Στην μετά-Covid εποχή που σιγά-σιγά εισέρχονται οι οικονομίες όλου του κόσμου, πλανάται το ερώτημα σχετικά με το ποιο θα είναι το μέλλον του λιανικού εμπορίου.

Φυσικά καταστήματα ή διαδίκτυο; Ωστόσο ο γίγαντας της γαλλικής βιομηχανίας πολυτελών ειδών LVMH δεν έχει καμία αμφιβολία για την απάντηση σε αυτό το ερώτημα.

«Στο μέλλον θα δούμε δύο πράγματα: ως επί το πλείστον καταστήματα λιανικής, επειδή η εμπειρία των πελατών σε ένα κατάστημα λιανικής δεν μπορεί να συγκριθεί εύκολα με αυτή του διαδικτύου. Μέχρι σήμερα, κανείς δεν έχει βρει κάποια θαυματουργή φόρμουλα που θα επέτρεπε στους πελάτες να απολαμβάνουν την διαδικτυακή περιήγηση όσο την εμπειρία ενός πραγματικού καταστήματος», εξηγεί ο Ζαν Ζακ Γκιουνί, επικεφαλής οικονομικός διευθυντής της LVMH, μιλώντας στο CNBC.

«Το δεύτερο σημείο είναι επίσης να εμπλουτίσουμε αυτήν την εμπειρία στα καταστήματα με διαδικτυακό περιεχόμενο», πρόσθεσε.

Αμφισβήτηση για τα φυσικά καταστήματα

Η πανδημία του κορωνοϊού και οι επακόλουθες παραγγελίες με παράδοση στο σπίτι, οδήγησαν σε σημαντική αύξηση των διαδικτυακών αγορών και ανάγκασαν πολλούς εμπόρους λιανικής να αναπτύξουν τις διαδικτυακές προσφορές τους με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό. Αυτή η δυναμική με τη σειρά της αμφισβήτησε την ανάγκη για φυσικά καταστήματα.

Ωστόσο, για την LVMH, ένα από τα μεγαλύτερα brand πολυτελείας στον κόσμο, οι διαδικτυακές προσφορές αποτελούν απλώς «συμπλήρωμα της φυσικής εμπειρίας».

Ο Γκιουνί σημείωσε ότι οι περισσότεροι πελάτες που επισκέπτονται ένα κατάστημα είχαν ελέγξει προηγουμένως τον ιστότοπο της εταιρείας και θα μπορούσαν να έχουν αγοράσει τα προϊόντα που ήθελαν από εκεί.

«Λαμβάνουν πολλές πληροφορίες, αλλά έρχονται στο κατάστημα επειδή η εμπειρία του καταστήματος είναι κάτι που δεν μπορεί να συνδυαστεί με το Διαδίκτυο», πρόσθεσε ο Γκιουνί μιλώντας στο CNBC.

Μείωση εσόδων 17%

Η LVMH ανακοίνωσε μείωση 17% στα έσοδα του 2020 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία επηρεάστηκε όχι μόνο από τοπικά περιοριστικά μέτρα λόγω κορωνοϊού, αλλά και από τις απαγορεύσεις των διεθνών ταξιδιών.

«Δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλήσουμε για τον απόηχο της κρίσης της δεκαετίας του ’20 … η αναλογία ενός αιώνα μετά με κάνει λίγο να αμφιβάλλω, αλλά ούτως ή άλλως, δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλήσουμε γι’ αυτό. Μπορούμε σίγουρα να μιλήσουμε για το γεγονός ότι η εταιρεία λειτουργεί καλά με το μεγαλύτερο μέρος της πελατειακής βάσης, είτε στην Ευρώπη, είτε στην Ασία », δήλωσε ο Γκιουνί. «Συνολικά, δεν μπορούμε να παραπονεθούμε».

Η LVMH πέρυσι ολοκλήρωσε την εξαγορά της Tiffany’s, της γνωστής μάρκας κοσμημάτων, σε μια συμφωνία 15,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

«Η ενσωμάτωση της Tiffany δεν είναι μια δουλειά εξαμήνου, είναι κάτι που θα διαρκέσει για αρκετά τρίμηνα ακόμα και ο στόχος δεν είναι μόνο η ένταξη, αλλά η ανάπτυξη της επιχείρησης στο επίπεδο που πιστεύουμε ότι η ποιότητα της μάρκας θα μπορούσε να παράγει, οπότε είναι μια μακροχρόνια εργασία», πρόσθεσε.

Nα σημειωθεί ότι η LVMH κατέγραψε έσοδα 17 δισ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2021, αύξηση 32% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή