Δόθηκε σε κυκλοφορία σήμερα, Πέμπτη 1 Ιουνίου 2023, η Διώρυγα της Κορίνθου για την θερινή περίοδο έως τις 2 Οκτωβρίου 2023, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των εργασιών.
Ολοκληρώθηκε έτσι η 2η Φάση του έργου και η Διώρυγα θα κλείσει ξανά τον Οκτώβριο για να συνεχιστούν οι εργασίες προκειμένου το έργο να παραδοθεί οριστικά στις αρχές του νέου έτους.
Διώρυγα Κορίνθου: Προχωράει το νέο αναπτυξιακό σχέδιο
Στη περίοδο των τεσσάρων μηνών που η Διώρυγα θα παραμείνει ανοικτή δεν θα εκτελούνται εργασίες κατασκευής των πασσαλότοιχων αντιστήριξης, αλλά μόνο εργασίες προκατασκευής των πασσάλων και χερσαίες εργασίες στην περιοχή του Βιολογικού Καθαρισμού.
Το έργο σήμερα έχει ποσοστό ολοκλήρωσης 60%.
Χρηματοδότηση
Υπενθυμίζεται πως οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει στη Διώρυγα, ειδικότερα για να αντιμετωπιστεί η αποκατάσταση στα πρανή, έχουν χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και είναι υπό την επίβλεψη του υπουργείου Υποδομών αλλά και από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και την Εφορεία Αρχαιοτήτων και το υπουργείο Πολιτισμού όσον αφορά τον δίολκο.
Οι συνεχείς καταπτώσεις από τα πρανή που σημειώθηκαν, κατά την περίοδο μεταξύ Νοεμβρίου του 2020 και Φεβρουαρίου του 2021, προκαλώντας σοβαρές βλάβες οδήγησαν στο κλείσιμο της Διώρυγας. Αποκορύφωμα ήταν η κατάπτωση όγκου περί τα 15.000-20.000 m3 στις 3Φεβρουαρίου 2021, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να απαγορευθεί ο διάπλους για λόγους ασφαλείας, στερώντας βεβαίως σημαντικά έσοδα και ρευστότητα από την Ανώνυμη Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου (Α.Ε.ΔΙ.Κ).
Βασικές πηγές εσόδων της εταιρείας, που είναι θυγατρική του Υπερταμείου, αποτελούν τα δικαιώματα διέλευσης, ρυμούλκησης και πλοήγησης, τα οποία όμως γράφουν μηδέν εδώ και πάνω από έναν χρόνο. Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε το 2019 σε 5,19 εκατ. ευρώ και το 2020 σε 3,83 εκατ. ευρώ. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις λειτουργικές της ανάγκες, η ανώνυμη εταιρεία προέβη εντός του 2021 στη σύναψη δύο συμβάσεων χρηματοδότησης, εκ των οποίων η μια αφορά σε δάνειο της μητρικής ΕΕΣΥΠ, ύψους 300.000 ευρώ, για την άμεση κάλυψη αναγκών μέχρι την ολοκλήρωση διαπραγματεύσεων με τα τραπεζικά ιδρύματα.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda