Αυξάνεται ο αριθμός των πλοίων που εισέρχονται στις δεξαμενές των Ναυπηγείων του Ομίλου ΟΝΕΧ, με τα μέχρι σήμερα πλοία κάθε είδους, ελληνικής και ξένης ιδιοκτησίας που έχουν ολοκληρώσει το σύνολο των επισκευαστικών εργασιών τους στα Ναυπηγεία Σύρου και Ελευσίνας, υπό τη διοίκηση του Ομίλου ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies να έχουν φτάσει στα 500.
Συγκεκριμένα, τα πλοία που προχώρησαν σε επισκευές στα Ναυπηγεία Σύρου φτάνουν τα 438 από τη στιγμή που η επιχείρηση πέρασε στον Όμιλο της ΟΝΕΧ.
Αντίστοιχα, στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, που μόλις πρόσφατα εγκαινιάστηκαν, έχουν επισκευαστεί ήδη 62 πλοία. Η πιο πρόσφατη έλευση στις δεξαμενές της είναι το Οlympic Glory, κατηγορίας Chemical Τanker. Το πλοίο είναι το 500οστό που εισέρχεται στις δεξαμενές του Ομίλου ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies.
«Το 83% των πλοίων που επισκευάστηκαν μέχρι σήμερα είναι ελληνικής ιδιοκτησίας, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες για ακόμα μια φορά εμπιστεύονται την εγχώρια Ναυπηγική Βιομηχανία και στηρίζουν στην πράξη την οικονομική και γεωστρατηγική αναβάθμιση της χώρας. Σημειώνεται πως ο αριθμός των πλοίων που έχουν επισκευαστεί στα δύο Ναυπηγεία, αποτελεί ρεκόρ για τον κλάδο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την απαξίωση στην οποία βρισκόταν επί σχεδόν τρεις δεκαετίες», σημειώνεται μεταξύ άλλων στη σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με το ενεργό επιχειρηματικό πλάνο του Ομίλου ΟΝΕΧ, θα πραγματοποιηθούν επενδύσεις αξίας 500 εκατ. ευρώ, ενώ φτάνοντας σε πλήρη δυναμική και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, θα υπάρχει η δυνατότητα υποστήριξης μέχρι και 300 πλοίων ετησίως.
Σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο που έχει ανακοινώσει η εταιρεία, μέχρι την προσεχή άνοιξη θα έχουν ανακαινισθεί και τεθεί σε λειτουργία δύο ακόμη δεξαμενές των ναυπηγείων ενώ στα σχέδια της διοίκησης είναι να έρθει μέχρι το 2025 μία ακόμη μεγαλύτερη δεξαμενή για να εξυπηρετεί πλοία μεγέθους suezmax. Επίσης, μία δεξαμενή aframax θα εγκατασταθεί και στη Σύρο τον ίδιο χρόνο.
Latest News
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό