Σχεδόν 500.000 εμπορευματοκιβώτια ή σχεδόν 12 εκατομμύρια μετρικοί τόνοι προϊόντων δεν μπορούν να μετακινηθούν από το λιμάνι του Λος Αντζελες, το οποίο είναι το μεγαλύτερο των ΗΠΑ.
Η συμφόρηση, η οποία παρατηρείται το τελευταίο διάστημα με τα εμπορεύματα καθηλωμένα εκεί, είναι σχεδόν πρωτοφανής στα χρονικά, όπως αναφέρει ο ιστότοπος Businessinsider.com.
Tο Λος Αντζελες είχε την περασμένη Τρίτη, λόγου χάριν, 19 τεράστια πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη σειρά για να ελλιμενιστούν, εκ των οποίων το μεγαλύτερο μετέφερε 16.022 εξ αυτών. Πρόκειται για εμπορευματοκιβώτια μήκους 20 ποδών, δηλαδή σχεδόν 6,09 μέτρων.
Τι συμβαίνει
Ο λόγος είναι πως οι λιμένες λειτουργούν μόλις στο 60% έως και 70% της δυνατότητάς τους, διότι ως ένα βαθμό τα πλοία που μεταφέρουν τα προαναφερθέντα εμπορευματοκιβώτια είναι σε μέγεθος διπλάσια ή τριπλάσια από τα αντίστοιχα πριν από 10-15 χρόνια.
Οπως εξηγεί ο Κιπ Λουτίτ, εκτελεστικός διευθυντής του Χρηματιστηρίου Ναυτιλίας της νότιας Καλιφόρνιας, «ακριβώς λόγω του μεγέθους τους αυτού χρειάζονται περισσότερο χρόνο για εκφόρτωση, όπως και πιο πολλά φορτηγά, τρένα, καθώς και περισσότερες αποθήκες για να τοποθετηθούν τα προϊόντα».Την Τρίτη, στα λιμάνια της νότιας Καλιφόρνιας υπήρχαν 90 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εκ των οποίων τα 63 ανέμεναν να ελλιμενιστούν. Αυτό σημαίνει πως ο αριθμός τους ήταν πέραν του προ-πανδημικού μέσου όρου, ο οποίος διαμορφωνόταν στο μηδέν έως και ένα αγκυροβολημένο πλοίο.
Λόγω του όγκου των σκαφών, τα οποία τελούν σε σειρά προτεραιότητας, ορισμένα βρίσκονται 20 μίλια μακριά από την ακτή, ούτως ώστε οι θαλάσσιες λωρίδες να είναι ανοικτές, όπως τονίζει ο Λουτίτ. Υπό τις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί, μπορεί τα εν λόγω σκάφη να περιμένουν τη σειρά τους για ένα μήνα, όπως δείχνουν τα δεδομένα του Χρηματιστηρίου Ναυτιλίας.
Τα λιμάνια στη νότια Καλιφόρνια, το Λος Αντζελες και το Λονγκ Μπιτς, δεδομένου ότι αποδίδουν στο 60%-70% των δυνατοτήτων τους, έχουν ένα σοβαρότατο μειονέκτημα, όπως επισημαίνει στην εφημερίδα Wall Street Journal ο Ούφε Εστεργκάαρντ, πρόεδρος για τη Βόρεια Αμερική στον γερμανικό ναυτιλιακό κολοσσό Hapag Lloyd.
Ορισμένες ώρες την ημέρα είναι κλειστά, ενώ δεν εργάζονται τις Κυριακές, οπότε η ομαλή ροή της φόρτωσης και εκφόρτωσης διακόπτεται. Συν τοις άλλοις, δεν μπορούν να συντονιστούν με την κίνηση των λιμένων σε νοτιοανατολική Ασία και Ευρώπη, οι οποίοι αποστέλλουν εμπορεύματα 24 ώρες το 24ωρο επί 7 ημέρες την εβδομάδα.
EXCLUSIVE: The spokesman for Hapag-Lloyd has confirmed the “Rotterdam Express” was boarded by the US Coast Guard Wednesday in OAK as part of the investigation of an oil spill in Southern California.
He says the ship and crew has been released and is headed to their next port. pic.twitter.com/ZbyLWPaw9C— Sergio Quintana (@svqjournalist) October 7, 2021
Latest News
Αναθεωρεί τις προοπτικές της Boeing σε «αρνητικές» η S&P
Η Boeing παρέδωσε 67 αεροσκάφη «737» το τρίμηνο έως τον Μάρτιο, σημειώνοντας πτώση 41% σε σύγκριση με πέρυσι
Φρέναρε σε χαμηλό διετίας η ανάπτυξη στις ΗΠΑ - «Τσίμπησε» πάλι ο πληθωρισμός
Δυσκολεύει ακόμα περισσότερο το έργο της Fed
Διχάζει τη Βενετία το χαράτσι στους τουρίστες - Ποιοι αντιδρούν και γιατί
Εργαζόμενοι του δήμου ελέγχουν τα εισιτήρια των επισκεπτών μπροστά από τον σιδηροδρομικό σταθμό Santa Lucia
Αεροπορική εταιρεία φρενάρει τις προσλήψεις και μοιράζει άδειες – Δεν… έρχονται τα Boeing
Η Southwest, ένας από τους πιο πιστούς πελάτες της Boeing, αναμένει να παραλάβει 20 αεροσκάφη φέτος, σε σύγκριση με την προηγούμενη εκτίμησή της για 46
Ελάχιστος φόρος 2% στους δισεκατομμυριούχους - Η πρόταση 4 υπουργών της G20
Οι παγκόσμιοι δισεκατομμυριούχοι πληρώνουν φόρους που ισοδυναμούν μόνο έως και με 0,5% της περιουσίας τους σε φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων
«Η Ευρώπη μπορεί να πεθάνει» : Το «καμπανάκι» Μακρόν για οικονομικές μεταρρυθμίσεις
Το «οικονομικό μανιφέστο» του Γάλλου προέδρου
Ιστορικό ρεκόρ για την απασχόληση στην ΕΕ - Καθηλωμένη χαμηλά η Ελλάδα
Το αποτέλεσμα αυτό σηματοδοτεί 3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης μετά από πτώση στα 72% το 2020 λόγω της πανδημίας COVID-19
Στο στόχαστρο της αμερικανικής δικαιοσύνης η McKinsey - Η έρευνα για τα οπιοειδή φάρμακα
Το σκάνδαλο με τα οπιοειδή και η αντιμετώπιση ποινικών κατηγοριών - Τι ερευνά το αμερικάνικο υπουργείο Δικαιοσύνης
Δίκαιη μεταχείριση των αμερικανικών εταιρειών ζητά από την Κίνα ο Μπλίνκεν
ΗΠΑ και Κίνα έχουν ολοένα και διαφορετική προσέγγιση σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των αμερικανικών εταιρειών στην Κίνα, τις κινεζικές εξαγωγές και την κινεζική βιομηχανία
Στα σκαριά το μεγαλύτερο deal στα ορυχεία από το 2013
Κυοφορείται συμφωνία ΒΗΡ και Anglo American που έχουν το 10% της παγκόσμιας παραγωγής χαλκού