Τα ελαστικά χωρίς αέρα αποτελούν πρόκληση και εγγυώνται μεγαλύτερους χρόνους χρήσης χωρίς προβλήματα, αναφέρουν οι κατασκευαστές. Ήδη τα συγκεκριμένα ελαστικά της Michelin χρησιμοποιούνται σε 40 βαν της ταχυδρομικής υπηρεσίας La Poste στη βόρεια Γαλλία. Καθημερινά βγαίνουν πορίσματα από τη χρήση τους, σε δύσκολες καθημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες.
Σύμφωνα με τον Philippe Dorge, υπεύθυνο της εταιρείας ταχυμεταφορών, η εταιρεία διαθέτει συνολικό στόλο 50.000 οχημάτων και αντιμετωπίζει απώλεια αέρα ελαστικού από αιχμηρό αντικείμενο μία φορά το μήνα σε τουλάχιστον 60 οχήματα. Με τη χρήση του συγκεκριμένου ελαστικού αποφεύγεται η άμεση απώλεια αέρα, άρα η περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος, με την συντήρηση να είναι ελάχιστη και ο κύκλος ζωής παρατεταμένος.
Τα all season ελαστικά κερδίζουν σταθερά σε δημοτικότητα
Το ελαστικό δεν διαρκεί περισσότερο από ένα κανονικό και σωστά συμπιεσμένο ελαστικό. Όμως πολλοί οδηγοί δεν τηρούν την πειθαρχία του μηνιαίου ελέγχου του ελαστικού. Η απώλεια πίεσης μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά προβλήματα και μεγάλη φθορά των ελαστικών. Η Michelin έχει υπολογίσει ότι ετησίως 200 εκατ. ελαστικά θα μπορούσαν να συνεχίσουν να βρίσκονται σε χρήση εάν ανήκαν στην κατηγορία «χωρίς αέρα».
Uptis
Το πέλμα του Uptis (έτσι ονόμασε το νέο ελαστικό η Michelin) είναι παρόμοιο με ένα κανονικό ελαστικό και μπορεί να κατασκευαστεί για καλοκαιρινές, χειμερινές ή τεσσάρων εποχών εφαρμογές. Η La Poste δοκιμάζει τα ελαστικά όλων των εποχών τα αυτοκίνητά της. Σύμφωνα με την εταιρεία η κατανάλωση καυσίμου είναι ισοδύναμη με ένα κανονικό ελαστικό.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, το ελαστικό θα δοκιμαστεί και στην DHL Singapore. Πενήντα φορτηγά του υποκαταστήματος της εταιρείας παράδοσης δεμάτων στη νότια Ασία αναμένεται να τοποθετήσουν το πρωτοποριακό ελαστικό πριν από το τέλος του έτους, προκειμένου να βοηθήσουν στη συλλογή δεδομένων από πραγματικές συνθήκες χρήσης.
Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ελαστικό δεν είναι προς το παρόν συμβατό για τα ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της υψηλότερης ροπής και των επιδόσεων. Η εξέλιξη της τεχνολογίας συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς, ώστε τα επόμενα χρόνια το ελαστικό να μπορέσει να «φορεθεί» από όλα τα αυτοκίνητα, προσφέροντας όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ασφάλειας και των επιδόσεων.
Latest News
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση
Mε τη στήριξη Σπύρου Λάτση το Little Athens στο Ελληνικό - Επένδυση 225 εκατ.
Συστήνεται SPV με συμμετοχή 20% από την πλευρά Lamda και 80% από την Xeris Vertures
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς
On track οι επενδύσεις 400 εκατ. στο Costa Navarino - Ξεπουλάνε οι βίλες
Με όλα τα ξενοδοχεία σε λειτουργία και μία γειτονιά βιλών ξεκίνησε η σεζόν στην Costa Navarino
Bloomberg: Στο Ελληνικό η μεγαλύτερη «έξυπνη» πόλη της Ευρώπης
Τι αναφέρει ο CEO της Lamda Οδυσσέας Αθανασίου για το έργο
«Καλπάζουν» τα καλλυντικά - Τι έδειξε έρευνα της ICAP
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλλυντικών αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda