Οι κυβερνοεπιθέσεις στην βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών συνεχίστηκαν με εισβολή στην Electronic Arts, η οποία ανακοίνωσε ότι χάκερ υπέκλεψαν τον πηγαίο κώδικα δημοφιλών τίτλων.

Την είδηση αποκάλυψε το Motherboard, σύμφωνα με το οποίο οι εισβολείς κατέβασαν 780 Gigabyte δεδομένων, περιλαμβανομένου του πηγαίου κώδικα για το δημοφιλές παιχνίδι FIFA 2021 αλλά και για τη μηχανή του Frostbite, μια πλατφόρμα στην οποία βασίστηκε η ανάπτυξη πολλών άλλων τίτλων στη βιομηχανία του gaming.

Η EA, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών, είναι γνωστή για τίτλους όπως τα Battlefield, Star Wars και The Sims, μεταξύ άλλων.

Η εταιρεία παραδέχτηκε την υποκλοπή «περιορισμένου» όγκου δεδομένων και διαβεβαίωσε ότι οι χάκερ δεν απέκτησαν πρόσβαση στα δεδομένα παικτών. Διαβεβαίωσε ακόμα πως δεν θεωρεί ότι η επίθεση θα επηρεάσει τις δραστηριότητές της.

Σύμφωνα με το Motherboard, οι χάκερ προσέφεραν τα δεδομένα προς πώληση μέσω του Σκοτεινού Ιστού. Θεωρητικά, ο κώδικας που υποκλάπηκε θα μπορούσε να βοηθήσει χάκερ να παραβιάσουν λειτουργίες ορισμένων βιντεοπαιχνιδιών.

Η επίθεση στην ΕΑ έρχεται μετά την ηλεκτρονική εισβολή στην CD Project και την υποκλοπή του πηγαίου κώδικα του πολυδιαφημισμένου Cyberpunk 2077. H πολωνική εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι κλεμμένα «εσωτερικά δεδομένα της» διατίθενται προς πώληση στο Διαδίκτυο, αναφέρει το Reuters.

Είχε προηγηθεί το Νοέμβριο κυβερνοεπίθεση στην Capcom, δημιουργό του Resident Evil, κατά την οποία ενδέχεται να παραβιάστηκαν τα δεδομένα 350.000 παικτών.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Ημιαγωγοί: Νέα μονάδα παραγωγής στη Σιγκαπούρη από την GlobalFoundries
Διεθνή |

Νέα μονάδα παραγωγής ημιαγωγών στη Σιγκαπούρη από την GlobalFoundries

Το νέο εργοστάσιο θα κατασκευαστεί σε συνεργασία με το Συμβούλιο Οικονομικής Ανάπτυξης της Σιγκαπούρης και με από κοινού χρηματοδότηση με σταθερούς πελάτες - Πάνω από 4 δισ. δολάρια η επένδυση

Facebook: Η διαφήμιση στο VR περιβάλλον του Oculus δεν ξεκινάει καλά
Τεχνολογία |

Η διαφήμιση στο VR περιβάλλον του Oculus δεν ξεκινάει καλά

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το λανσάρισμα της πρώτης in-game διαφήμισης στο παιχνίδι «Blaston». Ωστόσο, το game studio ακολουθώντας τις προτροπές των χρηστών αποφάσισε να εγκαταλείψει το project.