Οι περιφερειακές ενότητες Καρδίτσας και Λάρισας ήταν οι πρώτοι σταθμοί του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκου Ταχιάου και του κλιμακίου των μηχανικών που τον συνόδευαν, κατά την πρώτη μέρα της διήμερης περιοδείας του, χθες, Παρασκευή 3 Νοεμβρίου, στην Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Θεσσαλία: Ακόμα στο περίμενε για αποζημιώσεις οι πλημμυροπαθείς
Η περιοδεία περιελάμβανε τη διενέργεια αυτοψιών σε έργα υποδομής, που καταστράφηκαν από τις κακοκαιρίες του Σεπτεμβρίου, αλλά και συνάντηση με εκπροσώπους και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς επίσης και Βουλευτές της Περιφέρειας από όλο το πολιτικό φάσμα, με σκοπό να συντονιστούν οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών.
Με αφετηρία τον Δήμο Λίμνης Πλαστήρα και τελικό σταθμό την πόλη της Λάρισας, ο υφυπουργός Υποδομών και το κλιμάκιο του υπουργείου συνάντησαν τους εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας, οι οποίοι τους καθοδήγησαν σε μια διαδρομή από τη Βατσουνιά έως τη Λάρισα, κατά την οποία τους υπέδειξαν σημεία που υπέστησαν ζημιές από τις κακοκαιρίες «Daniel» και «Elias».
Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν προγραμματισμένες αυτοψίες στον Οικισμό Ραχούλας, στον Οικισμό Μεταμόρφωσης Παλαμά, στο Δυτικό Οδικό Δίκτυο της Εθνικής Οδού Λάρισας – Καρδίτσας και στην Τάφρο Τ1 της Περιφερειακής Λάρισας.
Ακόμη, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποίησε συνάντηση με τους συναρμόδιους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας και την Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας.
Ο κ. Ταχιάος τους κάλεσε όλους σε συνεργασία, προκειμένου να καταγράψουν και να υποδείξουν τις ζημιές από τις κακοκαιρίες, που τυχόν δεν έχουν ήδη περιληφθεί στις λίστες του Υπουργείου, ώστε να κοστολογηθούν και να προχωρήσουν όσο το δυνατόν συντομότερα τα έργα αποκατάστασης.
«Θέλουμε να βελτιωθεί ο τόπος σας και θα είμαστε δίπλα σας σε αυτό. Όλα τα στελέχη της κυβέρνησης ακολουθούμε την οδηγία του πρωθυπουργού, που υποστηρίζει πως δεν υπάρχουν στεγανά στην συνεννόηση μεταξύ μας, ούτε και πολιτικά φίλτρα», δήλωσε χαρακτηριστικά και σημείωσε ότι η προτεραιοποίηση των έργων θα γίνει σε συνεργασία με την αυτοδιοίκηση.
Τέλος, ο υφυπουργός Υποδομών, αφού ενημερώθηκε για τα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει η κάθε Περιφερειακή Ενότητα και για τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν άμεσα, παρουσίασε τους συνεργάτες που θα αναλάβουν να εκτελέσουν τις αυτοψίες και τα έργα αποκατάστασης των ζημιών.
Σήμερα, Σάββατο 4 Νοεμβρίου, συνεχίζεται η δεύτερη ημέρα της περιοδείας του κ. Ταχιάου στις Περιφερειακές Ενότητες Μαγνησίας και Τρικάλων.
Latest News
Ρέθυμνο: Παρουσιάστηκε η μελέτη κατασκευής του φράγματος του Πλατύ ποταμού
Το φράγμα αφορά στον ποταμό Πλατύ που βρίσκεται στον Δήμο Αμαρίου του νομού Ρεθύμνου
Στις ράγες ο διαγωνισμός για το Επιχειρηματικό Πάρκο στον Δήμο Φυλής
Το Επιχειρηματικό Πάρκο θα αποτελέσει ένα σύγχρονο, πράσινο και καινοτόμο εθνικό κέντρο μεταφορών και logistics
«Προχωρά το έργο του διασυνοριακού άξονα Ελλάδας – Βουλγαρίας»
Τα έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
Σε ποσοστό 42% έχει ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου
Συνάντηση εργασίας της υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών με τον δήμαρχο Πάτρας
«Φωτιά» στο Μαρούσι με 100.000 τ.μ. νέων γραφείων – Ποιοι μετακομίζουν
Επενδύσεις εκατομμυρίων στον κόμβο Κηφισίας – Ποια project βρίσκονται σε εξέλιξη - Οι νέοι χρήστες
ΑΒΑΞ: Μήνυμα σταθερής ανάπτυξης από τη διοίκηση – Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές
Το υψηλό ανεκτέλεστο έργων, η βελτίωση των καθαρών κερδών και η αναλογία ιδιωτικών – δημοσίων έργων τα ατού της ΑΒΑΞ, σύμφωνα με τη διοίκηση
Ξεκίνησαν οι εργασίες για το πράσινο κτίριο του ΤΕΕ – Από ΤΕΡΝΑ και Dimand
Στο Δαχτυλίδι Αμαρουσίου βρίσκεται το νέο ακίνητο. Η συνολική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των υπογείων ανέρχεται στα 24.857,60τ.μ.
Με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας οι σήραγγες Κατερίνης - Πότε παραδίδεται το ρεύμα προς Αθήνα
Το έργο είναι συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ και γίνεται με χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Πήραν «φωτιά» τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη - Το Μετρό, το Flyover και η ΔΕΘ
Η προόδος εργασιών και τα χρονοδιαγράμματα
Με 340 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά η Γραμμή 4 του Μετρό- Πότε ολοκληρώνεται
Δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων σε λειτουργία για τη νέα γραμμή - Κάθε μετροπόντικας σκάβει σε ημερήσια βάση 15 μέτρα