Tην έναρξη συνεργασίας της με το Activia της Danone στην Ελλάδα ανακοίνωσε η γαλακτοβιομηχανία Δέλτα. Χάρη στη νέα συνεργασία, η σειρά Activia εμπλουτίζεται με το πρώτο στραγγιστό γιαούρτι με προβιοτικά, παραγόμενο στην Ελλάδα. Το νέο προϊόν, το οποίο θα κυκλοφορήσει αρχικά ως λευκό στραγγιστό γιαούρτι σε συσκευασία 2Χ200g, θα συνδυάζει την πολυετή εμπειρία της Δέλτα στην παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού, με την προηγμένη έρευνα της DANONE σχετικά με τα οφέλη των προβιοτικών.
Να σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες είχαν συνεργαστεί κατά το διάστημα 1993 έως και 2005, με τη γαλλική πολυεθνική γαλακτοβιομηχανία να διατηρεί ποσοστό 25% στη Δέλτα, το οποίο πούλησε στη συνέχεια στον Δημήτρη Δασκαλόπουλο.
«Η έρευνα για το προβιοτικό bifidus της Activia ξεκίνησε πριν από 30 χρόνια και συνεχίζεται έως και σήμερα», επισημαίνει ο Alberto Salvia, Γενικός Διευθυντής της Danone για την Ιταλία και την Ελλάδα. «Τέσσερα δισεκατομμύρια προβιοτικά σε κάθε κύπελλο έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών καταναλωτών σε όλο τον κόσμο μετατρέποντας την Activia και τα προϊόντα της στην απόλυτη μάρκα-σύμβολο του υγιεινού τρόπου ζωής.»
«Στις μέρες μας τα μεγάλα brands γνωρίζουν πώς να κάνουν επιτυχείς συνεργασίες», δηλώνει ο Κωστής Βαλιάδης, Εμπορικός Διευθυντής της ΔΕΛΤΑ. «Ο συνδυασμός γνώσης, εμπειρίας και εξειδίκευσης, μπορεί να δημιουργήσει καινοτομία στην αγορά και να προσφέρει μεγαλύτερη ικανοποίηση στις απαιτήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι αναζητούν και επιλέγουν όλο και περισσότερο προϊόντα που συνδυάζουν αυθεντική παραδοσιακή γεύση και καινοτομία. Η συνεργασία μας με τη Danone έχει σκοπό να προσφέρει αξία στους καταναλωτές, παρέχοντας ένα εξαιρετικό λειτουργικό προϊόν, που παράγεται στις εγκαταστάσεις μας, με τις πλέον προηγμένες τεχνικές και με υψηλά πρότυπα ασφάλειας και ποιότητας.»
«Μετά από πολύμηνες προσπάθειες και έρευνες, η Danone επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της για την ελληνική αγορά ξεκινώντας μια εξαιρετική συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ» σχολιάζει ο Διονύσης Τσάκωνας, Market Leader της Danone στην Ελλάδα. «Το προϊόν που προκύπτει από αυτήν τη συνεργασία έρχεται να προσφέρει μια νέα γευστική υπογραφή ενός στραγγιστού προϊόντος με μοναδική κρεμώδη υφή, πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυσικά, όπως όλα τα προϊόντα Activia, εμπλουτισμένο με εκτενώς μελετημένα προβιοτικά. Αυτό αποτελεί μόνο την αρχή ενός οράματος, το οποίο συνίσταται στο να κάνουμε το «Activia Στραγγιστό» το προϊόν-πρεσβευτή του ελληνικού γιαουρτιού και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες!»
Latest News
Ελλάκτωρ: Αυξημένα 46% τα EBITDA, στα 242,2 εκατ. για το 2023
Η ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ υπέβαλε προσφορές για έργα συνολικού ύψους €447,8 εκατ.
Βακάκης σε αναλυτές: Η Jumbo μπήκε στην Trade Estates του Φουρλή – Ανησυχώ για την ανάφλεξη στη Μ. Ανατολή
Τι είπε ο επικεφαλής της Jumbo σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές για τις επιπτώσεις στην εταιρεία από την ανάφλεξη στην Μέση Ανατολή
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
10 χρόνια η COSMOTE επενδύει στις ψηφιακές δεξιότητες των νέων μέσα από το STEM
Η COSMOTE στηρίζει και ενισχύει την εκπαιδευτική ρομποτική και το STEM
Στη συμμαχία Upcell η Sunlight για μετασχηματισμό της βιομηχανίας μπαταριών λιθίου
Η Sunlight ενώνει τις δυνάμεις της με ευρωπαίους εταίρους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου και την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Ευρώπης
Νέες επενδύσεις στο κέντρο διανομής στη Θήβα από την FAMAR
Η εταιρεία υλοποιεί στοχευμένες επενδύσεις με την προσθήκη τριών νέων modules
Philip Morris: Εμπόδιο η υψηλή φορολογία για ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο
Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα σε 14 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα – Ο μη ρεαλιστικός στόχος της ΕΕ και η περίπτωση της Σουηδίας
Όλα τα σενάρια για την τύχη της Elpedison
Το σκληρό παζάρι HELLENiQ ENERGY – Edison και στο βάθος η Mytilineos (;)
Ανεβάζει τον πήχη στα 140 εκατ. η Notos - Διεκδικεί 8 εκατ. από την American Eagle
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται οι πωλήσεις της εταιρείας – Ικανοποίηση για τη συνεργασία με την L’ Oreal
Η startup – «πυξίδα» του επιχειρείν μέσα στον λαβύρινθο των δεδομένων
Οι αυξημένες ανάγκες των επιχειρήσεων για ενσωμάτωση ευφυών λύσεων με βάση τα δεδομένα «γέννησαν» την Exanta