
Nέες μακροχρόνιες ναυλώσεις για τέσσερα δεξαμενόπλοια της ανακοίνωσε η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία Tsakos Energy Navigation (TEN) του Ομίλου Τσάκος.
Οι ναυλώσεις είναι διάρκειας 24 μηνών, αφορούν τέσσερα δεξαμενόπλοια LR1 product tankers, και αναμένεται να αποφέρουν στην εταιρεία έσοδα 40 εκατ. δολ. χωρίς να περιλαμβάνουν τα τυχόν επιπλέον κέρδη από το profit sharing.
«Τα συμβόλαια αυτά προσφέρουν στη εταιρεία μας εξασφαλισμένη ρευστότητα αλλά και τη δυνατότητα να επωφεληθεί από τυχόν άνοδο της αγοράς, σε μια περίοδο που η παγκόσμια οικονομία επανεκινεί κάτι που επιβεβαιώνεται από τους τομείς των εμπορευματοκιβωτίων και χύδην ξηρού φορτίου», δήλωσε ο COO της ΤΕΝ κ. Γιώργος Σαρόγλου.
Η ΤΕΝ ελέγχει ένα στόλο από 68 πλοία εκ των οποίων δύο (ένα LNG Carrier και ένα Shuttle l tanker) είναι υπό ναυπήγηση.


Latest News

Οι εκπομπές ρύπων, οι πλοίαρχοι και η πλατφόρμα ZeroNorth
Το ενεργό πλάνο βελτιστοποίησης ταξιδιού με πλοίο

Πολλές παραγγελίες κερδίζουν τα ναυπηγεία της Κορέας
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering εξασφάλισε παραγγελία για την κατασκευή δώδεκα μεγάλων containerships από ευρωπαϊκών συμφερόντων εταιρεία

Δεν πάει για παλιοσίδερα το γηραιότερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο
Ήταν το πρώτο μεταπολεμικό νεότευκτο επιβατηγό πλοίο στον κόσμο

Ώθηση στις αγορές tankers δίνει το εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο
Ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησε σε βελτιωμένες συνθήκες αγοράς και προσέλκυσε νέους πλοιοκτήτες στον κλάδο

Αναβαθμίζεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με έργα ύψους 23 εκατ. ευρώ
Στόχος να αναδειχθεί σε κορυφαίο εφοδιαστικό-μεταφορικό κρίκο ολόκληρης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Ψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για το ιδιωτικό ναυτικό δίκαιο
Ο ΣΥΡΙΖΑ απείχε από την ψηφοφορία

Βαρόμετρο η Κίνα για την πορεία των ναύλων - Τι περιμένουν οι πλοιοκτήτες
Η υποτονική ζήτηση από την πλευρά της Κίνας επηρέασε αρνητικά το εμπόριο

Νέο containership για την Capital-Executive Ship Management
To container ship είναι μεταφορικής ικανότητας 13.300 TEU και κατασκευάστηκε από την Hyundai Samho Heavy Industries, στη Ν. Κορέα.

Η κρουαζιέρα πολυτελείας γεννά προσδοκίες - Μεγάλες εταιρείες στο Posidonia Sea Tourism Forum
Οι «κρυφοί» και αναδυόμενοι προορισμοί σε Ελλάδα και Ανατολική Μεσόγειο

Οι προτάσεις του ΕΒΕΠ για τη βελτίωση του θαλάσσιου τουρισμού
Η ακτοπλοΐα, τα υδατοδρόμια και το yachting