Γην και ύδωρ δίνουν στους πιλότους και στα πληρώματα καμπίνας οι αερομεταφορείς για να τους δελεάσουν και να τους κρατήσουν, ενώ ταυτόχρονα κυνηγούν «με το τουφέκι» ιπταμένους για να προσλάβουν. Ουδείς φαίνεται πως υποπτευόταν μια τόσο δυναμική ανάκαμψη της ζήτησης για αεροπορικές μετακινήσεις το εφετινό καλοκαίρι. Παρά τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις αβεβαιότητες που αυτός γεννά στο πίσω μέρος του μυαλού όλων (κυρίως των Ευρωπαίων) και κυρίως παρά τον πληθωρισμό, που δεν αφήνει αλώβητες τις αερομεταφορές.
Σπαζοκεφαλιά
Η γιγαντιαία γερμανική εταιρεία ταξιδίων TUI θεωρεί ότι η τουριστική κίνηση θα αποκατασταθεί στα επίπεδα του 2019 το εφετινό καλοκαίρι. Πώς όμως θα ταξιδέψουν οι αεροπορικοί επιβάτες αν δεν υπάρχουν πληρώματα στα αεροπλάνα; Η σπαζοκεφαλιά αφορά όλους τους αερομεταφορείς, σε κάθε γωνιά της Γης. Η μεγαλύτερη σε επιβατική κίνηση αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, Emirates, ανακοίνωσε ότι τις επόμενες ημέρες στελέχη της θα ξεχυθούν σε… 30 πόλεις της Ευρώπης, της Ασίας και της Βόρειας Αφρικής (θα έρθουν και στην Αθήνα φυσικά) για να «στρατολογήσουν» αεροσυνοδούς και ιπτάμενους φροντιστές.
Αφαίρεση καθισμάτων
Η βρετανική easyJet είχε από τις αρχές Μαΐου ανακοινώσει ότι θα αφαιρέσει καθίσματα από τα αεροσκάφη της, ώστε να μπορούν αυτά να πετούν με λιγότερο προσωπικό καμπίνας. Ταυτόχρονα η δεύτερη (μετά τη Ryanair) εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη ανακοίνωσε ότι θα δώσει μπόνους 1.000 στερλινών (1.185 ευρώ) στο τέλος του καλοκαιριού σε όλους τους ιπταμένους, νέους και παλαιούς (για να μην «πετάξουν» για κάποιον ανταγωνιστή προφανώς). Η εταιρεία που ίδρυσε ο Στέλιος Χατζηιωάννου έχει κάνει ήδη 1.700 προσλήψεις ενώ αρχικά είχε προγραμματίσει μόνο 1.500.
Xρυσό καλωσόρισμα
Ενα «χρυσό καλωσόρισμα» (εξαργυρώσιμο εξυπακούεται) υπόσχεται σε όσους την προτιμήσουν για να εργαστούν και η British Airways, που όπως και η easyJet έχει αναγκαστεί να καθηλώσει αεροσκάφη της λόγω ελλείψεως ιπταμένων. Ασφαλώς οι αερομεταφορείς θα μετακυλίσουν μέρος της αύξησης του λειτουργικού τους κόστους στο επιβατικό κοινό – που έχει αναδείξει εξάλλου το αεροπορικό ταξίδι ως τελείως ανελαστικό αγαθό. Ανατιμήσεις ήδη γίνονται στους ναύλους λόγω βέβαια της εκτίναξης των αεροπορικών καυσίμων. Ο μάνατζερ της Ryanair Μάικλ Ο’Λίρι δήλωσε προσφάτως ότι οι αυξήσεις το εφετινό καλοκαίρι θα είναι μονοψήφιες μεν, αλλά «πολύ κοντά στο όριο για να γίνουν διψήφιες». Υποψιάζεται κανείς ότι ένα επιπλέον «καπελάκι» για να καλυφθούν τα μπόνους των ιπταμένων είναι πειρασμός για να το βάλουν οι εταιρείες.
Latest News
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft
Εργο - μαμούθ 35 δισ. για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου στο Ντουμπάι
Το διεθνές αεροδρόμιο Al Maktoum θα είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο εξυπηρετώντας έως και 260 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως