Ακολουθώντας τον βηματισμό της Lidl όταν πρωτομπήκε στην ελληνική αγορά το 1999, η ρωσική αλυσίδα hard discount Mere ανοίγει το πρώτο κατάστημά της επί ελληνικού εδάφους στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στον Λαγκαδά. Θυμίζουμε ότι και η Lidl, που αυτή τη στιγμή είναι η κυρίαρχος στην εγχώρια αγορά discount και μέσα στο top5 των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας, ξεκίνησε πριν από 22 χρόνια από τη Σίνδο.
Το νέο κατάστημα της ρωσικής εκπτωτικής αλυσίδας, η οποία έχει χαρακτηριστεί στη Γερμανία ως ο «κλώνος της Aldi», βρίσκεται στο 2ο χιλιόμετρο της Επαρχιακής Οδού Λαγκαδά – Μικρής Βόλβης, στο Κολχικό του δήμου Λαγκαδά.
Την ίδια ώρα, ετοιμάζεται να ανοίξει και το κατάστημα της Λάρισας, σε ακίνητο που παλαιότερα στέγαζε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Αρβανιτίδη και παλαιότερα της Μαρινόπουλου. Ανέβηκε ήδη η σχετική ταμπέλα και πληροφορίες αναφέρουν ότι τα εγκαίνια θα γίνουν μετά το Πάσχα.
Εκτός από τον Λαγκαδά και τη Λάρισα, καταστήματα Mere θα ανοίξουν στην Τρίπολη, στο Αγρίνιο και στην Κόρινθο. Μάλιστα, στην ιστοσελίδα της έχει αναρτήσει αγγελία αναζητώντας διευθυντές για Αγρίνιο και Κόρινθο, με τη γνώση της ρωσικής γλώσσας να θεωρείται πρόσθετο προσόν. Σε ότι αφορά το Αγρίνιο, σύμφωνα με πηγές από την τοπική αγορά, έχει βρεθεί ήδη το κατάλληλο ακίνητο, το οποίο βρίσκεται στον παράδρομο της Εθνικής Αντιρρίου – Ιωαννίνων, στην είσοδο της πόλης.
Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό ποιοι μεγάλοι προμηθευτές έχουν συμφωνήσει να συνεργαστούν με τους Ρώσους, ενώ να σημειωθεί, ότι η αλυσίδα, τα καταστήματα της οποίας θα είναι μεταξύ 650 και 1.100 τ.μ., σε πρώτη φάση δεν θα πουλά φρέσκα οπωροκηπευτικά ή νωπά κρέατα και ψάρια.
Πάντως, η ρωσική αλυσίδα υπόσχεται τιμές 20-40% χαμηλότερες από τον ανταγωνισμό, και αυτό θα το πετύχει χρεώνοντας 17% επί της τιμής που θα αγοράζει από τους προμηθευτές, ενώ όπως αναφέρει το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor, στην ιδιοκτησία του οποίου είναι το εμπορικό σήμα MERE, εξοικονόμηση μπορεί να επιτευχθεί και από τη συσκευασία.
Σε ποιους απευθύνεται η Mere
Η ρωσική αλυσίδα, όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της, απευθύνεται στους καταναλωτές που θέλουν να ψωνίζουν σε ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να πληρώνουν υπερβολικά για μάρκετινγκ, όμορφα σχεδιασμένα και διακοσμημένα ράφια και περιοχές πωλήσεων.
Επίσης, απευθύνεται στους «κυνηγούς τιμών» που ψάχνουν για αγαθά σε τιμές ευκαιρίας και εξαιρετικές προσφορές αλλά και σε επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταστημάτων λιανικής, ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφέ.
Ποιοι είναι πίσω από το δίκτυο Svetofor
Το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor (σημαίνει φωτεινός σηματοδότης στα ρώσικα) είναι ο μεγαλύτερος hard discounter στην Ρωσία, με εκατοντάδες καταστήματα σε όλη την χώρα, ενώ παρουσία διαθέτει και σε αγορές όπως η Γερμανία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Λετονία, η Λιθουανία, η Εσθονία, το Καζακστάν, η Κίνα κ.ά. Τα περασμένα Χριστούγεννα εγκαινίασε το πρώτο κατάστημά της στη Σερβία. Να σημειωθεί ότι «MERE» είναι το σήμα της ρωσικής αλυσίδας Svetofor για τις αγορές εκτός Ρωσίας.
Ιδιοκτήτης της εκπτωτικής αλυσίδας MERE είναι ο όμιλος Torgservis, που εδρεύει στην πόλη Krasnoyarsk της Σιβηρίας.
Εκτός από την αλυσίδα Svetofor ο όμιλος Torgservis αναπτύσσει στη ρωσική αγορά και την αλυσίδα Mayak (φάρος στα ρώσικα).
Οι ιδιοκτήτες του ομίλου είναι η οικογένεια Schneider (92,5%), ο Valery Yakovlev (4,5%) και ο Andrey Veikulainen (3%).
Latest News
Η αφρικανική σκόνη γεμίζει τα ταμεία των εταιρειών ηλεκτρικών – Ποια συσκευή ξεπουλά
Πώς κινείται η αγορά των λευκών ηλεκτρικών συσκευών το πρώτο τρίμηνο του 2024 - Γιατί μπήκαν στο ψυγείο τα... ψυγεία
Παράσχης (ΔΑΑ): Ανεβάζουμε τον πήχη των εσόδων - Πάνω από 30 εκατ. επιβάτες το 2024
Η διοίκηση του ΔΑΑ είχε δεσμευθεί ότι θα επανεξέταζε τους στόχους για το 2024 με το τέλος του πρώτου τριμήνου
Ποια είναι η startup που φέρνει τα ρομπότ στο χωράφι
Το ρομπότ ζυγίζει περίπου ένα τόνο και έχει τη δυνατότητα να κάνει σχεδόν ό,τι ακριβώς και ο αγρότης
Ποιος αγόρασε το μεγαλύτερο εργοστάσιο παγωτού στην Ελλάδα
Άλλαξε χέρια το μεγαλύτερο εργοστάσιο παγωτού στην Ελλάδα – Η σχέση με το ΤΑΙΠΕΔ
Πόση αύξηση μισθού δίνουν οι επιχειρήσεις για να προσελκύσουν εργαζόμενους ταλέντα
Οι επιχειρήσεις προσφέρουν αύξηση έως 5% για την προσέλκυση εργαζομένων
Στο κλειστό «κλαμπ» των 5 ο Mytilineos – Ποιος ακολουθεί
Η έκτη ελληνική μετοχή που θα κάνει το βήμα της διπλής διαπραγμάτευσης σε ξένο χρηματιστήριο αναμένεται να γίνει ο Mytilineos
Αύξηση EBITDA 66,29% στα € 17,5 εκατ. ευρώ για τη Space Hellas το 2023
Αύξηση EBITDA κατα 66,29% στα 17,5 εκατ. ευρώ για το 2023 - Τα κέρδη μετά φόρων του Ομίλου ανήλθαν σε 4,8 εκ. το 2023, έναντι € 5 εκ. το 2022.
Περιορισμός των ζημιών για τη MIG Συμμετοχών στο α΄τριμηνο
Ζημιες 155 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών € 21,8 εκ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023
ΟΠΑΠ: Βάζει στο παιχνίδι την τεχνητή νοημοσύνη - Ρεκόρ για το online στοίχημα
H ανάπτυξη και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των online πλατφορμών του στην πρώτη γραμμή της στρατηγικής του ομίλου
Αλλάζει σελίδα η Epsilon Net - Δημόσια πρόταση στα 12 ευρώ
Υποβάλλεται υποχρεωτική δημόσια πρόταση για την αγορά του συνόλου των μετοχών της Epsilon Net - ΕΤΕ και Ιωάννης Μίχος κατέχουν ήδη το 62,92%