Το ποσό του 1 δισ. δολαρίων ετησίως, για την παραγωγή ταινιών που θα βγαίνουν στις κινηματογραφικές αίθουσες, σκοπεύει να δώσει η Apple, με το Bloomberg να κάνει λόγο για μια φιλόδοξη προσπάθεια της εταιρείας να ανεβάσει το προφίλ της στο Χόλιγουντ και να προσελκύσει συνδρομητές στην υπηρεσία streaming.
Σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν τα σχέδια της εταιρείας, η Apple προσέγγισε τα κινηματογραφικά στούντιο σχετικά με τη συνεργασία για την κυκλοφορία μερικών τίτλων στις αίθουσες φέτος και μια σειρά περισσότερων ταινιών στο μέλλον.
Εύσημα Apple για την πρόοδο της καινοτομίας στη Κίνα
Η λίστα των πιθανών κυκλοφοριών περιλαμβάνει το Killers of the Flower Moon του Martin Scorsese, στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Leonardo DiCaprio. το κατασκοπευτικό θρίλερ Argylle, από τον σκηνοθέτη Matthew Vaughn και το Napoleon, το δράμα του Ridley Scott για τον Γάλλο κατακτητή.
Χιλιάδες αίθουσες
Το ποσό της επένδυσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Οι περισσότερες από τις πρωτότυπες ταινίες της Apple μέχρι τώρα, είτε ήταν αποκλειστικές της υπηρεσίας ροής είτε κυκλοφόρησαν σε περιορισμένο αριθμό κινηματογραφικών αιθουσών. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει δεσμευτεί να προβάλλει ταινίες σε χιλιάδες αίθουσες, η προβολή των οποίων θα διαρκεί για τουλάχιστον ένα μήνα, αν και δεν έχει οριστικοποιήσει κανένα σχέδιο ακόμα.
Ενώ η Apple έχει συμφωνήσει σε κινηματογραφικές κυκλοφορίες για να ευχαριστήσει τους ταλαντούχους σκηνοθέτες και ηθοποιούς και να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές σε project, η εταιρεία πιστεύει ότι οι κινηματογράφοι είναι ένας τρόπος για να αυξήσει την δημοτικότητα της υπηρεσίας ροής TV+ της. Εάν πρόκειται να ξοδέψει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε μια ταινία, θέλει να το μετατρέψει αυτό, σε πολιτιστικό γεγονός. Το Apple TV+ εκτιμάται ότι έχει μεταξύ 20-40 εκατ. συνδρομητές, λιγότερους σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, όπως το Netflix και το Disney+.
Σημειώνεται πως ο τεχνολογικός κολοσσός δεν έχει ακόμα αποφασίσει πώς θα κατανείμει αυτές τις ταινίες στους κινηματογράφους. Η εταιρεία δεν διαθέτει εσωτερικά την τεχνογνωσία για να κυκλοφορήσει ταινίες σε χιλιάδες κινηματογράφους σε όλο τον κόσμο ταυτόχρονα, γι’ αυτό και έχει προσεγγίσει τρίτους διανομείς. Αλλά πρώτα, η Apple πρέπει να συμβιβαστεί με τους πιθανούς συνεργάτες για τα κόστη προβολής και τους προϋπολογισμούς στο μάρκετινγκ. Τα κινηματογραφικά στούντιο μπορούν να ξοδέψουν 100 εκατ. δολάρια ή και περισσότερα για την προώθηση των μεγαλύτερων τίτλων τους, πολύ περισσότερα από όσα ξοδεύουν οι υπηρεσίες ροής για την προώθηση νέων εκπομπών ή ταινιών.
Latest News
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft