Ξεκίνησε και επίσημα η παραγωγή στο νέο εργοστάσιο της BMW στην Κίνα, μια επένδυση ύψους 2,24 δισεκατομμυρίων δολαρίων, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία «πατάει γκάζι» στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Το εργοστάσιο Lydia, η τρίτη μονάδα συναρμολόγησης αυτοκινήτων της BMW στην Κίνα, που βρίσκεται στη βορειοανατολική πόλη Σενγιάνγκ της επαρχίας Λιαονίνγκ, θα αυξήσει την ετήσια παραγωγή της εταιρείας στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, σε 830.000 οχήματα από 700.000 το 2021.
Setting new standards in production. The BMW Brilliance Plant Lydia in Shenyang is officially open, breaking new ground as our first ever plant to be fully planned and simulated virtually from the start 💡: https://t.co/gIwVq0N4FU #BMWGroup #BMWiFACTORY pic.twitter.com/1gkGApuKW9
— BMW Group (@BMWGroup) June 23, 2022
Ευέλικτες γραμμές παραγωγής
Το εργοστάσιο έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μόνο σύμφωνα με τη ζήτηση της αγοράς, στις ευέλικτες γραμμές παραγωγής της, όπως ανακοίνωσε η BMW.
Το πρώτο μοντέλο που θα βγει από τις γραμμές του εργοστασίου Lydia είναι το i3, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίου μεγέθους σπορ sedan, αυξάνοντας έτσι την γκάμα των προσφερόμενων ηλεκτροκίνητων μοντέλων για Κινέζους πελάτες σε 13, τον επόμενο χρόνο.
On June 23, 2022,BMW Brilliance Lydia plant was officially opened in Shenyang. The new factory is the best example of BMW's iFACTORY strategy. With a total investment of 15 billion yuan, the project is BMW's largest single investment in China! pic.twitter.com/UDXWr9Qpy8
— Liaoning China (@LiaoningChina) June 23, 2022
Η Tesla και οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD, κυριαρχούν στην ακμάζουσα αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, με πωλήσεις υπερδιπλάσιες σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Ωστόσο, οι μεγάλες εταιρείες που έχουν διαπρέψει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως η General Motors και η Volkswagen βρίσκονται ακόμα πίσω τους.
Σχεδόν το ένα τέταρτο των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στην Κίνα τους πρώτους πέντε μήνες του τρέχοντος έτους είναι ηλεκτροκίνητα σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας.
Covering an area of 2.9 million square meters and with an overall investment of 15 billion yuan (about 2.2 billion U.S. dollars), Plant Lydia of BMW Brilliance Automotive(BBA) was officially opened in northeast China's Shenyang https://t.co/BA2DdlKQpP pic.twitter.com/qtLq8oxs9J
— China Xinhua News (@XHNews) June 23, 2022
Η BMW, ειδικότερα, στο πρώτο τρίμηνο του 2022, πούλησε 208.507 οχήματα στην Κίνα, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της, σημειώνοντας πτώση 9,2% σε σχέση με πέρυσι.
Latest News
Στόλτενμπεργκ: Η κλιματική αλλαγή απειλεί την παγκόσμια ασφάλεια
«Ο αγώνας εναντίον της κλιματικής αλλαγής είναι σημαντικός για την ασφάλεια του NATO»
Γιατί η BYD αντιμετωπίζει προβλήματα σε αγορές του εξωτερικού
Τα προβλήματα σχετίζονται με την πτώση πωλήσεων EV αλλά και σε εσωτερικά ζητήματα
ΔΕΗ, Motor Oil, HELLENiQ ENERGY και βιομηχανίες στη μάχη για το «πράσινο» υδρογόνο
Σε αναμονή για το ρυθμιστικό πλαίσιο
«Πρασινίζει» το Ελ. Βενιζέλος - Εν αναμονή προσφορών για φωτοβολταϊκό σταθμό 35,5 MW
Πρόκειται για μια νέα επένδυση που έχει αρχικά εκτιμηθεί σε 50 εκατ. ευρώ, περιλαμβανομένου του κόστους λειτουργίας και συντήρησης για 8 χρόνια
«Πράσινο φως» για τις γενετικά μεταλλαγμένες μπανάνες – Πού επιτρέπεται η κατανάλωσή τους
Το 2022, τα νοικοκυριά προμηθεύτηκαν κατά κεφαλήν περισσότερες μπανάνες από ό,τι μήλα
«Ανεπαρκή» τα μέτρα της Ελλάδας για τις φυσικές καταστροφές - Τι λέει η Κομισιόν
Η Επιτροπή δεν πιέζει διά της δικαστικής οδού μόνο την Ελλάδα, αλλά και άλλες χώρες, όπως την Ισπανία και την Κύπρο
«Χρυσό» deal στις ΑΠΕ - To ΚΚR εξαγοράζει την γερμανική Encavis με εντυπωσιακό premium
Το deal πραγματοποιείται σε εκτιμώμενη αποτίμηση 15,8x EBITDA και με premium άνω του 50%
Συμμαχία HONDA και NISSAN απέναντι στα κινεζικά EVs
Οι δύο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ιαπωνίας συνεργάζονται μπροστά στον ανταγωνισμό από τους κατασκευαστές χαμηλού κόστους της Κίνας
Έρευνα: Βελτιώθηκε την τελευταία 20ετία η ποιότητα του αέρα στην Ευρώπη
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας προειδοποιεί όμως ότι το 98% των Ευρωπαίων ζει σε περιοχές με επικίνδυνα υψηλά επίπεδα μικροσωματιδίων ΡΜ2,5
Νέα στρατηγική προσαρμογής της ΕΕ στα αποτελέσματα της κλιματικής κρίσης
Η στρατηγική της ΕΕ έχει στόχο να ενισχύσει την ικανότητα του μπλοκ να προσαρμόζεται στην κλιματική κρίση