Αναστολή για τις 22 Νοεμβρίου πήρε η επιβολή του μέτρου των προστίμων για κάθε εμπορευματοκιβώτιο που παραμένει στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λόνγκ Μπιτς περισσότερο από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Με 82 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να περιμένουν στο αγκυροβόλιο έξω από τα δυο λιμάνια, οι Λιμενικές Αρχές καθιέρωσαν ένα πρόστιμο ύψους 100 δολ. για κάθε καθυστερημένη παράδοση εμπορευματοκιβωτίου. Η ισχύς του προστίμου επρόκειτο να ξεκινήσει την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, ωστόσο τελικά ελήφθη απόφαση να ανασταλεί η εφαρμογή του για την επόμενη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου.
Ο λόγος της αναστολής ήταν η κινητικότητα στη διαχείριση Containers που παρουσιάσθηκε με την απειλή του προστίμου. Ειδικότερα όπως έχει ανακοινωθεί τα εμπορευματοκιβώτια που επρόκειτο να μετακινηθούν με φορτηγά θα επιτρέπεται να παραμείνουν μέχρι εννέα ημέρες στο λιμάνι πριν αρχίσουν να επιβάλλονται πρόστιμα, ενώ τα εμπορευματοκιβώτια που επρόκειτο να μετακινηθούν σιδηροδρομικώς θα μπορούν να παραμείνουν στο λιμάνι για τρεις ημέρες.
- Δια
100 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο
Μετά την παρέλευση των προθεσμιών αυτών, οι ναυτιλιακές εταιρείες θα χρεώνονται 100 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο, που θα αυξάνεται κατά 100 δολ για κάθε επιπλέον ημέρα. Δηλαδή την πρώτη ημερά μετά τις εννέα ημέρες 100 δολ την δεύτερη ημερά 200 δολ , την τρίτη ημέρα 300 δολ. κ.λ.π. Την προηγούμενη Παρασκευή υπήρχαν 40.700 κοντέινερ που περίμεναν για περισσότερες από εννέα ημέρες στα λιμάνια Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς, πολύ λιγότερα πάντως από τα 70.600 «κουτιά» που καταγράφηκαν την 1η Νοεμβρίου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση των λιμανιών από τότε που ανακοινώθηκε ότι θα επιβληθεί το συγκεκριμένο πρόστιμο στις 25 Οκτωβρίου, κατεγράφη μείωση 26% στο φορτίο που παρέμενε στις αποβάθρες. Αυτή η ενθαρρυντική δυναμική που καταγράφηκε στην αντιμετώπιση των καθυστερήσεων κάνει δυνατή την αναστολή στην εφαρμογή του τέλους, τονίζεται στην ανακοίνωση.
Latest News
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Αναβαθμίζεται η Ζώνη Περάματος με δυο νέους γερανούς ικανότητας 40 τόνων
Οι γερανοί δημιουργούν νέα δεδομένα παρεχόμενων υπηρεσιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος
Γιατί τα ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων
Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη, ανακοίνωσε το λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ
Επιτακτική ανάγκη για κανονισμούς ασφαλούς ρυμούλκησης στα λιμάνια
Οι νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών θα έχουν ισχύ από την 1η Ιουλίου