Πολλά είναι τα περιστατικά που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, με πεζούς που παρασύρονται από διερχόμενα αυτοκίνητα, πολλά από τα οποία έχουν θανατηφόρα κατάληξη. Μόνο τις τελευταίες ημέρες 4 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Αθήνα καθώς παρασύρθηκαν από διερχόμενο όχημα.
Ο Παναγιώτης Μαδιάς, μηχανολόγος – ηλεκτρολόγος μηχανικός και δικαστικός πραγματογνώμονας μίλησε στην ΕΡΤ για τις αιτίες πίσω από τα τροχαία ατυχήματα αλλά και για το τι χρειάζεται να γίνει.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ακόμα και 700 μέτρα χρειάζεται να περπατήσει κάποιος για να διασχίσει κάθετα την Κηφισίας με ασφάλεια από το Άλσος Συγγρού μέχρι το νοσοκομείο ΚΑΤ όπου υπάρχει το επόμενο φανάρι, παλλόμενο όμως για τους πεζούς. Οπότε, η επόμενη πραγματικά φυλασσόμενη διάβαση είναι στην αρχή της Κηφισιάς στο Ζηρίνειο Γυμναστικό χώρο.
Αυτοκίνητο: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα
Όρια ταχύτητας
«Σε μία απόσταση από την Κηφισιά μέχρι τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, γύρω στα 8 χιλιόμετρα, υπάρχουν μόνο δύο υπέργειες διαβάσεις και μία υπόγεια» υπογράμμισε ο Παναγιώτης Μαδιάς, και επισήμανε ως πολύ επικίνδυνες για τους πεζούς τις υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας από τους οδηγούς.
«Θα έπρεπε να πυκνώσουν και να είναι σε πιο κοντινές αποστάσεις οι διαβάσεις πεζών, αλλά και συμμόρφωση των οδηγών στα όρια ταχύτητας κάθε περιοχής» και έφερε ως παράδειγμα το σημείο μπροστά από το Άλσος Συγγρού όπου απέναντι υπάρχει και σχολείο και τα αυτοκίνητα κινούνται επί της Κηφισίας με 100 χιλιόμετρα τη στιγμή που το όριο ταχύτητας είναι στα 60 χιλιόμετρα.
«Άρα θα πρέπει να υπάρχει συστηματικός έλεγχος και πυκνές κάμερες ελέγχου ορίου της ταχύτητας» σημείωσε.
Από την εμπειρία του στο εξωτερικό επισήμανε ότι οι οδηγοί, παγώνουν το πόδι τους στο φρένο όχι μόνο στις διαβάσεις πεζών αλλά « ανεξάρτητα εάν υπάρχει πεζοφάναρο ή διάβαση πεζών, υπάρχει μεγάλος σεβασμός των οδηγών στους πεζούς» κάτι που δεν έχει ενσωματωθεί στην οδηγική μας κουλτούρα.
Έκανε λόγο για τον δήμο Τρικκαίων όπου υπάρχει μια διαφορετική κουλτούρα και συμπεριφορά των οδηγών προς τους πεζούς και πρότεινε να μιμηθούμε όλοι την προσπάθεια του δήμου Τρικκαίων.
Εγκληματική χαρακτήρισε τη συνήθεια πολλών οδηγών να μιλάνε ταυτόχρονα στο κινητό και επισήμανε τη σημασία της «οδήγησης χωρίς περισπασμούς».
Πηγή: in.gr
Latest News
Γιατί κατέρρευσε η γέφυρα της Βαλτιμόρης - Τι εξηγεί Έλληνας καθηγητής
Πολλά είναι τα ερωτήματα για την πρόσκρουση του πλοίου που οδήγησε στην κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης
Skopelos: Among the Top 9 “Hidden Gem” Mediterranean Islands for German Travelers
In 2023, Skopelos experienced a record-breaking year with a total of 169,216 arrivals, marking an increase of approximately 17% compared to the previous year.
Μόλις 16.515 ομογενείς θα ψηφίσουν με επιστολική
Από τους 39.739 εγγεγραμμένους το 58,4% είναι Ελληνες εντός επικράτειας αποδεικνύοντας την ελάχιστη συμμετοχή των αποδήμων στη διαδικασία
Οι ΗΠΑ κατέστρεψαν 4 drones των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης εξαπέλυσαν επίθεση με drones κατά αμερικανικού πολεμικού πλοίου στην Ερυθρά Θάλασσα, η οποία, σύμφωνα με τις ΗΠΑ, αποκρούστηκε.
Βαλτιμόρη: Παρελθόν προβλημάτων είχε το πλοίο που γκρέμισε τη γέφυρα
Σε βίντεο καταγράφηκε ότι όλα σχεδόν τα φώτα του πλοίου έσβησαν λίγο πριν την πρόσκρουση
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Δεν θα κρυφτώ πίσω από καμία βουλευτική ασυλία
«Κατηγορείτε κι εμένα για συγκάλυψη, ενώ παραιτήθηκα αμέσως. Ανέλαβα την πολιτική ευθύνη που είναι εξ ορισμού αντικειμενική», είπε ο πρώην υπουργός Μεταφορών
Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων
Τι αναφέρουν πηγές του υπουργείου Μεταφορών
Η Reliance και η Disney συνεργάζονται για να «συντρίψουν» το Netflix και το Prime Video στην Ινδία
Στόχος η απόλυτη κυριαρχία στην αγορά της χώρας του ενός 1,5 δισεκατομμυρίου κατοίκων
«Η επιχειρούσα κοινωνία» - Το νέο βιβλίο των Αθ.Χ.Παπανδρόπουλου και Κ.Χ.Χρηστίδη
Το νέο βιβλίο του αρθρογράφου του ΟΤ Αθ.Χ.Παπανδρόπουλου που συνέγραψε με τον Κ.Χ.Χρηστίδη
Η ΚΕΔΕ παρουσίασε την πρότασή της για τη διαχείριση των υδάτων
Η πρόταση στηρίζεται σε μελέτη που εκπονήθηκε από επιστημονική ομάδα με συμμετοχή και της ΚΕΔΕ