
Εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα σε ό,τι αφορά την τουριστική κίνηση της φετινής περιόδου προκύπτουν από τα στοιχεία της χρήσης της εφαρμογής Uber στην Ελλάδα.
Την ίδια στιγμή, όπως τονίζεται, κερδίζουν έδαφος οι αντισυμβατικοί προορισμοί. Οι συνεργαζόμενες με την Uber τουριστικές επιχειρήσεις ανά τον κόσμο αναζητούν τους πιο ασυνήθιστους τουριστικούς προορισμούς, οι οποίοι φαίνεται ότι προσελκύουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών.
Διαβάστε επίσης: Η Ελλάδα αποκτά τη σφραγίδα του οδηγού Michelin
Στο μεταξύ η πλειονότητα των χρηστών της εφαρμογής που επισκέπτονται την Ελλάδα ανοίγουν το app τους, με το που προσγειώνονται στη χώρα. Σύμφωνα με το σχετικό δελτίου Τύπου, τα φετινά δεδομένα συγκριτικά με αυτά της προ πανδημίας περιόδου καταγράφονται εντυπωσιακά.
Tα στοιχεία της Uber για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο
Φέτος, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019
- οι χρήστες από το εξωτερικό που επισκέφθηκαν την Ελλάδα και άνοιξαν την εφαρμογή αυξήθηκαν κατά 127% ενώ ισόποσα αυξήθηκαν και όσοι επισκέπτες εξασφάλισαν μια διαδρομή
- οι χρήστες από το εξωτερικό που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή για να μετακινηθούν από και προς το αεροδρόμιο αυξήθηκαν κατά 189%
Τον Ιούλιο, σε σχέση με τον Ιούνιο του 2022
- οι χρήστες από το εξωτερικό που επισκέφθηκαν την Ελλάδα και άνοιξαν την εφαρμογή αυξήθηκαν κατά 18% και κατά 20% όσοι επισκέπτες χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα, ενώ οι μετακινήσεις από και προς το αεροδρόμιο μέσω της εφαρμογής ενισχύθηκαν κατά 17%
Φέτος, σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019
- οι χρήστες από το εξωτερικό που επισκέφθηκαν την Ελλάδα και άνοιξαν την εφαρμογή αυξήθηκαν κατά 148%, ενώ κατά 124% ενισχύθηκαν όσοι εξασφάλισαν μια διαδρομή
- οι χρήστες από το εξωτερικό που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή για να μετακινηθούν από και προς το αεροδρόμιο αυξήθηκαν κατά 153%.
Επισκέπτες και προορισμοί
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, τον φετινό Ιούλιο, καταγράφηκε σημαντική αύξηση, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, του αριθμού των επισκεπτών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή της Uber από το Ηνωμένο Βασίλειο (+81%), την Γαλλία (+80%) και τις ΗΠΑ (+69%). Σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2022 επίσης καταγράφηκε αύξηση του αριθμού των επισκεπτών που χρησιμοποίησε την εφαρμογή της Uber με προέλευση την Γαλλία (+25%), τις ΗΠΑ (+16%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+14%). Αντίστοιχα και τον Αύγουστο στην κορυφαία τριάδα των επισκεπτών που έκαναν χρήση της εφαρμογής βρέθηκαν οι ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο (αύξηση κατά 301%), την Γαλλία (αυξήθηκαν κατά 248% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019) και τις ΗΠΑ (αύξηση 152%).
Ο Λαιμός της Βουλιαγμένης, το Καβούρι και η Βάρκιζα βρέθηκαν στις τρεις πρώτες επιλογές των επισκεπτών της χώρας που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή της Uber για να επισκεφθούν τις παραλίες της Αττικής. Η μεγαλύτερη διαδρομή που πραγματοποιήθηκε είχε μήκος 613 χιλιομέτρων και αφορούσε ταξίδι από την Θεσσαλονίκη έως την Χαλκιδική, την Πάργα και στη συνέχεια επιστροφή στην Θεσσαλονίκη.
Αύξηση της ζήτησης για περιπέτεια
«Ξεχάστε λοιπόν τον πύργο του Άιφελ ή το Παλάτι Μπάκιγχαμ», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία. Βασισμένη στις προτιμήσεις των επιβατών της, η Uber έχει συντάξει έναν κατάλογο με τους πιο δημοφιλείς «αντιδημοφιλείς» προορισμούς, που μπορούν να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για μελλοντικές περιπετειώδεις αποδράσεις.
Η «Αψίδα του Γαλερίου» στην Θεσσαλονίκη βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών της Uber, ακολουθούμενη από το «Νεκροταφείο Τρένων» στην Νέα Ιωνία Θεσσαλονίκης, το «Θέατρο της Επιδαύρου» στην Παλαιά Επίδαυρο, το «Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού» στην Σπάρτη και τον «Βοτανικός Κήπος Ιουλίας και Αλεξάνδρου Ν. Διομήδους» στο Χαϊδάρι.


Latest News

400.000 οικογένειες στηρίχθηκαν από το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τη Δευτέρα θα γίνει η κλήρωση για άλλα 125.000 vouchers των 150-300 ευρώ ανάφερε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας

«Ο ευρωπαϊκός χειμώνας θα κρίνει τη νέα τουριστική χρονιά»
Και για το 2023 η μεγάλη πρόκληση για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις παραμένει η αντιμετώπιση του ενεργειακού κόστος

Πάνω από 1 δισ. έσοδα θα φέρουν το 2023 οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ
Μέχρι τώρα έχουν ήδη ανακοινωθεί 56 πτήσεις την εβδομάδα από ΗΠΑ και Καναδά

Startup από τη Νάξο άντλησε κεφάλαια 250.000 ευρώ - Ποιος είναι ο χρηματοδότης
Η πρώτη startup στην περιοχή των Κυκλάδων που λαμβάνει αυτό το ύψος κεφαλαίων από τον πρώτο γύρο

Νέος CCO στη Celestyal - Ενισχύεται και το τμήμα πωλήσεων στην Ελλάδα
Ο Lee Haslett αναλαμβάνει τη θέση του γενικού εμπορικού διευθυντή - Υπεύθυνος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ο Χάρης Μπρουσαλιάν

Νέες συνδέσεις με Ισραήλ από την Aegean - Νωρίτερα το θερινό πρόγραμμα
Η εταιρεία αυξάνει τις προσφερόμενες θέσεις κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο έτος

Αντέχει η Ελλάδα το αυξημένο κύμα τουριστών;
Οι επιπτώσεις του υπερτουρισμού και οι τρόποι αντιμετώπισής τους - Εχει η Ελλάδα τις αναγκαίες υποδομές;

Η Booking «ψηφίζει» Ελλάδα - Ποια περιοχή αναδείχθηκε η δεύτερη πιο φιλόξενη στον κόσμο
Ο ιστότοπος Booking.com ανακοίνωσε τα βραβεία Traveller Review Awards 2023

Sani/Ikos: Αυξάνει 8% τους μισθούς των εργαζομένων του στην Ελλάδα
Αφορά όλες τις ειδικότητες των ξενοδοχοϋπαλλήλων στα θέρετρα Sani Resort & Ikos Resorts

Πακέτο προβολής της Εύβοιας στο εξωτερικό ετοιμάζει ο ΕΟΤ
Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει συνεργασία με 17 γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό