Ξεκίνησε και επίσημα η παραγωγή στο νέο εργοστάσιο της BMW στην Κίνα, μια επένδυση ύψους 2,24 δισεκατομμυρίων δολαρίων, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία «πατάει γκάζι» στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.

Το εργοστάσιο Lydia, η τρίτη μονάδα συναρμολόγησης αυτοκινήτων της BMW στην Κίνα, που βρίσκεται στη βορειοανατολική πόλη Σενγιάνγκ της επαρχίας Λιαονίνγκ, θα αυξήσει την ετήσια παραγωγή της εταιρείας στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, σε 830.000 οχήματα από 700.000 το 2021.

Ευέλικτες γραμμές παραγωγής

Το εργοστάσιο έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μόνο σύμφωνα με τη ζήτηση της αγοράς, στις ευέλικτες γραμμές παραγωγής της, όπως ανακοίνωσε η BMW.

Το πρώτο μοντέλο που θα βγει από τις γραμμές του εργοστασίου Lydia είναι το i3, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίου μεγέθους σπορ sedan, αυξάνοντας έτσι την γκάμα των προσφερόμενων ηλεκτροκίνητων μοντέλων για Κινέζους πελάτες σε 13, τον επόμενο χρόνο.

Η Tesla και οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD, κυριαρχούν στην ακμάζουσα αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, με πωλήσεις υπερδιπλάσιες σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Ωστόσο, οι μεγάλες εταιρείες που έχουν διαπρέψει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως η General Motors και η Volkswagen βρίσκονται ακόμα πίσω τους.

Σχεδόν το ένα τέταρτο των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στην Κίνα τους πρώτους πέντε μήνες του τρέχοντος έτους είναι ηλεκτροκίνητα σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας.

Η BMW, ειδικότερα, στο πρώτο τρίμηνο του 2022, πούλησε 208.507 οχήματα στην Κίνα, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της, σημειώνοντας πτώση 9,2% σε σχέση με πέρυσι.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green