Η ιταλική κυβέρνηση ξεκίνησε τις επίσημες και αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με την Lufthansa για την πώληση του 40% του πακέτου μετοχών της αεροπορικής εταιρίας Ita.
Όπως μεταδίδουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, οι σημαντικότεροι όροι που θα τεθούν τις επόμενες ημέρες από το υπουργείο Οικονομικών της Ρώμης, είναι δυο:
- διατήρηση των θέσεων εργασίας και
- ανάδειξη του στρατηγικού ρόλου της εταιρίας που δημιουργήθηκε μετά από το οριστικό κλείσιμο της Alitalia, πριν από ενάμιση χρόνο.
Η Ρώμη ξεκινά επίσημες διαπραγματεύσεις με την Lufthansa για την πώληση της Ita
Παράλληλα, όπως μεταδίδει η Deutsche Welle, θα ζητηθούν εγγυήσεις σχετικά με την χρήση και την περαιτέρω αξιοποίηση των δυο μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας, το «Φιουμιτσίνο- Λεονάρντο Ντα Βίντσι» της Ρώμης και το «Μαλπένσα» του Μιλάνου.
H Ita στην φάση αυτή διαθέτει 66 αεροσκάφη και απασχολεί 3.550 εργαζόμενους.
Σύμφωνα με ό,τι έχει διαρρεύσει η πρώτη φάση της διαπραγμάτευσης αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων έξι εβδομάδων, ενώ η τελική υπογραφή της συμφωνίας προβλέπεται για τον Ιούνιο.
Στόχος το… καλοκαίρι
Αν δεν υπάρξουν εμπόδια η Lufthansa θα αποκτήσει στη συνέχεια την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών της Ita. Για το τελικό πράσινο φως -όπως μεταδίδει η τηλεόραση της Rai- θα χρειαστεί η έγκριση του Ιταλικού Ελεγκτικού Συνεδρίου, όπως και της ιταλικής και ευρωπαϊκής αρχής κατά των τραστ.
Σύμφωνα με Ιταλούς σχολιαστές η Lufthansa θέλει να επισπεύσει όσο γίνεται την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας, για να μπορέσει να εκμεταλλευθεί την τουριστική κίνηση της θερινής περιόδου. Τις προηγούμενες εβδομάδες άλλωστε η γερμανική εταιρία έκανε γνωστό ότι η συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση, αποσκοπεί και στην ενίσχυση της παρουσίας του ομίλου της στην περιοχή της Μεσογείου.
Στο μεταξύ, χθες, πραγματοποιήθηκε απεργία του ιταλικού, αυτόνομου συνδικάτου βάσης Cub, το οποίο δηλώνει αντίθετο στην υπογραφή της συγκεκριμένης συμφωνίας.
Όπως γράφει, τέλος, η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, σε μια πρώτη φάση για το 40% των μετοχών της Ιta η Lufthansa αναμένεται να καταβάλει 250 με 300 εκατομμύρια ευρώ. Μέχρι την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των διαπραγματεύσεων, θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια και δεν πρόκειται να διαρρεύσουν άλλες λεπτομέρειες.
Latest News
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft