Τα προβλήματα λόγω της πανδημίας που προκλήθηκαν στη ζήτηση αργού πετρελαίου επηρέασαν και τα αποτελέσματα της Navios Maritime Acquisition που ανήκει στον όμιλο της Αγγελικής Φράγκου.
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Aquisition κ. Φράγκου, δήλωσε ότι η πανδημία επηρέασε ουσιαστικά τον κλάδο των δεξαμενόπλοιων. Στις αρχές του 2020 η πτώση της ζήτησης σε αργό πετρέλαιο οδήγησε στην ανάγκη της αποθήκευσης. Στη συνέχεια η ύφεση και τα προβλήματα στη βιομηχανία ταξιδιών επηρέασε τη μεταφορά πετρελαίου. Τώρα ενώ πιστεύαμε ότι λόγω του εμβολιαστικού προγράμματος η ανάκαμψη θα επανέλθει εν τούτοις η αγορά παραμένει δύσκολη, πρόσθεσε.
Για το τέταρτο τρίμηνο του 2020 τα έσοδα της Navios Acquisition μειώθηκαν κατά 12,8 εκατ. δολ. ή 15%, στα 72,6 εκατ. δολ. έναντι 85,4 εκατ. δολ. την ίδια περίοδο του 2019, με τη μείωση να αντικατοπτρίζει την πτώση των ναύλων στην αγορά. Η εταιρεία έγραψε καθαρές ζημιές 7,5 εκατ. δολ. έναντι κερδών 6,6 εκατ. δολ. την ίδια περίοδο του 2019, ενώ οι προσαρμοσμένες ζημίες ήταν 12,9 εκατ. δολ. έναντι 4,9 εκατ. δολ. έναν χρόνο πριν. Τα προσαρμοσμένα EBITDA μειώθηκαν στα 25,8 εκατ. δολ. από 44,2 εκατ. δολ. έναν χρόνο πριν.
Για το σύνολο της χρήσης 2020 η Navios Acquisition ανακοίνωσε έσοδα ύψους 361,4 εκατ. δολ., αυξημένα κατά 81,3 εκατ. δολ. ή 29,0% σε σύγκριση με τη χρήση 2019 όταν κατέγραψε έσοδα ύψους 280,1 εκατ. δολ. Η αύξηση των εσόδων οφείλεται στην προσθήκη πέντε product tankers στον στόλο που έφεραν επιπλέον έσοδα ύψους 27,4 εκατ. δολ., ενώ άλλα 10,9 εκατ. δολ. συνεισέφεραν επτά containerships που αποκτήθηκαν τον Ιούνιο του 2020 και βέβαια στην αύξηση των εσόδων συνέβαλε και η άνοδος των ναύλων στη διάρκεια του 2020 σε σύγκριση με το 2019. Σημειώνεται ότι από τον Μάρτιο μέχρι τον Μάιο πέρυσι σημειώθηκε σημαντική άνοδος των ναύλων στα δεξαμενόπλοια. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 27,6 εκατ. δολ. έναντι 65,4 εκατ. καθαρών ζημιών το 2019. Τα προσαρμοσμένα EBITDA αυξήθηκαν στα 191,8 εκατ. δολ. από 131,5 εκατ. δολ. έναν χρόνο πριν.
Σήμερα η Navios Maritime Acquisition Corporation εισηγμένη στο NYSE που διαχειρίζεται δεξαμενόπλοια ελέγχει έναν στόλο από 46 δεξαμενόπλοια, εκ των οποίων τα 13 είναι VLCCs (συμπεριλαμβανομένων δύο με ναύλωση bareboat τα οποία θα παραληφθούν το τρίτο τρίμηνο του 2021 και το τρίτο τρίμηνο του 2022), 31 είναι δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων αργού πετρελαίου (product tankers) και δύο μεταφοράς χημικών. Η Navios Acquisition ελέγχει επίσης πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία είναι προς πώληση.
Latest News
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα