«Βαλίτσες» για Ελλάδα ετοιμάζει η Kiabi, το «βαρύ πυροβολικό» της γαλλικής μόδας χαμηλού κόστους, με τον ανταγωνισμό στην ελληνική αγορά λιανικής να παίρνει εκ νέου «φωτιά». Κι αυτό γιατί η πολωνική Pepco ανοίγει κάθε 17 μέρες ένα νέο κατάστημα, ο επίσης πολωνικός όμιλος LPP αναπτύσσει τα καταστήματα Sinsay φθάνοντας στα 6 καταστήματα στο τέλος του χρόνου, ενώ ελληνικό «πατρόν» εξυφαίνει και η ιρλανδική Primark, που, όπως έχει αναφέρει ο ΟΤ, γλυκοκοιτάζει το νέο Μινιόν, οι εργασίες ανακατασκευής του οποίου βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
Μόδα: Νοικιάζοντας τα ρούχα που φοράς «ανανεώνεσαι δίχως να ξοδεύεσαι»
Με ένα δίκτυο 579 καταστημάτων σε 24 χώρες – εκ των οποίων τα 349 στη Γαλλία, αναβαθμισμένη ψηφιακή παρουσία μέσω και marketplaces και τζίρο το 2022 στα 2,2 δισ. ευρώ, στο +10% σε σχέση με το 2021, η Kiabi είναι γνωστή με το σλόγκαν «La mode à petit prix» (μόδα σε χαμηλές τιμές).
Pepco: Στόχος τα 200 καταστήματα στην ελληνική αγορά – Οι σχέσεις με Σκλαβενίτη και Public
Ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν πως το γαλλικό fashion brand, με προϊόντα ένδυσης για όλη την οικογένεια σε χαμηλές τιμές, σε πρώτη φάση «κοιτάει» τα εμπορικά πάρκα, όπως αυτά που αναπτύσσει η Trade Estates ΑΕΕΑΠ με βασικό μέτοχο τον Βασίλη Φουρλή.
Άλλωστε στις ίδιες, ή ανάλογες, τοποθεσίες, αναπτύσσονται και οι αλυσίδες χαμηλού κόστους Pepco και Sinsay εκ Πολωνίας ορμώμενες, αλλά και η τουρκική LC Waikiki.
Καταστήματα άνω των 1.000 τ.μ.
Με έμφαση στην οικογένεια, τα καταστήματα αναπτύσσονται με μέσο χώρο πώλησης από 1.000 έως 2.000 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτουν περίπου 50.000 είδη ένδυσης, αξεσουάρ και υπόδησης. Το μεγαλύτερο κατάστημα Kiabi έχει επιφάνεια 4.600 τετραγωνικών μέτρων, ενώ το μικρότερο κατάστημα είναι 800 τετραγωνικά μέτρα.
Τα καταστήματα Kiabi διαθέτουν μια πλήρη επιλογή γυναικείων, ανδρικών και παιδικών ενδυμάτων, με κάθε τμήμα να χωρίζεται περαιτέρω σε μια σειρά από «ιστορίες», ομαδοποιώντας παρόμοια χρώματα, υλικά και στυλ.
Στην επόμενη μέρα η Kiabi δεν επιθυμεί να είναι απλώς μια αλυσίδα ρούχων αλλά να προσφέρει ολιστική λύση στον οικογενειακό εξοπλισμό.
Η σχέση με την Ελλάδα
Η Ελλάδα δεν είναι άγνωστη στην πάμπλουτη οικογένεια Mulliez, που ίδρυσε την Kiabi πριν 45 χρόνια στη βόρεια Γαλλία, κοντά στη Λιλ και τα βελγικά σύνορα.
Οι Mulliez που ξεκίνησαν με την Phildar, μια εταιρεία κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, το 1903, από το 1946, έκαναν στροφή προς τον τομέα του λιανικού εμπορίου.
Σήμερα εκτός από την αλυσίδα Kiabi κατέχουν την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Auchan, την αλυσίδα αθλητικών ειδών Decathlon, τα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Boulanger, τα οικογενειακά καφέ Flunch, ενώ στις αρχές της δεκαετίας του 1980 απέκτησαν τον έλεγχο της αλυσίδας καταστημάτων Leroy Merlin DIY.
Διεθνής επέκταση, ψηφιακές πωλήσεις και επέκταση στο second hand
Το brand της Kiabi εκφράζει μια απλή, δεκτική και ευχάριστη στάση ζωής, με κολεξιόν που σχεδιάζονται στη Γαλλία από μια ομάδα 56 εσωτερικών σχεδιαστών, αναφέρει η εταιρεία, αναπτύσσοντας δικές της μάρκες.
Με 10.000 εργαζόμενους (Kiabers) 60 διαφορετικών εθνικοτήτων, η Kiabi έχει παρουσία σε 24 χώρες σε Ευρώπη, Αφρική, Νότια Αμερική και αραβικές χώρες.
Εφέτος επεκτείνει την παρουσία της σε τρεις νέες χώρες, συγκεκριμένα στην Αίγυπτο, όπου η εταιρεία κατασκευάζει και ένα εργοστάσιο για να φέρει πιο κοντά την παραγωγή της, στη Νέα Καληδονία, μια υπερπόντια κτήση της Γαλλίας στην Μελανησία και στην Ουρουγουάη.
Η εταιρεία της οικογένειας Mulliez άνοιξε 37 νέα καταστήματα το 2022, συμπεριλαμβανομένων δύο νέων χωρών, του Ισημερινού και της Αρμενίας.
Ακολουθώντας μια πολυκαναλική προσέγγιση στη διεθνή ανάπτυξή της, η Kiabi παράγει το 15% των πωλήσεών της στο διαδίκτυο και στοχεύει να επιστρέψει στο επίπεδο του 20 έως 25% που ήταν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Έτσι επιταχύνει την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της κάρτας επιβράβευσης, τη δημιουργία marketplaces και του λανσαρίσματος ευέλικτων μορφών πληρωμής, ενώ από πέρσι επεκτάθηκε και στην αγορά μεταχειρισμένων ειδών (ήδη second hand προϊόντα προσφέρονται σε 275 καταστήματα ή shop in shop), ενώ η υπηρεσία της ενοικίασης ρούχων βρίσκεται σε δοκιμαστική φάση.
Και δεύτερο κατάστημα στην Κύπρο
Μεταξύ των χωρών που έχουν παρουσία τα καταστήματα Kiabi είναι και η Κύπρος.
Μέσω του μαλτέζικου ομίλου λιανικού εμπορίου Hudson, ο οποίος εστιάζει κυρίως στα αθλητικά είδη, αντιπροσωπεύοντας μάρκες όπως οι NIKE, Converse, Timberland, Columbia, New Era και Intersport και τον τομέα της μόδας (New Look, River Island, Ted Baker, Alcott), η γαλλική αλυσίδα έχει πλέον δύο καταστήματα στη μεγαλόνησο. Το πρώτο άνοιξε το 2021 στο Metropolis Mall στη Λάρνακα και δεύτερο εφέτος στην Πάφο, στο Neon Mall.
Σημειώνεται ότι η γαλλική εταιρεία ένδυσης σκοπεύει να ανοίξει άλλα 3 καταστήματα στην Κύπρο έως το 2025.
Latest News
Γκάζι από τη ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες – Η «προίκα» που δίνει στη FiberGrid
Ο Τηλεπικοινωνιακός Κλάδος χονδρικής της ΔΕΗ μεταβιβάζεται στη θυγατρική FiberGrid
Την Τρίτη 28 Μαϊου στην Αθήνα το 14ο Annual Capital Link Forum
Το 14ο Annual Capital Link Sustainability Forum πραγματοποιείται στις 28 Μαϊου υπο την αιγίδα του ΕΒΕΑ
Trastor: Deal για την ανάπτυξη του μεγαλύτερου logistic park στη χώρα
Το υπερσύγχρονο κέντρο θα έχει συνολική επιφάνεια 74.766 τ.μ.
Διοικητικές αλλαγές στην Fourlis - Τα νέα πόστα
Τα τμήματα Controlling, Planning, Accounting & Consolidation, Tax και Treasury αποτελούν πλέον μέρος μια ενιαίας Οικονομικής Διεύθυνσης
Ποιοι κλάδοι αύξησαν και ποιοι μείωσαν τις θέσεις εργασίας μετά την κρίση [Γραφήματα]
Τι δείχνει έρευνα της Eurobank για την πορεία της απασχόλησης στην ελληνική οικονομία
Το νέο ΔΣ των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά
Πρόεδρος αναλαμβάνει ο κ. Γιώργος Προκοπίου
Αύξηση εσόδων και EBITDA για την Aegean - Τι «βλέπει» για την καλοκαιρινή σεζόν
Ο Όμιλος συνεχίζει το επενδυτικό του πλάνο στο νέο στόλο έχοντας παραλάβει 7 νέα αεροσκάφη σε σχέση με το Μάρτιο του 2023
Αλλαγή σκυτάλης στην κορυφή της BAT Hellas - Ποια αναλαμβάνει CEO
Διαδέχεται τον Vitalii Kochenko, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του γενικού διευθυντή για την αγορά της Γαλλίας
Κίνητρα για την ενίσχυση της ιδιωτικής ασφάλισης ζητούν οι ασφαλιστικής εταιρείες
Η Ενωση Ασφαλιστικών Εταιρειών υποστηρίζει την θέσπιση ενός πλαισίου που θα προβλέπει την ασφάλιση όλων των κατοικιών
ΣΕΒ: Nα αλλάξει ρότα η Κομισιόν – Οι 5 παρεμβάσεις για μία «νέα ΕΕ»
Και τα καμπανάκια Παπαλεξόπουλου – Μυτιληναίου για την ελληνική οικονομία