«Η οδική ασφάλεια είναι βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, απαντώντας την Παρασκευή, σε ερώτηση του βουλευτή Λάρισας του ΚΚΕ, Γιώργου Λαμπρούλη για τον επαρχιακό δρόμο Λάρισας – Φαρσάλων.
Περιφέρεια Θεσσαλίας – Νέο πρόγραμμα 20 εκατ. ευρώ για επιδότηση επιχειρήσεων
Ο Νίκος Ταχιάος αναφέρθηκε στο ιστορικό του έργου, λέγοντας ότι η μελέτη για τη βελτίωση της επαρχιακής οδού χρονολογείται από το 2009 και είχε σε μεγάλο βαθμό ολοκληρωθεί. Ωστόσο από τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και τους περιβαλλοντικούς όρους που τέθηκαν, προέκυψε ότι θα έπρεπε να γίνουν σημαντικές αλλαγές στα χαρακτηριστικά του έργου.
Ο κ. Ταχιάος συμπλήρωσε, ότι χρειάστηκε να προστεθούν 12 μεγάλα τεχνικά έργα, κάτι το οποίο στο πλαίσιο της σύμβασης που είχε υπογραφεί, ήταν αδύνατον.
Ο υφυπουργός Υποδομών υπενθύμισε, ότι στη διάρκεια της προηγούμενης θητείας της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, η Περιφέρεια Θεσσαλίας ζήτησε η ίδια να αναλάβει τη μελέτη, η οποία είναι σε φάση περαίωσης.
Επιπλέον, αναφέρθηκε στα έργα που υλοποιούνται για τη βελτίωση του οδικού δικτύου της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας, με επίκεντρο τις περιοχές των Φαρσάλων, του Πλατυκάμπου, του Δήμου Τεμπών και της παραλίας Μεσαγγάλων. Το ύψος των κονδυλίων που έχουν διατεθεί ανέρχεται σε 1.930.000 ευρώ και ήδη έχουν εκταμιευθεί 888.000 ευρώ.
Στη δευτερολογία του, ο υφυπουργός Υποδομών επισήμανε ότι η χρηματοδότηση για την επαρχιακή οδό Λάρισας – Φαρσάλων θα διασφαλιστεί αφού προηγουμένως ολοκληρωθούν οι μελέτες και καθοριστεί ο προϋπολογισμός, ώστε να είναι γνωστό πλέον το συνολικό κόστος αυτού του πολύ χρήσιμου έργου για την ευρύτερη περιοχή.
Κλείνοντας, ο κ. Ταχιάος ανέφερε ότι στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης προωθείται έργο με προϋπολογισμό άνω των 230 εκατ. ευρώ με παρεμβάσεις σε ενεργούς δρόμους που θα οδηγήσουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Πρότυπο, απ’ αυτή την άποψη, υπογράμμισε ο υφυπουργός Υποδομών, είναι οι παρεμβάσεις που έγιναν στην Παλαιά Εθνική Οδό Πάτρας – Πύργου και οι οποίες ολοκληρώθηκαν στις 31 Ιουλίου με απτά αποτελέσματα στην οδική ασφάλεια.
Latest News
Η Θεσσαλονίκη μεταμορφώνεται αλλά… μετά το 2040 – To μετρό που γκαζώνει και η νέα ΔΕΘ
Μετρό και ανάπλαση ΔΕΘ «δίνουν» υποσχέσεις αλλά η δυσπιστία για το κατά πόσο θα ευοδωθούν τα projects περισσεύει
Νέα δοκιμασία για τη Γραμμή 4 του Μετρό – Οι απεργίες και τι απαντά η ΑΒΑΞ
Στις 29 Μαΐου η κρίσιμη συνάντηση για τα αιτήματα των εργαζομένων
Σταϊκούρας: Έργα υποδομής στηρίζουν τις κατασκευές
Τι ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας στη 2η Διεθνή Έκθεση ERGO.TEC / Μηχανήματα Έργων
ΤΕΡΝΑ: Παραδόθηκε στην κυκλοφορία η νέα Γέφυρα Ευήνου
Η νέα Γέφυρα του Ευήνου έχει συνολικό μήκος 242,7 μέτρα και συνολικό πλάτος 13,5 μέτρα (συμπεριλαμβάνοντας και τα πεζοδρόμια), ενώ το κατάστρωμά της είναι πλάτους 7,5 μέτρων
Στην κυκλοφορία η νέα οδική γέφυρα Ευήνου -Εγκαίνια από Σταϊκούρα του έργου της ΤΕΡΝΑ
«Η νέα οδική γέφυρα του Ευήνου δίνει οριστική λύση στην επανασύνδεση της παλαιάς εθνικής οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων»
Υπερταμείο: Ανοιξε ο δρόμος για την ανάπλαση της ΔΕΘ
Ξεκινάει η διαδικασία προκήρυξης διαγωνισμού για το εμβληματικό Έργο της Ανάπλασης της ΔΕΘ
«Πράσινο φως» για την ανάπλαση της ΔΕΘ
Τι αποφασίστηκε στην 8η συνεδρίασητης Κυβερνητικής Επιτροπής Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
Το μετρό «πλησιάζει» στην Θεσσαλονίκη - Το roadmap της υλοποίησης με το βλέμμα... στο 2040
Το στοίχημα για σύγχρονες συγκοινωνιακές υποδομές καλείται να κερδίσει η Θεσσαλονίκη - Πόσο θα κοστίσουν οι επεκτάσεις του μετρό
Προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό στη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη - Τι είπε ο Σταϊκούρας
Η αναπτυξιακή δυναμική
Αισιόδοξος για τον ΒΟΑΚ, δηλώνει ο Ταχιάος: «Προσωπικό στοίχημα του πρωθυπουργού»
Ο υφυπουργός Υποδομών επισκέφθηκε τις Περιφερειακές Ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου