Το γεγονός ότι ζούμε πλέον σε μια εποχή που μας «βομβαρδίζει» καθημερινά με χιλιάδες πληροφορίες και νέα δεδομένα συνιστά μια αναντίρρητη πραγματικότητα, ενώ μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού «χάνει» τα όρια της χρήσης των social media.
Kατά προσέγγιση υπάρχουν 4,7 δισ. ενεργοί χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το YouTube, το WhatsApp, το TikTok και το Messenger, με την ομάδα ειδικών λογισμικού TechJury να συγκεκτρώνει τα στοιχεία του 2022 για τον χρόνο που σπαταλάμε στις εν λόγω πλατφόρμες και να επιβεβαιώνει ότι έχουν γίνει μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας.
Στην «τσιμπίδα» της Κομισιόν η Meta για αντιμονοπωλιακές πρακτικές
Οι χρόνοι που αφιερώνουμε στα social media
1. Social media
Σύμφωνα με τα στοιχεία της TechJury, ο μέσος χρόνος που περνάμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε σε σχέση με το 2019, όταν ανερχόταν στις 2 ώρες και 22 λεπτά, αλλά σημαντικά σε σχέση με το 2012, όταν έφτανε μόλις τη μία ώρα. Συνεπώς, τα φετινά ευρήματα καταδεικνύουν την ανοδική τάση, καθώς φτάνει πλέον τις 2,5 ώρες.
2. Kινητό
Σε ό,τι αφορά το χρόνο που επεξεργαζόμαστε το κινητό μας, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι αφιερώνουμε περίπου 5,5 ώρες κάθε μέρα, εκ των οποίων οι μισές είναι στα social media.
3. Facebook
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο χρόνος που περνάμε στο Facebook (58 λεπτά) σταδιακά μειώνεται, καθώς οι νεότερες γενιές στρέφονται σε άλλα μέσα κοινωνικά δίκτυα, όπως το TikTok.
4. YouTube
Με τουλάχιστον 2,5 δισ. χρήστες κάθε μήνα, το YouTube (19 λεπτά) έχει συνολικές προβολές περίπου 1 δισ. ωρών κάθε μέρα, ενώ η συντριπτική πλειονότητα (70%) των χρηστών παρακολουθούν από το κινητό τους.
5. TikTok
Στις νέες γενιές, όπως καταγράφει η TechJury , κυριαρχεί το TikTok. Αυτή η κατηγορία, εφήβων και παιδιών κυρίως, περνά κατά μέσο όρο 91 λεπτά την ημέρα στο TikTok, έναντι 56 λεπτών στο YouTube. Συνολικά, η πλατφόρμα ξεπέρασε το 1 δισ. ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων η πλειονότητα είναι κάτω των 25 ετών.
6. WhatsApp
Τουλάχιστον το 40% των παγκόσμιων χρηστών Διαδικτύου χρησιμοποιούν την πλατφόρμα WhatsApp. Αυτή τη στιγμή, μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής στέλνονται 65 δισ. μηνύματα και πραγματοποιούνται κλήσεις 2 δισ. λεπτών κάθε μέρα.
7. Snapchat
Αποτελεί και αυτή μία τις αγαπημένες πλατφόρμες των νεότερων γενιών. Το δεύτερο τρίμηνο του 2022 το Snapchat είχε σχεδόν 350 εκατ. ενεργούς χρήστες την ημέρα, ενώ ο μέσος χρήστης ξοδεύει 30 λεπτά την ημέρα στο Snapchat.
8. Instagram
Ο μέσος χρήστης ξοδεύει σε ένα μήνα 11,2 ώρες στην πλατφόρμα, ενώ οι ενεργοί χρήστες του Instagram ξεπερνούν το 1,4 δισ. παγκοσμίως. Μόλις το 31% αυτών είναι μεταξύ 18 και 24 ετών.
9. Twitter
Σύμφωνα με την TechJury, οι χρήστες του Twitter αφιερώνουν λίγοτερα από 4 λεπτά (3:39) κάθε φορά που ανοίγουν την πλατφόρμα. Η μεγαλύτερη μερίδα των χρηστών έχει ηλικία μεταξύ 24 και 35 ετών.
10. Messenger
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία, ο μέσος χρήστης του Messenger περνά τρεις ώρες το μήνα στην πλατφόρμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από ανταλλαγή μηνυμάτων, οι χρήστες το χρησιμοποιούν μεταξύ άλλων για να μοιραστούν media (21 δισ. φωτογραφίες τον μήνα).
Latest News
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πιθανότητα ζωής σε εξωπλανήτη - Τί ανιχνεύθηκε
Ανιχνεύθηκε αέριο που παράγουν μόνο ζωντανοί οργανισμοί
Δορυφόρος κατέγραψε μυστηριώδεις «οντότητες» στην επιφάνεια του Άρη
Υπάρχει ζωή τελικά στον κόκκινο πλανήτη;
Ποιος κατηγορεί την Tesla για απάτη και «βλέπει» την χρεοκοπία της
Οι επιθέσεις του συνιδρυτή του Facebook κατά της Tesla συνεχίζονται και έρχονται με έναν από τους πιο τολμηρούς ισχυρισμούς κατά της εταιρείας μέχρι σήμερα: η Tesla είναι η επόμενη Enron
Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη
Το ρομπότ Σοφία (σε άπταιστα Ελληνικά) κλήθηκε να απαντήσει σε σειρά ερωτήσεων του in και οι απαντήσεις της παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον
Η εργασία στις Big Tech δεν είναι πλέον τόσο... λαμπερή
Παρά τα εξωπραγματικά κέρδη από κολοσσούς όπως η Alphabet και η Microsoft, οι απολύσεις συνεχίζουν να κλυδωνίζουν τον κλάδο της τεχνολογίας
Η ΑΙ θα εξαφανίσει τα τηλεφωνικά κέντρα της Ινδίας
Τα chatbots θα αναλάβουν σύντομα μεγάλο μέρος της anur;vpinhw εργασίας, προβλέπει ο επικεφαλής ινδικού ομίλου IT
Τέσσερις εταιρείες που αναδιαμορφώνουν το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης
Σύμφωνα με την Global X, 4 εταιρείες βοηθούν στην απεικόνιση του ευρύτερου φάσματος επενδυτικών ευκαιριών που είναι διαθέσιμες σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνητής νοημοσύνης
Το… «βαρετό» τηλέφωνο είναι η συσκευή που επιλέγει η «αγχωμένη» Gen Z
Η κίνηση προς το offlining, ή τον ψηφιακό μινιμαλισμό, φαίνεται στη φθίνουσα χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τη Gen Z
Πώς το TikTok εξελίχθηκε από εφαρμογή για εφήβους σε απειλή για την εθνική ασφάλεια
Το πρώτο βήμα για να γίνει το TikTok αυτό που είναι σήμερα ήταν η εξαγορά από την ByteDance της εφαρμογής Musical.ly για 1 δισ. δολάρια