Είναι δυνατόν το μποτιλιάρισμα στη διώρυγα του Σουέζ μετά το “κόλλημα” του γιγαντιαίου σκάφους “Ever Given” επί μέρες, να προκαλεί σοβαρά προβλήματα στο λιμάνι της… Βιέννης, σε μια χώρα όπως η Αυστρία που δε βρέχεται από θάλασσα; Κι όμως ναι!
Τα σοβαρά προβλήματα που προκλήθηκαν στη Διώρυγα του Σουέζ στην Αίγυπτο εκτιμάται ότι θα δημιουργήσουν μεγάλες καθυστερήσεις εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της αυστριακής πρωτεύουσας που βρίσκεται στον Δούναβη.
Όλο το λιμάνι της Βιέννης, στο οποίο διακινούνται περίπου 1.200 πλοία ετησίως, είναι τόσο μεγάλο όσο το κέντρο της αυστριακής πρωτεύουσας, περίπου τρία τετραγωνικά χιλιόμετρα, αποτελούμενο από τρία μέρη.
Το μεγαλύτερο είναι το λιμάνι του Φρόιντεναου, που αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ ολόκληρης της περιοχής, και όπου μπορούν να σταθμεύσουν 64.000 αυτοκίνητα και να αποθηκευτούν 10.000 εμπορευματοκιβώτια.
Kαθυστερήσεις μετά το Πάσχα των Καθολικών
Αυτή τη στιγμή αποδεικνύεται πόσο στενά συνδέεται η επιχείρηση μεταφορών σε όλο τον κόσμο — το πολυήμερο κλείσιμο της Διώρυγας του Σουέζ από το τεράστιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “Ever Given” έχει επίσης αντίκτυπο στο λιμάνι της Βιέννης, αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ.
Watch: Ships blow their horns moments after #EverGiven is re-floated, almost one week after it had blocked the #SuezCanal. https://t.co/PmPvRx2o5B pic.twitter.com/YsaPSDWYQH
— Al Arabiya English (@AlArabiya_Eng) March 29, 2021
“Αναμένουμε ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις μετά το Πάσχα των Καθολικών, καθώς, με τη συμφόρηση που είχε προκύψει στη Διώρυγα του Σουέζ, υπάρχει καθυστέρηση εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται συνήθως στο λιμάνι του Αμβούργου και στη συνέχεια φορτώνονται στο τρένο και μας έρχονται στη Βιέννη”, επισημαίνει η ίδια.
Εμπορευματοκιβώτια που δεν βρίσκονται στο Αμβούργο ή στο δεύτερο μεγάλο λιμάνι μεταφόρτωσης στο Μπρέμερχαβεν δεν μπορούν επίσης να έρθουν στη Βιέννη, και αντίστροφα υπάρχει ο ίδιος προβληματισμός, καθώς “τα εμπορευματοκιβώτια που διαφορετικά φορτώνονται στο τρένο από τη Βιέννη και βρίσκονται στο δρόμο προς τα λιμάνια της Βόρειας Θάλασσας με το τρένο, ενδέχεται να μην μεταφερθούν”.
Και αυτό, επειδή, όπως εξηγεί στις δηλώσεις της η Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ, πολλοί πελάτες φοβούνται ότι τα λιμάνια στο Βορρά θα κλείσουν για να μειώσουν την αναμενόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Προς το παρόν, γίνεται επεξεργασία μίας λύσης, έτσι ώστε τουλάχιστον να είναι δυνατή η προσωρινή αποθήκευση έως ότου όλα λειτουργήσουν πάλι, και μέχρι τότε, όλα τα προϊόντα σε συνολική έκταση 140 εκταρίων στο λιμάνι του Φρόιντεναου, περιμένουν τη μεταφορά και την άφιξη — από έπιπλα έως κλασικά “καταναλωτικά αγαθά”, αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος στο Λιμάνι της Βιέννης.
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα