Η ιταλική κυβέρνηση θέλει να κάνει ότι μπορεί για να σώσει την Ita από τυχόν χρεοκοπία. Όπως γράφει ο ιταλικός Tύπος, η κύρια στρατηγική προβλέπει αύξηση κεφαλαίου με έναν νέο εταίρο, ο οποίος όμως δεν θα κατέχει την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών.
Σύμφωνα με την Corriere della Sera, o εταίρος αυτός θα είναι η γερμανική Lufthansa, με την οποία φέρονται να έχουν ήδη αρχίσει oι σχετικές επαφές. Για να πετύχει τον στόχο αυτό, η κυβέρνηση της Ρώμης άλλαξε και το αρχικό διάταγμα με αντικείμενο την σύσταση της εταιρείας.
Πώληση πακέτου μετοχών της ITA Airways
«Ψάχνουμε έναν επιχειρηματικό εταίρο, για να μπορέσει να δουλέψει αποτελεσματικά και αποδοτικά η Ita», δήλωσε ο Ιταλός υπουργός οικονομικών, Τζανκάρλο Τζορτζέτι. Μέχρι τώρα, η νέα ιταλική αεροπορική εταιρία κατέγραψε απώλειες της τάξης των 1,5 εκατομμυρίων ευρώ την ημέρα, παρά την μείωση του στόλου σε σύγκριση με την Alitalia.
Η στήριξη της ιταλική κυβέρνησης
Συνολικά, η ιταλική κυβέρνηση με την άδεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα την στηρίξει με ένα εκατομμύριο τριακόσιες χιλιάδες ευρώ. Τον Νοέμβριο καταβλήθηκε η προτελευταία δόση, ύψους 400 χιλιάδων ευρώ. Η τελευταία θα είναι 200 χιλιάδων ευρώ, ενώ αργότερα το όλο τοπίο μοιάζει άγνωστο και άκρως ανησυχητικό. Τους τελευταίους μήνες μια σειρά υποψήφιων μετόχων έκανε πίσω: από την Air France, μέχρι το fund Centares και τον όμιλο Msc, ο οποίος δραστηριοποιείται στις κρουαζιέρες.
Oι ανησυχίες πληθαίνουν από την στιγμή που, τους πρώτους εννέα μήνες η Ιta έχασε συνολικά 300 εκατομμύρια ευρώ. Οι μάνατζερ της εταιρίας προσπαθούν να φανούν αισιόδοξοι και δηλώνουν ότι το συνολικό κόστος λειτουργίας της έχει περιοριστεί σημαντικά. Προσθέτουν μάλιστα, ότι τα προβλήματα είναι παροδικά, ότι οφείλονται κυρίως στην αύξηση των τιμής των καυσίμων, με τις ευρύτερες συνέπειες του πολέμου στην Ουκρανία. Στους κύριους, μελλοντικούς στόχους συμπεριλαμβάνεται η αύξηση των στρατηγικών συνδέσεων με την βόρεια και την νότια Αμερική. Χρειάζεται όμως μια επιχειρηματική στήριξη – από το εξωτερικό.
Θεόδωρος Ανδρεάδης-Συγγελλάκης, Ρώμη
Πηγή: Deutsche Welle
Latest News
Η ιππασία οδήγησε την Αθηνά Ωνάση στα σούπερ μάρκετ Casino - Η «σχέση» με τον Τσέχο ιδιοκτήτη
Το ζευγάρι Daniel Kretinsky -Anna Kellnerová και η φιλία τους με την Αθηνά Ωνάση - Ποιος είναι ο Τσέχος κροίσος και νέος επενδυτής της West Ham
ΗΠΑ: Αναθεωρήθηκε προς τα πάνω το ΑΕΠ του γ’ τριμήνου – Μειώθηκαν οι αιτήσεις ανεργίας
Η αμερικανική οικονομία αναπτύχθηκε ταχύτερα το τέταρτο τρίμηνο του 2023 από ό,τι είχε εκτιμηθεί προηγουμένως
Ποιος είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος Ευρωπαίος τραπεζίτης
Πώς επιδρά ο «γάμος» UBS- Credit Suisse
Πανέτα (ΕΚΤ): Πλησιάζει η ώρα μείωσης των ευρωεπιτοκίων
Επιβραδύνεται ο ρυθμός του πληθωρισμού υποστηρίζει ο Ιταλός κεντρικός τραπεζίτης
Οι «πρωταθλητές» στις εξαγωγές σοκολάτας της Ευρώπης - Το κλειστό «club των 5»
Πέντε χώρες της ΕΕ κατέχουν το 75% των συνολικών εξαγωγών σοκολάτας και ράβδων σοκολάτας σε χώρες εκτός ΕΕ
Τι είπε το Νο3 της Κίνας για τις επενδύσεις στο «Νταβός της Ασίας»
Η Κίνα στοχεύει να αποτελέσει ισχυρή κινητήρια δύναμη για την ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας
Πόσο κόστισε στις πολυεθνικές η έξοδος από την Ρωσία - Τα αντίποινα στον Πούτιν
Περίπου 1.000 επιχειρήσεις έχουν αποχωρήσει από την Ρωσία μετά την εισβολή της στην Ουκρανία και την πολεμική σύρραξη
Ποιος πρέπει να πληρώσει για την κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη
Η γέφυρα κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1970 για περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια, αλλά το κόστος της ανοικοδόμησής της θα μπορούσε να είναι δεκαπλάσιο της αρχικής της τιμής
Επιβίωση ή ευημερία - Οι επιλογές της Macy's
Ο Tony Spring, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι μόλις τον περασμένο μήνα, παραμένει βέβαιος ότι το πολυκατάστημα εξακολουθεί να κατέχει σημαντικό ρόλο στη ζωή των καταναλωτών - Αρκεί όμως κάτι τέτοιο για το μέλλον;
Στα 58,4 δισ. ο τζίρος της βιομηχανίας του σεξ - Οι περιζήτητες θέσεις εργασίας «λευκού κολλάρου»
Με τον σημερινό ρυθμό ανάπτυξής της η βιομηχανία «ψυχαγωγίας ενηλίκων» εκτιμάται ότι θα εκτιναχθεί στα 96,2 δισ. δολάρια το 2032