Πολλά είναι τα περιστατικά που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, με πεζούς που παρασύρονται από διερχόμενα αυτοκίνητα, πολλά από τα οποία έχουν θανατηφόρα κατάληξη. Μόνο τις τελευταίες ημέρες 4 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Αθήνα καθώς παρασύρθηκαν από διερχόμενο όχημα.
Ο Παναγιώτης Μαδιάς, μηχανολόγος – ηλεκτρολόγος μηχανικός και δικαστικός πραγματογνώμονας μίλησε στην ΕΡΤ για τις αιτίες πίσω από τα τροχαία ατυχήματα αλλά και για το τι χρειάζεται να γίνει.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ακόμα και 700 μέτρα χρειάζεται να περπατήσει κάποιος για να διασχίσει κάθετα την Κηφισίας με ασφάλεια από το Άλσος Συγγρού μέχρι το νοσοκομείο ΚΑΤ όπου υπάρχει το επόμενο φανάρι, παλλόμενο όμως για τους πεζούς. Οπότε, η επόμενη πραγματικά φυλασσόμενη διάβαση είναι στην αρχή της Κηφισιάς στο Ζηρίνειο Γυμναστικό χώρο.
Αυτοκίνητο: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα
Όρια ταχύτητας
«Σε μία απόσταση από την Κηφισιά μέχρι τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, γύρω στα 8 χιλιόμετρα, υπάρχουν μόνο δύο υπέργειες διαβάσεις και μία υπόγεια» υπογράμμισε ο Παναγιώτης Μαδιάς, και επισήμανε ως πολύ επικίνδυνες για τους πεζούς τις υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας από τους οδηγούς.
«Θα έπρεπε να πυκνώσουν και να είναι σε πιο κοντινές αποστάσεις οι διαβάσεις πεζών, αλλά και συμμόρφωση των οδηγών στα όρια ταχύτητας κάθε περιοχής» και έφερε ως παράδειγμα το σημείο μπροστά από το Άλσος Συγγρού όπου απέναντι υπάρχει και σχολείο και τα αυτοκίνητα κινούνται επί της Κηφισίας με 100 χιλιόμετρα τη στιγμή που το όριο ταχύτητας είναι στα 60 χιλιόμετρα.
«Άρα θα πρέπει να υπάρχει συστηματικός έλεγχος και πυκνές κάμερες ελέγχου ορίου της ταχύτητας» σημείωσε.
Από την εμπειρία του στο εξωτερικό επισήμανε ότι οι οδηγοί, παγώνουν το πόδι τους στο φρένο όχι μόνο στις διαβάσεις πεζών αλλά « ανεξάρτητα εάν υπάρχει πεζοφάναρο ή διάβαση πεζών, υπάρχει μεγάλος σεβασμός των οδηγών στους πεζούς» κάτι που δεν έχει ενσωματωθεί στην οδηγική μας κουλτούρα.
Έκανε λόγο για τον δήμο Τρικκαίων όπου υπάρχει μια διαφορετική κουλτούρα και συμπεριφορά των οδηγών προς τους πεζούς και πρότεινε να μιμηθούμε όλοι την προσπάθεια του δήμου Τρικκαίων.
Εγκληματική χαρακτήρισε τη συνήθεια πολλών οδηγών να μιλάνε ταυτόχρονα στο κινητό και επισήμανε τη σημασία της «οδήγησης χωρίς περισπασμούς».
Πηγή: in.gr
Latest News
Με κατασχέσεις κινδυνεύει ο Τράμπ - Δεν είναι σε θέση να εγγυηθεί για πρόστιμα 454 εκατ. δολ.
Τα πρόστιμα αφορούν οικονομικές απάτες στον όμιλο ακινήτων του
Τον 8ο μεγαλύτερο πληθυσμό στην ΕΕ έχει η Αθήνα [γράφημα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat
Να μην θαφτούν οι πολιτικές ευθύνες για το έγκλημα στα Τέμπη, ζητούν από το Ευρωκοινοβούλιο οι συγγενείς
Η «μάνα των Τεμπών» κουβάλησε στις πλάτες της 1,35 εκατ. ψυχές και ζήτησε στήριξη για αλλαγή του νόμου περί ευθύνης υπουργών
Ο εθνολαϊκισμός βλάπτει σοβαρά την …οικονομία
«Περισσότερη ευημερία για όλους, λιγότερα προνόμια στις ελίτ» υπόσχονται προεκλογικά οι απανταχού εθνολαϊκιστές - Στη συνέχεια όμως ξεχνούν τις υποσχέσεις τους
Θέμα και στη Βουλγαρία οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι
«Έτοιμη να φύγει από την Ελλάδα είναι η Trenitalia, αναζητείται νέος αγοραστής», τονίζει το Bulgaria On Air
Επιπλέον 5 δισ. ευρώ για τη στρατιωτική στήριξη της Ουκρανίας ενέκρινε η ΕΕ
Το Συμβούλιο της ΕΕ αποφάσισε να αυξήσει το χρηματοοικονομικό ανώτατο όριο του Ευρωπαϊκού Ταμείου Ειρήνης κατά 5 δισεκατομμύρια ευρώ για την Ουκρανία
Σκάνδαλο δωροδοκίας στην Τουρκία; – Τα «τούβλα» με τα χρήματα και η κόντρα Ιμάμογλου-Ερντογάν
Λίγο πριν τις δημοτικές εκλογές κυκλοφόρησε βίντεο που δείχνει στελέχη του CHP με δέσμες χρημάτων
Ολλανδία, το «ναρκοκράτος» της Ευρώπης;
Τα νέα στοιχεία της Europol δείχνουν την Ολλανδία σταθερά στο επίκεντρο της αυξανόμενης ευρωπαϊκής αγοράς ναρκωτικών
Γεραπετρίτης στο Συμβούλιο ΥΠΕΞ της ΕΕ: Η Ελλάδα συμβάλλει στην προστασία της διεθνούς ναυσιπλοΐας
O έλληνας υπουργός Εξωτερικών αναφέρθηκε στην επιχείρηση «Ασπίδες» στην παρέμβασή του στο συμβούλιο των ΥΠΕΞ της ΕΕ
Ανατροπή στην κούρσα για τη δημαρχία στην Κωνσταντινούπολη
Προβληματισμένοι εμφανίζονται οι ψηφοφόροι δύο εβδομάδες πριν ανοίξουν οι κάλπες