Οι εταιρείες μέλη της Ένωσης Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις λαμβάνοντας υπόψη τις εξαιρετικές περιστάσεις που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας που έχουν πληγεί από τα πρόσφατα καταστροφικά φαινόμενα (ενδεικτικά, δασική πυρκαγιά του Έβρου, πλημμυρικά φαινόμενα στην Περιφέρεια Θεσσαλίας λόγω της κακοκαιρίας «Daniel»), καθώς και την ακόλουθη κήρυξη των περιοχών αυτών σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, γνωστοποιούν ότι πέραν των μέτρων που έχουν ληφθεί με τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της Πολιτείας για τις εν λόγω περιοχές, έχουν ήδη προχωρήσει στις ακόλουθες ενέργειες:

– Σε αναστολή των τηλεφωνικών επικοινωνιών με τους δανειολήπτες στις περιοχές που έχουν πληγεί, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός μήνα από την ημερομηνία εκδήλωσης του αντίστοιχου φαινομένου. Το παραπάνω χρονικό διάστημα θα επανεξεταστεί, μετά από την αξιολόγηση των συνθηκών που επικρατούν σε κάθε  πληττόμενη περιοχή.

Χατζηδάκης: Νέο πλαίσιο κανόνων και υποχρεώσεων για τους servicers

– Σε αναστολή κάθε ενέργειας αναγκαστικής εκτέλεσης στις πληττόμενες περιοχές, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) μηνών από την ημερομηνία εκδήλωσης του αντίστοιχου φαινομένου. Σκοπός της αναστολής είναι να δοθεί επαρκής χρόνος στους πληττόμενους οφειλέτες να εκδώσουν τα προβλεπόμενα πιστοποιητικά για την ένταξη στο αντίστοιχο πλαίσιο της κρατικής αρωγής στο πλαίσιο των σχετικών πρωτοβουλιών της Πολιτείας.

Οι ενέργειες μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα των εταιρειών θα αξιολογηθούν εκ νέου, μετά την οριστικοποίηση των κρατικών μέτρων στήριξης προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις που βρίσκονται στις πληττόμενες περιοχές.

Παράλληλα, σημειώνεται ότι πέραν των παραπάνω, οι εταιρείες μέλη της Ένωσης ήδη προτείνουν εξατομικευμένες λύσεις διευκόλυνσης και ρύθμισης οφειλών προς τους δανειολήπτες, είτε πρόκειται για ιδιώτες είτε για επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της πολιτικής που εφαρμόζει κάθε Εταιρεία Διαχείρισης.

Η ΕΕΔΑΔΠ προτρέπει τους δανειολήπτες να αξιοποιήσουν τα μέτρα προστασίας και στήριξης των πληγέντων τα οποία ανακοινώνει η ελληνική Κυβέρνηση καθώς και να επικοινωνήσουν απευθείας με την εκάστοτε Εταιρεία Διαχείρισης που διαχειρίζεται την οφειλή τους.

Οι εταιρείες μέλη της Ένωσης είναι έτοιμες να παράσχουν κάθε δυνατή στήριξη στους πληττόμενους δανειολήπτες και να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των ιδιαίτερων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία
Ψηφιακός μετασχηματισμός: Πρώτοι στα social media, ουραγοί στις τραπεζικές συναλλαγές
Οικονομία |

Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές

Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;