Αυξάνεται ο αριθμός των πλοίων που εισέρχονται στις δεξαμενές των Ναυπηγείων του Ομίλου ΟΝΕΧ, με τα μέχρι σήμερα πλοία κάθε είδους, ελληνικής και ξένης ιδιοκτησίας που έχουν ολοκληρώσει το σύνολο των επισκευαστικών εργασιών τους στα Ναυπηγεία Σύρου και Ελευσίνας, υπό τη διοίκηση του Ομίλου ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies να έχουν φτάσει στα 500.
Συγκεκριμένα, τα πλοία που προχώρησαν σε επισκευές στα Ναυπηγεία Σύρου φτάνουν τα 438 από τη στιγμή που η επιχείρηση πέρασε στον Όμιλο της ΟΝΕΧ.
Αντίστοιχα, στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, που μόλις πρόσφατα εγκαινιάστηκαν, έχουν επισκευαστεί ήδη 62 πλοία. Η πιο πρόσφατη έλευση στις δεξαμενές της είναι το Οlympic Glory, κατηγορίας Chemical Τanker. Το πλοίο είναι το 500οστό που εισέρχεται στις δεξαμενές του Ομίλου ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies.
«Το 83% των πλοίων που επισκευάστηκαν μέχρι σήμερα είναι ελληνικής ιδιοκτησίας, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες για ακόμα μια φορά εμπιστεύονται την εγχώρια Ναυπηγική Βιομηχανία και στηρίζουν στην πράξη την οικονομική και γεωστρατηγική αναβάθμιση της χώρας. Σημειώνεται πως ο αριθμός των πλοίων που έχουν επισκευαστεί στα δύο Ναυπηγεία, αποτελεί ρεκόρ για τον κλάδο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την απαξίωση στην οποία βρισκόταν επί σχεδόν τρεις δεκαετίες», σημειώνεται μεταξύ άλλων στη σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με το ενεργό επιχειρηματικό πλάνο του Ομίλου ΟΝΕΧ, θα πραγματοποιηθούν επενδύσεις αξίας 500 εκατ. ευρώ, ενώ φτάνοντας σε πλήρη δυναμική και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, θα υπάρχει η δυνατότητα υποστήριξης μέχρι και 300 πλοίων ετησίως.
Σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο που έχει ανακοινώσει η εταιρεία, μέχρι την προσεχή άνοιξη θα έχουν ανακαινισθεί και τεθεί σε λειτουργία δύο ακόμη δεξαμενές των ναυπηγείων ενώ στα σχέδια της διοίκησης είναι να έρθει μέχρι το 2025 μία ακόμη μεγαλύτερη δεξαμενή για να εξυπηρετεί πλοία μεγέθους suezmax. Επίσης, μία δεξαμενή aframax θα εγκατασταθεί και στη Σύρο τον ίδιο χρόνο.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda