«Οι οδικές μεταφορές εκπροσωπούν το 98% των εμπορευματικών μεταφορών της Ελλάδας» τόνισε η Ηρώ Δουμάνη, γενική διευθύντρια της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας Οδικών Εμπορευματικών και Επιβατικών Μεταφορών (ΟΦΑΕ) μιλώντας στο διεθνές συνέδριο Southeast Europe Connectivity Forum (SECF), που πραγματοποιειται στη Θεσσαλονίκη και εστίασε μεταξύ άλλων, στις συνδυασμένες μεταφορές. Η κ.Δουμάνη πρόσθεσε ότι «Οι προβλέψεις είναι ότι το ποσοστό αυτό θα διευρυνθεί και άλλο. Ο κλάδος μας τα καταφέρνει αποτελεσματικά, αλλά υπάρχει συμφόρηση και ανάγκη για συνεργατικότητα μεταξύ των διαφορετικών τρόπων μεταφοράς. Στην Ελλάδα υπάρχει πολύς δρόμος για να λειτουργήσουν οι συνδυασμένες μεταφορές.
ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση βάρους εμπορευμάτων που διακινήθηκαν οδικώς
Είμαστε αρκετά πίσω, αλλά με τον κατάλληλο οδικό χάρτη μπορούμε να προχωρήσουμε γρήγορα» σημείωσε η κα. Δουμάνη, ενώ είπε ότι στην Ελλάδα καταγράφεται ο υψηλότερος μέσος όρος ηλικίας φορτηγών οχημάτων σε όλη την Ευρώπη, καθώς και έλλειψη οδηγών βαρέων οχημάτων.
Η Διευθύντρια της ΟΦΑΕ υπογράμμισε, επίσης, ότι η ψηφιοποίηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των χρόνων των διαδικασιών στις οδικές μεταφορές, ενώ είπε ότι μόλις πριν από λίγες ημέρες η Ελλάδα έγινε η 34η χώρα στον κόσμο, που κύρωσε το πρωτόκολλο του e-CMR για διέλευση φορτηγών με φορτωτικές σε ψηφιακή μορφή.
Μεγάλη η προοπτική ανάπτυξης των λιμανιών της Βόρειας Ελλάδας
Στην ανάπτυξη των ελληνικών περιφερειακών λιμένων αναφέρθηκε ο κ. Άγγελος Βλάχος, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας (ΟΛΚ) υπογραμμίζοντας ότι το μεγάλο πρόβλημα στα ελληνικά λιμάνια είναι οι χρόνοι εξυπηρέτησης των πελατών. «Στα λιμάνια χρειάζονται επενδύσεις σε ανθρώπινους πόρους και σε υποδομές. Σε terminal και αποθηκευτικούς χώρους. Επίσης, στην τεχνολογική καινοτομία. Τα μεγάλα ελληνικά λιμάνια πλαγιοκοπούνται από ανταγωνιστικά γειτονικά λιμάνια» σημείωσε ο κ. Βλάχος και συμπλήρωσε ότι για τα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας υπάρχει πολύ μεγάλη προοπτική, καθώς θα αυξηθούν πολύ οι εμπορευματικές μεταφορές. Όσον αφορά στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Καβάλας δήλωσε ότι είναι θέμα χρόνου για να ολοκληρωθεί.
Ο κ. Dejan Nikolic, Διευθύνων Σύμβουλος της Σερβικής MBOX Terminals DOO, επεσήμανε ότι το MBOX είναι ένα intermodal terminal στη Σερβία με πλεονεκτική γεωγραφική θέση. «Έχουμε στρατηγικό πλεονέκτημα και προσπαθούμε να αναπτύξουμε τις συνδυασμένες μεταφορές με σύνδεση και με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Για την ελληνική αγορά η περίπτωση μας έχει ενδιαφέρον, καθώς ένας πελάτης από την Ελλάδα μπορεί να στείλει τα εμπορεύματα του στη Γερμανία μέσω του σιδηροδρόμου. Χρειάζονται περισσότερες συνδέσεις με τον σιδηρόδρομο για να αναπτυχθούν οι μεταφορές και με αυτό το μέσο» κατέληξε ο ίδιος.
Latest News
Οικονομία που «συγκλίνει με την Ευρώπη» ή «μαγική εικόνα»;
Κόντρα των πολιτικών αρχηγών για την ακρίβεια
Ο «άλυτος» γρίφος της αναστροφής του δημογραφικού
Τι γίνεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ασία - Η περίπτωση της Ελλάδας
Πυρηνικό σταθμό στην Ανατολική Θράκη σχεδιάζει η Τουρκία
Η τουρκική έκδοση του κινεζικού δικτύου CGTN μετέδωσε ρεπορτάζ για τον πυρηνικό σταθμό στην Ανατολική Θράκη που σχεδιάζει η Τουρκία
Σταϊκούρας: Βούλησή μας η περαιτέρω εμβάθυνση της συνεργασίας με τον ICAO
Και τους υπόλοιπους φορείς της Πολιτικής Αεροπορίας
Οι αλλαγές της Disney οδηγούν την Pixar σε απολύσεις
Η Disney μειώνει το περιεχόμενο στο γνωστό studio και «υποχρεώνει» σε απολύσεις
Νέα επένδυση 5,3 δισ.δολαρίων της Eli Lilly για φάρμακα αδυνατίσματος
Με την νέα επένδυση των 5,3 δισ.δολαρίων η συνολική επέκταση στο εργοστάσιο της Ιντιάνα φτάνει τα 9 δισ.δολάρια
Reuters: «Ναι» Πούτιν σε κατάπαυση πυρός στην Ουκρανία – Οι όροι που θέτει
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν είναι έτοιμος να σταματήσει τον πόλεμο στην Ουκρανία και να διαπραγματευθεί μια κατάπαυση πυρός
Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί φυτική σαντιγί σε σπρέι
Καλούνται οι καταναλωτές που είναι αλλεργικοί στο γάλα και στα προϊόντα με βάση το γάλα να μην την καταναλώσουν
Κουτσούμπας: Δεν αγγίζετε τα τεράστια κέρδη που έχουν οι μεγάλοι όμιλοι
«Πυρά» κατά της κυβέρνησης από τον γενικό γραμματέα της ΚΕ του ΚΚΕ
Ανδρουλάκης σε Μητσοτάκη: Η επιστολή στην Κομισιόν είναι «ομολογία αποτυχίας
Το σύνθημα θυμίζει συντηρητικό κόμμα υπό ένταξη στην ΕΕ χώρας, υπογράμμισε ο Νίκος Ανδρουλάκης για το «σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη» της καμπάνιας της ΝΔ