Σε επιπλέον 1 εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων για τα επόμενα τρία χρόνια και μείωση 30% στο κόστος παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030 στοχεύει η Nissan.
Όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσιάζοντας το νέο μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό της σχέδιο, αναμένεται επίσης να κυκλοφορήσει 30 νέα μοντέλα μέχρι το οικονομικό έτος 2026, με 16 από αυτά να είναι ηλεκτροκίνητα. Μάλιστα, σκοπεύει το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων και των κινητήρων εσωτερικής καύσης να φτάσει στο ίδιο επίπεδο μέχρι το 2030.
«Αυτό το σχέδιο θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε περισσότερο και πιο γρήγορα στην οδηγική αξία και την ανταγωνιστικότητα», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida.
«Αντιμετωπίζοντας την ακραία αστάθεια της αγοράς, η Nissan λαμβάνει αποφασιστικές ενέργειες με γνώμονα το νέο σχέδιο για να εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία».
Κερδοφόρα ανάπτυξη
Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε επίσης ότι στοχεύει σε περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 6% μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026, καθώς και «μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη».
Σύμφωνα με το σχέδιο δύο μερών που ονομάζεται The Arc, η Nissan είπε ότι θα επιδιώξει να εξασφαλίσει την αύξηση του όγκου πωλήσεων μέσω μιας «προσαρμοσμένης περιφερειακής στρατηγικής» και να προετοιμαστεί για μια ταχεία μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα εξισορροπώντας το χαρτοφυλάκιό της μεταξύ EV και αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, αυξάνοντας τους όγκους σε μεγάλες αγορές και οικονομική πειθαρχία.
Αυτό θα υποστηριχθεί από «έξυπνες συνεργασίες, ενισχυμένη ανταγωνιστικότητα EV, διαφοροποιημένες καινοτομίες και νέες ροές εσόδων».
Η Nissan είπε ότι αυτή η στρατηγική θα μπορούσε να αποφέρει πιθανά έσοδα 2,5 τρισεκατομμυρίων γιεν (16 δισεκατομμύρια δολάρια) από νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες μέχρι το οικονομικό 2030.
Latest News
Τεχνική βοήθεια στην Ελλάδα από την ΕΤΕπ για την απολιγνιτοποίηση
Η τεχνική βοήθεια της ΕΤΕπ, συνολικής αξίας 2,75 εκατομμυρίων ευρώ, σε πρώτη φάση, θα προσφερθεί δωρεάν σε πέντε περιφέρειες
Στα βήματα του Τραμπ.... Ο Μιλέι «αποχαιρετά» τη Συμφωνία του Παρισιού
Η κυβέρνηση στην Αργεντινή διερευνά την πρόταση να ακολουθήσει τις ΗΠΑ στην αποχώρηση από τη συμφωνία ορόσημο
Από το σβήσιμο του λιγνίτη στο «drill baby drill» - Γιατί ο Μητσοτάκης φρενάρει την πράσινη μετάβαση
Οι ρυθμοί για την πράσινη μετάβαση της Ελλάδας χαμηλώνουν - Η δημόσια μεταστροφή του πρωθυπουργού – Τα μηνύματα και σε Βρυξέλλες
Πώς ο κλάδος οικοδομών χρησιμοποιεί την τεχνολογία για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Ο κλάδος οικοδομών παράγει «με διαφορά» τη μεγαλύτερη εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου από οποιονδήποτε τομέα, σύμφωνα με τον ΟΗΕ.
«Συναγερμός» από την πτώση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη [γραφήματα]
Οι εταιρείες ζητούν παρέμβαση Βρυξελλών για τους νέους κανονισμούς ρύπων - Φοβίζει ο ανταγωνισμός από Κίνα και τυχόν εμπορικές εντάσεις με ΗΠΑ
Στην «κούρσα» για τα σπάνια ορυκτά μπαίνει η Ελλάδα – Μετά το γάλλιο ο διαγωνισμός για το αντιμόνιο
Οι ελληνικές σπάνιες γαίες και οι κρίσιμες πρώτες ύλες προσελκύουν το επενδυτικό ενδιαφέρον μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Πράσινη συμφωνία και... πράσσειν άλογα - Ξανά εκτός οι ΗΠΑ διά χειρός Τραμπ
Το προεδρικό διάταγμα Τραμπ αναφέρει ότι η Συμφωνία του Παρισιού είναι μεταξύ πολλών διεθνών συμφωνιών που δεν αντικατοπτρίζουν τις αξίες των ΗΠΑ
Ο Τραμπ «σκοτώνει» τον στόχο Μπάιντεν για 50% EV - Τέλος οι επιδοτήσεις για σταθμούς φόρτισης
Ο Τραμπ με εκτελεστικό διάταγμα σταματά τη διανομή κρατικών κεφαλαίων για σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Ουραγός η Ελλάδα στις ιδιωτικές επενδύσεις για την κλιματική κρίση
Οι επιδόσεις της Ελλάδας για την κλιματική αλλαγή είναι πολύ χαμηλότερες από τον μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση που κινήθηκε στο 0,55%
Άνοδος 0,9% στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2024 - Τι γίνεται με τα ηλεκτρικά
Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων διέρχεται μια περίπλοκη μετάβαση στα EV, καθώς η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων απογοητεύει