Εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα σε ό,τι αφορά την τουριστική κίνηση της φετινής περιόδου προκύπτουν από τα στοιχεία της χρήσης της εφαρμογής Uber στην Ελλάδα.
Την ίδια στιγμή, όπως τονίζεται, κερδίζουν έδαφος οι αντισυμβατικοί προορισμοί. Οι συνεργαζόμενες με την Uber τουριστικές επιχειρήσεις ανά τον κόσμο αναζητούν τους πιο ασυνήθιστους τουριστικούς προορισμούς, οι οποίοι φαίνεται ότι προσελκύουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών.
Διαβάστε επίσης: Η Ελλάδα αποκτά τη σφραγίδα του οδηγού Michelin
Στο μεταξύ η πλειονότητα των χρηστών της εφαρμογής που επισκέπτονται την Ελλάδα ανοίγουν το app τους, με το που προσγειώνονται στη χώρα. Σύμφωνα με το σχετικό δελτίου Τύπου, τα φετινά δεδομένα συγκριτικά με αυτά της προ πανδημίας περιόδου καταγράφονται εντυπωσιακά.
Tα στοιχεία της Uber για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο
Φέτος, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019
- οι χρήστες από το εξωτερικό που επισκέφθηκαν την Ελλάδα και άνοιξαν την εφαρμογή αυξήθηκαν κατά 127% ενώ ισόποσα αυξήθηκαν και όσοι επισκέπτες εξασφάλισαν μια διαδρομή
- οι χρήστες από το εξωτερικό που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή για να μετακινηθούν από και προς το αεροδρόμιο αυξήθηκαν κατά 189%
Τον Ιούλιο, σε σχέση με τον Ιούνιο του 2022
- οι χρήστες από το εξωτερικό που επισκέφθηκαν την Ελλάδα και άνοιξαν την εφαρμογή αυξήθηκαν κατά 18% και κατά 20% όσοι επισκέπτες χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα, ενώ οι μετακινήσεις από και προς το αεροδρόμιο μέσω της εφαρμογής ενισχύθηκαν κατά 17%
Φέτος, σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019
- οι χρήστες από το εξωτερικό που επισκέφθηκαν την Ελλάδα και άνοιξαν την εφαρμογή αυξήθηκαν κατά 148%, ενώ κατά 124% ενισχύθηκαν όσοι εξασφάλισαν μια διαδρομή
- οι χρήστες από το εξωτερικό που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή για να μετακινηθούν από και προς το αεροδρόμιο αυξήθηκαν κατά 153%.
Επισκέπτες και προορισμοί
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, τον φετινό Ιούλιο, καταγράφηκε σημαντική αύξηση, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, του αριθμού των επισκεπτών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή της Uber από το Ηνωμένο Βασίλειο (+81%), την Γαλλία (+80%) και τις ΗΠΑ (+69%). Σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2022 επίσης καταγράφηκε αύξηση του αριθμού των επισκεπτών που χρησιμοποίησε την εφαρμογή της Uber με προέλευση την Γαλλία (+25%), τις ΗΠΑ (+16%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+14%). Αντίστοιχα και τον Αύγουστο στην κορυφαία τριάδα των επισκεπτών που έκαναν χρήση της εφαρμογής βρέθηκαν οι ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο (αύξηση κατά 301%), την Γαλλία (αυξήθηκαν κατά 248% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019) και τις ΗΠΑ (αύξηση 152%).
Ο Λαιμός της Βουλιαγμένης, το Καβούρι και η Βάρκιζα βρέθηκαν στις τρεις πρώτες επιλογές των επισκεπτών της χώρας που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή της Uber για να επισκεφθούν τις παραλίες της Αττικής. Η μεγαλύτερη διαδρομή που πραγματοποιήθηκε είχε μήκος 613 χιλιομέτρων και αφορούσε ταξίδι από την Θεσσαλονίκη έως την Χαλκιδική, την Πάργα και στη συνέχεια επιστροφή στην Θεσσαλονίκη.
Αύξηση της ζήτησης για περιπέτεια
«Ξεχάστε λοιπόν τον πύργο του Άιφελ ή το Παλάτι Μπάκιγχαμ», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία. Βασισμένη στις προτιμήσεις των επιβατών της, η Uber έχει συντάξει έναν κατάλογο με τους πιο δημοφιλείς «αντιδημοφιλείς» προορισμούς, που μπορούν να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για μελλοντικές περιπετειώδεις αποδράσεις.
Η «Αψίδα του Γαλερίου» στην Θεσσαλονίκη βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών της Uber, ακολουθούμενη από το «Νεκροταφείο Τρένων» στην Νέα Ιωνία Θεσσαλονίκης, το «Θέατρο της Επιδαύρου» στην Παλαιά Επίδαυρο, το «Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού» στην Σπάρτη και τον «Βοτανικός Κήπος Ιουλίας και Αλεξάνδρου Ν. Διομήδους» στο Χαϊδάρι.
Latest News
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το «Τουρισμός για Όλους 2024» - Πώς θα ειδοποιηθούν
Η ενημέρωση των τυχερών δικαιούχων θα γίνει μέσω sms και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σύμφωνα με τα στοιχεία που δήλωσαν κατά την υποβολή της αίτησης
Παράσχης (ΔΑΑ): Ανεβάζουμε τον πήχη των εσόδων - Πάνω από 30 εκατ. επιβάτες το 2024
Η διοίκηση του ΔΑΑ είχε δεσμευθεί ότι θα επανεξέταζε τους στόχους για το 2024 με το τέλος του πρώτου τριμήνου
Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές