικογενειακό εισόδημα, έχουν στην κατοχή τους όχημα ή μοτοσυκλέτα-μοτοποδήλατο που είναι σε κυκλοφορία, είναι ασφαλισμένο και δεν οφείλουν γι’ αυτό τέλη κυκλοφορίας.
Για την είσοδο στη πλατφόρμα που αναμένεται να ανοίξει αρχές Ιουλίου θα χρειάζονται τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet ενώ στην αίτηση θα πρέπει να συμπληρώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας και ειδικότερα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου.
Latest News
Όλα τα σενάρια για την τύχη της Elpedison
Το σκληρό παζάρι HELLENiQ ENERGY – Edison και στο βάθος η Mytilineos (;)
Αύξηση 100,3% στα καθαρά κέρδη του ΑΔΜΗΕ για το 2023 – Προμέρισμα 0,058 ευρώ από ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών
Στα 391,9 εκατ. τα συνολικά έσοδα, στα 277,4 εκατ. τα EBITDA και στα 116,6 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
Στοπ σε νέες έρευνες υδρογονανθράκων – Η ελληνική δέσμευση στη διάσκεψη για τους ωκεανούς
Στα 10 δισ. δολ. οι δεσμεύσεις των κρατών στην 9η Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους ωκεανούς
Η μεγάλη αλλαγή των Big Oil - Οι γιγάντιες επενδύσεις στα... πλαστικά
Οι εταιρείες πετρελαίου στρέφονται προς έναν άλλον κλάδο χρήσης των ορυκτών καυσίμων, τα χημικά
Fast track αδειοδοτήσεις στα δίκτυα ηλεκτρισμού - Η Σδουκου στο συμβούλιο υπουργών Ενέργειας της ΕΕ
«Κοινό ευρωπαϊκό αγαθό τα ηλεκτρικά δίκτυα» τόνισε η κ. Σκούδου
Σαρωτικό comeback του ρωσικού φυσικού αερίου – Πάνω από 55% το μερίδιο στην ελληνική αγορά
Τι δείχνουν τα στοιχεία του ΔΕΣΦΑ για κατανάλωση, εισαγωγές και εξαγωγές φυσικού αερίου και LNG
ΔΕΣΦΑ: Αύξηση 30,91% της εγχώριας κατανάλωσης φυσικού αερίου [γράφημα]
Η συνολική ζήτηση μειώθηκε κατά 8,63%
Ο «χρησμός» SocGen και Citi για το πετρέλαιο – Ποιο σενάριο είναι το πιο επικίνδυνο
Σύμφωνα με αναλυτές οι σοβαροί κίνδυνοι για τις τιμές του αργού σχετίζονται με μια άμεση αντιπαράθεση μεταξύ των ΗΠΑ και του Ιράν
Γιατί η Κίνα στοκάρει ρωσικό πετρέλαιο - Ο ρόλος των νέων αποθηκών της CNOOC
Η Κίνα, ο μεγαλύτερος αγοραστής αργού πετρελαίου στον κόσμο, φυλάσσει αυστηρά τις πληροφορίες σχετικά με το απόθεμα της κυβέρνησης έκτακτης ανάγκης
Πού θα πάνε οι τιμές των καυσίμων – Ο Αληγιζάκης στον ΟΤ μετά τη νέα κρίση στη Μέση Ανατολή
Πώς περιγράφει στον ΟΤ την αγορά ο πρόεδρος και CEO της ΕΛΙΝΟΙΛ και πρόεδρος του ΣΕΕΠΕ Γιάννης Αληγιζάκης