Είσοδο στην αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label) σε συνεργασία με έλληνες προμηθευτές σχεδιάζει η Wolt Market. Παράλληλα στο επενδυτικό της πλάνο περιλαμβάνεται το άνοιγμα και νέων dark stores (καταστήματα τροφοδοσίας), προκειμένου σε πρώτη φάση να ενισχύσει την παρουσία της στις περιοχές όπου ήδη δραστηριοποιείται, ήτοι Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, και σε δεύτερο χρόνο να επεκταθεί σε πόλεις όπου έχει παρουσία η ηλεκτρονική πλατφόρμα Wolt, όπως η Λάρισα, τα Χανιά, ο Βόλος, το Αγρίνιο.
Αυτή τη στιγμή προϊόντα με την επωνυμία της Wolt Market διατίθενται μόνο στην αγορά του Ισραήλ, με κάποιους (λίγους) κωδικούς φρούτων και λαχανικών και ξηρών καρπών, ενώ υπάρχουν επίσης μια ομπρέλα και ένα τιρμπουσόν (!), όπως αναφέρει ο Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα στο πλαίσιο δημοσιογραφική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο dark store της online αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Περιστέρι.
Διαβάστε επίσης: Wolt Market: Προχωρά σε μειώσεις τιμών για 1.500 προϊόντα
Ερωτηθείς σχετικά με τις κατηγορίες προϊόντων που θα αναπτύξει η Wolt Market με το όνομά της, ο κ. Μπιλάλης ανέφερε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για όλο το φάσμα των ειδών σούπερ μάρκετ.
Υπογράμμισε ωστόσο ότι χρειάζεται πολύ προσεκτικός σχεδιασμός, ενώ θα πρέπει να βρεθούν οι αξιόπιστοι παραγωγοί, οι οποίοι θα προμηθεύουν το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ με προϊόντα προδιαγραφών που θα θέσει η εταιρεία, στους όγκους που θέλει και με προσιτή τιμή.
Σύντομα 5.000 κωδικοί
Το ψηφιακό σούπερ μάρκετ της Wolt, που συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, με 10 «σκοτεινά» καταστήματα από τα οποία διακινούνται 4.000 κωδικοί, το δεύτερο εξάμηνο εφέτος παρουσιάζει διψήφια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες, όπως ανέφερε ο κ. Μπιλάλης, χωρίς όμως να δώσει παραπάνω στοιχεία.
Σε ό,τι αφορά το κωδικολόγιο, σύντομα θα φτάσει στους 5.000 κωδικούς, σημείωσε ο κ. Μπιλάλης, ενώ πριν δύο χρόνια ξεκίνησε με περίπου 1.800 κωδικούς.
Διατηρεί παρουσία σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής κ.ά.
Το ψηφιακό σούπερ μάρκετ με βασικό μέτοχο την DoorDash εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο, συνεργάζεται με περισσότερους από 100 προμηθευτές.
Νέες συνεργασίες
Επιπλέον έχει λανσάρει νέες συνεργασίες, όπως με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία λίστα με 230 κωδικούς κρασιού, που καλύπτουν γεωγραφικά όλες τις οινικές περιοχές της Ελλάδας και συμπληρώνεται από κάποιες σημαντικές διεθνείς ετικέτες, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO.
Τα ηλεκτρονικά ράφια της Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς.
Μεταξύ των κατηγοριών που επιλέγουν περισσότερο οι πελάτες της Wolt Market συμπεριλαμβάνοντα τα φρουτολαχανικά, τα κρεατικά, τα γαλακτοκομικά, τα αλκοολούχα ποτά και τα σνακ. Ιδιαίτερη δυναμική αναπτύσσουν επίσης οι κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα.
Μία από τις κορυφαίες θέσεις στις παραγγελίες της Wolt Market κατέχουν οι μπανάνες.
Σήμερα τα καταστήματα της Wolt Market λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά.
Μειώσεις τιμών
Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου 2022, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Καλάθι του Νοικοκυριού. Μάλιστα, το καλάθι του Wolt Market στην συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.
Latest News
Πώς το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» ξέμεινε από κλωστοϋφαντουργία
Η αναστολή λειτουργίας της Βαρβαρέσος και το τέλος στην κλωστοϋφαντουργίας στη Νάουσα μετά από 150 χρόνια - Τι έλεγε ο Άδωνις Γεωργιάδης το 2019
Ανεβάζουν ταχύτητα τα έσοδα από προμήθειες των τραπεζών
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις Εθνικής και Πειραιώς για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Η εφτάψυχη ΔΕΠΑ Εμπορίας – Οι μάχες με Gazprom και πράσινη μετάβαση
Οι 2 νάρκες, το πωλητήριο και η φυγή προς Ευρώπη και Ουκρανία
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα