Στο 74% ανέρχεται ο Δείκτης Ικανοποίησης πελατών σε ό,τι αφορά τη συνολική λειτουργία της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας, στα προϊόντα και στα μη χρηματοδοτικά εργαλεία που προσφέρει, σύμφωνα με έρευνα της Metron Analysis.
Η HDB, για τρίτη διαδοχική χρονιά, ανέθεσε στην Metron Analysis, την διενέργεια εκτεταμένης έρευνας ικανοποίησης των πελατών της.
Στο πλαίσιο αυτής, οι επιχειρήσεις που χρηματοδοτήθηκαν έως και το 2022 από τα προγράμματα της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας -HDB, μίλησαν για την συνολική εμπειρία τους από τα χρηματοδοτικά εργαλεία της HDB, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών, του χρόνου υλοποίησης των προγραμμάτων, τη γενικότερη συνεργασία, καθώς και τη δυνατότητα επέκτασης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους στο μέλλον.
Η HDB στηρίζει την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα – Στόχος ο «πράσινος» και ψηφιακός μετασχηματισμός
Η έρευνα της Metron Analysis κατέδειξε ότι παραμένει η θετική αντίληψη ανάμεσα στους επιχειρηματικούς κύκλους της χώρας, για τον ρόλο της HDB.
Τα κεντρικά συμπεράσματα της έρευνας:
• Το 80% πιστεύει πως η HDB προσφέρει περισσότερες δυνατότητες για υλοποίηση επενδυτικών στόχων σε σχέση με αντίστοιχα προγράμματα του παρελθόντος.
• Το 76% αισθάνεται σιγουριά και ασφάλεια για το μέλλον σε περιόδους κρίσης.
• Το 78% διαπιστώνει ταχύτητα στη διανομή πόρων.
• Το 74% εντοπίζει σημαντικές ευκαιρίες καινοτομίας.
• Το 71% κρίνει πως τα προγράμματα της HDB έχουν πιο ευνοϊκούς όρους και προϋποθέσεις από αντίστοιχα του παρελθόντος.
Επιπλέον:
• Το 72% εκτιμά πως η διανομή των πόρων γίνεται με μεγαλύτερη διαφάνεια, ενώ το 68% πιστεύει πως το χρηματοπιστωτικό σύστημα με την μεσολάβηση της HDB διευκολύνει την πρόσβαση των ΜμΕ σε χρηματοδότηση.
Σε μια νέα ερώτηση, αναφορικά με τους λόγους απόρριψης αιτημάτων δανειοδότησης, οι επιχειρηματίες απάντησαν ότι οι κύριοι λόγοι αφορούν σε πιστοληπτικά κριτήρια τραπεζών, οικονομικά στοιχεία επιχείρησης, έλλειψη ικανοποιητικών εξασφαλίσεων.
Αξίζει να σημειωθεί πως το 68% σκοπεύει να επεκταθεί σε νέους τομείς δραστηριότητας τους επόμενους 24 μήνες.
Ο κύριος τομέας επέκτασης για τις επιχειρήσεις είναι το «Περιβάλλον/πράσινη οικονομία/εξοικονόμηση ενέργειας» με 38%, ακολουθεί ο «Τουρισμός – πολιτισμός – αθλητισμός – εκπαίδευση – κοινωνία» με 37% και έπειταο τομέας «Κατασκευές-Μεταφορές» με 34%.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της HDB, Γεώργιος Ζαββός δήλωσε: • «Είναι κεντρικός άξονας της στρατηγικής της HDB η διευκόλυνση της πρόσβασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη χρηματοδότηση. Στη βάση των αξιών μας, με ταχύτητα και διαφάνεια, όπως καταδεικνύει η έρευνα, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με γνώμονα την υλοποίηση των κυβερνητικών πρωτοβουλιών ετοιμάζοντας τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία που ανταποκρίνονται στις επείγουσες ανάγκες αλλά και νέες απαιτήσεις της οικονομίας μας. Προτεραιότητά μας είναι να συμβάλλουμε καθοριστικά στην προσπάθεια της Κυβέρνησης για διεύρυνση του κύκλου των χρηματοδοτούμενων ΜμΕ, καλύπτοντας ατέλειες της αγοράς, δημιουργώντας νέες αγορές και αντιμετωπίζοντας εμπράκτως τα προβλήματα χρηματοδότησης των επιχειρήσεων, τόσο ως προς την αύξηση του κόστους δανεισμού, όσο και την ενδεχόμενη έλλειψη πηγών ρευστότητας».
Ταυτότητα Έρευνας: Metron Analysis Δείγμα: 1.057 επιχειρήσεις που έλαβαν χρηματοδότηση μέσω της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας
Latest News
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»