Την προκήρυξη νέας 24ωρης απεργίας από σήμερα το βράδυ αποφάσισε ομόφωνα το Σωματείο της Ένωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων στις προβλήτες του Πειραιά (ΕΝΕΔΕΠ).
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΝΕΔΕΠ η COSCO αρνείται να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά για μέτρα υγείας και ασφάλειας και τη σύναψη Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας (ΣΣΕ) για συγκροτημένα δικαιώματα.
«Είναι προκλητική η στάση της εργοδοσίας, παρά τον χαμό του συναδέλφου, να αρνείται να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Ευθύνες βαραίνουν και τη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας η οποία πρέπει να πάρει μέτρα για την άμεση ικανοποίηση των αιτημάτων των εργαζομένων και την προστασία της ζωής. Αν τολμήσουν να αντιπαρατεθούν με το δίκιο μας θα πάρουν την πληρωμένη και μαζική απάντηση των εργαζομένων και του λαού του Πειραιά» αναφέρει στην ανακοίνωσή της.
«Οι λιμενεργάτες της COSCO με μπροστάρη το σωματείο τους ΕΝΕΔΕΠ, συνεχίζουν τον αγώνα τους με νέα 24ωρη απεργία διεκδικώντας δουλειά με δικαιώματα και μέτρα προστασίας και ασφάλειας, ενάντια στη στάση της επιχείρησης, που συνεχίζει να προκαλεί ακόμα και μετά τον τραγικό θάνατο του 45χρονου λιμενεργάτη» τονίζουν σε κοινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ). Τα ναυτεργατικά σωματεία καλούν τους ναυτεργάτες να εκφράσουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους στην νέα 24ωρη απεργία των λιμενεργατών και να συμμετέχουν στην απεργιακή συγκέντρωση στις 6:30 μ.μ. στην πλατεία Κοραή, στον Πειραιά.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Γιατί το πλοίο που χτύπησε την γέφυρα της Βαλτιμόρης θα επικαλεστεί... τον Τιτανικό
Για να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη του σε μια σειρά αγωγών που αναμένεται να προκύψουν
Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες
«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ