Στη Βαρβάκειο – Κεντρική Ιχθυαγορά Αθηνών «επεκτείνεται» για ολόκληρη την περίοδο της Σαρακοστής το «καλάθι του νοικοκυριού» προκειμένου να συγκρατηθούν οι τιμές στα προϊόντα που γεμίζουν το σαρακοστιανό τραπέζι των καταναλωτών.

Όπως έγινε γνωστό, ξεκίνησε πιλοτικά η εφαρμογή του μέτρου του καλαθιού του νοικοκυριού στην Κεντρική Ιχθυαγορά Αθηνών για όλα τα σαρακοστιανά είδη, με στόχο η πρωτοβουλία να διατηρηθεί σε ισχύ καθ’ όλη τη διάρκεια της Σαρακοστής.

«Καλάθι της Σαρακοστής»: Πότε ξεκινά, τι θα περιλαμβάνει

Το νέο «καλάθι» είναι ένας κατάλογος με σαρακοστιανά προϊόντα ανά εβδομάδα κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής, με ένα συγκεκριμένο εύρος των ανώτατων – μόνο- τιμών τους, που πωλούνται από τις επιχειρήσεις στην Βαρβάκειο κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.

Σημειώνεται πως οι παραπάνω τιμές αυτές που δημοσιοποιήθηκαν από το υπουργείο Ανάπτυξης είναι χαμηλότερες από εκείνες που επίσης ανακοινώθηκαν και ίσχυαν το 2022.

Στην Ιχθυαγορά Αθηνών ο Γεωργιάδης

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης βρέθηκε στην Κεντρική Ιχθυαγορά Αθηνών, στη Βαρβάκειο και μαζί με τον πρόεδρό της Βασίλη Σίμο παρουσίασαν τις τιμές στα είδη της Σαρακοστής.

«Είμαστε πρώτη μέρα στην Ιχθυαγορά. Είχαμε την πρωτοβουλία να κάνουμε καλύτερες τιμές από πέρυσι στα Σαρακοστιανά. Πιστεύω ότι η πρωτοβουλία αυτή θα έχει δύο οφέλη: Όσοι έρθουν να ψωνίσουν από εδώ, θα κερδίσουν χρήματα και επίσης με τις τιμές που ανακοινώθηκαν εδώ, όλη η αγορά θα έχει μέτρο σύγκρισης ώστε να μην χρεώνει κάποιος ότι θέλει» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.

«Το χταπόδι είναι λίγο δύσκολο να ενταχθεί στο καλάθι, λόγω επάρκειας, γι αυτό και δεν το τοποθετήσαμε εξ αρχής. Θα μπει όμως στο μέλλον» τόνισε ο κ. Σίμος.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία
Ψηφιακός μετασχηματισμός: Πρώτοι στα social media, ουραγοί στις τραπεζικές συναλλαγές
Οικονομία |

Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές

Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;