Στην κυκλοφορία δόθηκε πριν απο λίγο η γέφυρα Σερβίων, η οποία είχε κλείσει με απόφαση της Περιφέρειας προκειμένου να πραγματοποιηθούν εκτάκτως εργασίες συντήρησής της. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αστυνομικής διεύθυνσης Κοζάνης, θα επιτρέπεται η διέλευση μόνο των επιβατηγών αυτοκινήτων και κάθε είδους οχήματος με μεικτό βάρος μικρότερο των 3,5 τόνων και μόνο στο ένα ρεύμα κυκλοφορίας.
Η ρύθμιση της κυκλοφορίας θα γίνεται με φανάρι που έχει τοποθετηθεί στις δύο πλευρές της γέφυρας και την ευθύνη της επιτήρησης έχει αναλάβει η Τροχαία Κοζάνης. Το άνοιγμα της γέφυρας είχε προαναγγείλει μια μέρα πριν ο περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου. Η διέλευση των λεωφορείων και φορτηγών αυτοκινήτων θα συνεχίσει να γίνεται από παρακαμπτήριους οδούς, όπως γινόταν και το προηγούμενο διάστημα. Οι εργασίες συντήρησης της γέφυρας συνεχίζονται, τα συνεργεία εργάζονται στον πέμπτο και έκτο πρόβολο προκειμένου νά αποκαταστήσουν τις βλάβες.
Κοζάνη: Προχωρούν τα έργα αποκατάστασης της γέφυρας Σερβίων
«Δεν έγιναν ποτέ έργα συντήρησης»
Σημειώνεται ότι, μετά τον εντοπισμό σοβαρών φθορών στη γέφυρα, η κυκλοφορία φορτηγών είχε ήδη απαγορευτεί. Μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ ο Αθανάσιος Βούρας, μηχανικός, προϊστάμενος στο τμήμα Εκτέλεσης Συγκοινωνιακών Έργων στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, αποκάλυψε μάλιστα ότι εδώ και 50 χρόνια που λειτουργεί η Γέφυρα δεν έχουν γίνει έργα συντήρησης.
«Η μόνη συντήρηση αν μπορούμε να το πούμε έτσι, ήταν η αλλαγή ασφαλτοτάπητα που έγινε πριν από μερικά χρόνια και το κλείσιμο των αρμών που υπήρχαν ανάμεσα στα τμήματα της γέφυρας», είπε.
Επειδή κάθε έργο είναι διαφορετική περίπτωση, δεν υπάρχει ένας ενιαίος κανονισμός που ορίζει τα διαστήματα στα οποία πρέπει να γίνεται έλεγχος, εξήγησε ο κ. Βούρας, τόνισε ωστόσο ότι έλεγχοι και συντηρήσεις πρέπει να γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, τα οποία μπορεί να είναι και διετίες, τριετίες. «Δηλαδή, μπορεί να υπάρχουν και μικρής έκτασης φθορές, οι οποίες μπορούν να επιδιορθωθούν άμεσα και γρήγορα και χωρίς να το καταλάβει και κανένας», συμπλήρωσε, τονίζοντας πως «50 χρόνια είναι πολλά».
Latest News
Ο τυφώνας Μίλτον πλησιάζει τη Φλόριντα - «Φύγετε, αλλιώς θα πεθάνετε»
Το 2,8% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος των ΗΠΑ βρίσκεται στην άμεση πορεία του Μίλτον
Copernicus: Ο Σεπτέμβριος ήταν ο δεύτερος θερμότερος μήνας στα χρονικά
Το περασμένο έτος ήταν το θερμότερο που έχει καταγραφεί στα χρονικά, αλλά το 2024 φαίνεται ότι θα επαναλάβει το ρεκόρ αυτό.
Σήμερα η τηλεφωνική επικοινωνία Μπάιντεν – Νετανιάχου για το Ιράν
Εντός της ημέρας, ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν αναμένεται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον Ισραηλινό πρωθυπουργό για το Ιράν.
Καλοκαιρινές θερμοκρασίες μέχρι και το Σάββατο - Ανατροπή από Κυριακή
Η θερμοκρασία θα σημειώσει μικρή άνοδο και θα φτάσει τους 27 με 29 και τοπικά στα ανατολικά ηπειρωτικά τους 30 με 31 βαθμούς Κελσίου.
H «δυναστεία» Μπερλουσκόνι ετοιμάζει την μεγάλη επιστροφή στην πολιτική
Η οικογένεια Μπερλουσκόνι κάνει σχέδια για ένα πιο φιλελεύθερο και μαζικό Forza Italia - Ο παράγοντας Μελόνι
Νετανιάχου: Το Ισραήλ σκότωσε τον Νασράλα και τους διαδόχους του
Ο Νετανιάχου προειδοποιεί τον λαό του Λιβάνου ότι η χώρα τους θα έχει τη μοίρα της Γάζας, αν δεν την «απελευθερώσουν» από τη Χεζμπολάχ.
Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία 59 ετών o Μπάμπης Αγρολάμπος
Ξεκίνησε την δημοσιογραφική καριέρα του το 1989. Από το 2013 εργαζόταν στην «Εφημερίδα των Συντακτών»
Τα Τρίκαλα στις είκοσι πόλεις στην ΕΕ που βραβεύτηκαν για έργα κλιματικής ουδετερότητας
Το σήμα αποστολής της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις ανταμείβει τα σχέδιά τους για την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας
Ανάρτηση Μητσοτάκη: «Πέντε πράγματα που θέλω να ξέρετε για τον προϋπολογισμό»
Τι αναφέρει ο πρωθυπουργός για το προσχέδιο του προϋπολογισμού
H κατανάλωση ενέργειας στις μεταφορές επιστρέφει στα προπανδημικά επίπεδα
Οι οδικές μεταφορές ήταν ο μεγαλύτερος καταναλωτής ενέργειας, υπεύθυνες για το 74% της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας στις μεταφορές της ΕΕ