Σε συνομιλίες με την Aston Martin βρίσκεται το μεγάλο κρατικό επενδυτικό fund της Σαουδικής Αραβίας, διερευνώντας τις πιθανότητες να αποκτήσει μερίδιο της αυτοκινητοβιομηχανίας πολυτελών οχημάτων.
Διαβάστε επίσης: Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 2 δισ. ευρώ από την BMW
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, το PIF ενδιαφέρεται για την αγορά μετοχών αξίας περίπου 200 εκατ. στερλίνων, που θα του δώσει και μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο.
Διαβάστε επίσης: Kλιματικά ουδέτερα αυτοκίνητα μέχρι το 2035 στην Ευρώπη
Οι συνομιλίες με την αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκονται ακόμη σε προκαταρκτικό στάδιο, ωστόσο και οι δύο πλευρές έχουν διάθεση να φτάσουν σε συμφωνία.
Η Aston Martin έχει ανάγκη να βελτιώσει τα οικονομικά της προκειμένου να επενδύσει σε μια επόμενη γενιά πολυτελών και σπορ αυτοκινήτων και παράλληλα να δρομολογήσει την μετάβαση της προς τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Για την μετάβαση αυτή χρειάζεται σημαντικά κονδύλια και για την ώρα τα ταμεία της παραμένουν ελλειμματικά.
Ο μεγάλος στόχος είναι η πλήρης στροφή στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2030 ξεκινώντας από το νέο μοντέλο Valhalla, που θα είναι έτοιμο σε υβριδική μορφή στις αρχές του 2024 και σε πλήρως ηλεκτρική μορφή το 2025.
Η εταιρεία ελπίζει να επιστρέψει σε θετικό έδαφος κερδοφορίας από το 2023, οπότε θα ξεκινήσει να αποπληρώνει κάποια από τα χρέη της.
Από την άλλη πλευρά το PIF θα ήθελε να επεκτείνει την παρουσία της στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Για την ώρα διαθέτει μερίδια στην Lucid Motors και την McLaren.
Πάντως, έτερο δημοσίευμα του Autocar υποστήριξε πως η Aston Martin μελετά δύο πιθανούς επενδυτές. Ο ένας είναι το κρατικό fund της Σαουδικής Αραβίας και ο άλλος είναι ένα μεγάλο αμερικανικό επενδυτικό fund.
Latest News
Μπορούν τα μακροπρόθεσμα δάνεια να βοηθήσουν στην επίλυση της στεγαστικής κρίσης;
Τα στεγαστικά δάνεια με επιτόκια σταθερά για μια δεκαετία ή περισσότερο θα μπορούσαν να δώσουν σε περισσότερους Βρετανούς σπίτι
Λάθος παραγγελία; Τώρα το λιανεμπόριο έχει τη λύση στο πρόβλημα των επιστροφών
Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο τηρούν σιγή ιχθύος σχετικά με τη στρατηγική «επιστροφές χωρίς επιστροφή» - Ποιες εταιρείες την εφαρμόζουν και γιατί
Προς μετωπική Ευρώπη με Κίνα; Ανεβαίνει κι άλλο το «θερμόμετρο»
Οι δημόσιοι διαγωνισμοί για ιατροτεχνολογικά μηχανήματα στη χώρα αξίας 135 δισ. ευρώ μπαίνουν τώρα στο στόχαστρο της ΕΕ
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Επενδύει στην παραγωγή προηγμένων τσιπ μνήμης η Κίνα
Επικεφαλής των κινεζικών εταιρείων που στοχεύουν να κατασκευάσουν προηγμένα τσιπ μνήμης μέχρι το 2026, θα είναι η Huawei
Νέο «χτύπημα» στα εμπορικά ακίνητα της Ευρώπης – Βουτιά 26% στις συναλλαγές
Λιγότερα κτίρια γραφείων άλλαξαν χέρια από ό,τι σε οποιοδήποτε τρίμηνο έχει καταγραφεί μέχρι τώρα
Σύσταση Capital Economics: Δεν χρειάζεται πανικός- H ΕΚΤ θα μειώσει τα επιτόκια τον Ιούνιο
Θεωρεί κάτι περισσότερο από πιθανό η ΕΚΤ να κινηθεί αντίθετα από την FED
Αναθεωρεί τις προοπτικές της Boeing σε «αρνητικές» η S&P
Η Boeing παρέδωσε 67 αεροσκάφη «737» το τρίμηνο έως τον Μάρτιο, σημειώνοντας πτώση 41% σε σύγκριση με πέρυσι
Φρέναρε σε χαμηλό διετίας η ανάπτυξη στις ΗΠΑ - «Τσίμπησε» πάλι ο πληθωρισμός
Δυσκολεύει ακόμα περισσότερο το έργο της Fed
Διχάζει τη Βενετία το χαράτσι στους τουρίστες - Ποιοι αντιδρούν και γιατί
Εργαζόμενοι του δήμου ελέγχουν τα εισιτήρια των επισκεπτών μπροστά από τον σιδηροδρομικό σταθμό Santa Lucia