Την αναγκαιότητα αναγνώρισης και υποστήριξης της πρωτοκαθεδρίας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) αναφορικά με την ρύθμιση όλων των θεμάτων που αφορούν στη δραστηριοποίηση της διεθνούς ναυτιλίας, υπογράμμισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, κατά την ομιλία του στην 32η Σύνοδο της Γενικής Συνέλευσης των Κρατών – μελών του ΙΜΟ, οι εργασίες της οποίας ξεκίνησαν σήμερα στο Λονδίνο.
Εξάλλου, ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στην ανάγκη διασφάλισης της βιωσιμότητας του κλάδου, αποδίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που επιφέρει η κλιματική κρίση, ενώ τόνισε την αναγκαιότητα υλοποίησης, το συντομότερο δυνατόν, της αρχικής Στρατηγικής του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία, με τρόπο που θα διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία του διεθνούς εμπορίου και των ίσων όρων ανταγωνισμού.
Στο πλαίσιο αυτό ο υπουργός Ναυτιλίας κάλεσε τα Κράτη Μέλη του Οργανισμού αλλά και την ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία να υποστηρίξουν την προσπάθεια αυτή, υπό το πρίσμα της περιβαλλοντικής, κοινωνικής και οικονομικής βιωσιμότητας.
Παράλληλα, ανέδειξε τον ρόλο των ναυτικών, οι οποίοι, όπως επεσήμανε, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊου, υπό αντίξοες συνθήκες και αυστηρούς υγειονομικούς περιορισμούς, συνέχισαν να εργάζονται ακατάπαυστα, για να συνεχιστεί απρόσκοπτα το διεθνές εμπόριο.
Τέλος, ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στην επανεκλογή της Ελλάδος στην Κατηγορία «Α» του Συμβουλίου του Οργανισμού στις εκλογές της ερχόμενης Παρασκευής 10.12.2021, υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα θα προωθήσει τη στοχοθεσία του ΙΜΟ για ασφαλή, ενεργειακά αποδοτική και βιώσιμη διεθνή ναυτιλία, μέσα από την εποικοδομητική συνεργασία με τα λοιπά Κράτη Μέλη του ΙΜΟ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης