Το ψήσιμο στη σχάρα «πήρε φωτιά» εν μέσω της πανδημίας, καθώς οι κολλημένοι στο σπίτι καταναλωτές αναζητούσαν νέους τρόπους για να μαγειρέψουν γεύματα, καθώς και να διασκεδάσουν και να φιλοξενήσουν την οικογένεια και τους φίλους με ασφάλεια σε εξωτερικούς χώρους. Όμως, ενώ υπάρχουν πολλά σημάδια ότι η τρέλα της υπαίθριας μαγειρικής ήρθε για να μείνει, ο πληθωρισμός, ο κορεσμός της αγοράς και οι προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας απειλούν να περιορίσουν την τάση αυτή.

Διαβάστε επίσης – 4η Ιούλιου: Για τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική έξοδο από την έναρξη της πανδημίας ετοιμάζονται οι Αμερικανοί

Από τον Ιούλιο του 2020, περισσότερες από 21 εκατομμύρια ψησταριές έχουν αγοραστεί από Αμερικανούς καταναλωτές, σύμφωνα με στοιχεία του NPD. Τα έσοδα της βιομηχανίας υπαίθριας μαγειρικής αυξήθηκαν στα 6,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις το 2021, σημειώνοντας αύξηση 14% από έτος σε έτος.

Διαβάστε επίσης – Μπάρμπεκιου μέσω smartphone

Εκτιμάται ότι το 70% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ έχει τώρα τουλάχιστον μια ψησταριά , σύμφωνα με έρευνα καταναλωτών από το Hearth, Patio & Barbecue Association (HPBA), το υψηλότερο που έχει δει ποτέ ο βιομηχανικός όμιλος, σύμφωνα με τον CEO και πρόεδρό του Jack Goldman.

Νέα προϊόντα

Σχεδόν κάθε τύπος ψησταριάς έχει δει τις πωλήσεις να αυξάνονται, από τις παραδοσιακές ψησταριές με κάρβουνο και υγραέριο από εταιρείες όπως η Weber και η Char-Griller, μέχρι τις ψησταριές και καπνιστές από εταιρείες όπως η Traeger και η Masterbuilt. Η τάση της υπαίθριας μαγειρικής αύξηση επίσης τη ζήτηση και για άλλα προϊόντα όπως τους εξωτερικούς φούρνους πίτσας Ooni και τις σχάρες αερίου Blackstone.

«Οι άνθρωποι δεν έκαναν διακοπές, επένδυαν περισσότερο στο σπίτι και στη ζωή σε εξωτερικούς χώρους και είχαν βαρεθεί να μαγειρεύουν σε εσωτερικούς χώρους», είπε η Goldman Sachs για την τάση.

Όπως αναφέρει το CNBC, αυτή η επιτυχία οδήγησε σε μια μικρή έκρηξη IPO , με την Traeger και τη Weber να βγαίνουν στο χρηματιστήριο πέρυσι. Ανακοινώθηκαν επίσης σχέδια για πολλές συμφωνίες SPAC, που κυμαίνονται από τον κατασκευαστή σχάρας Blackstone έως την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου BBQGuys για μπάρμπεκιου και υπαίθρια διαβίωση.

Κορέστηκε  η αγορά;

Αλλά αυτό οδήγησε επίσης σε μια αγορά κορεσμένη με νέους ιδιοκτήτες σχάρας λιγότερο πιθανό να αναζητήσουν αναβαθμίσεις ή αντικαταστάσεις. Περίπου το 38% όλων των ιδιοκτητών σχάρας αγόρασαν νέα ψησταριά τα τελευταία δύο χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία της HPBA.

Ενώ η δημοτικότητα του ψησίματος συνεχίζει να αυξάνεται, παράγοντες όπως ο πληθωρισμός, οι ναύλοι, οι αυξήσεις του κόστους των πρώτων υλών και οι διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας επηρεάζουν πλέον τις πωλήσεις.

Η Weber ανέφερε ότι οι πωλήσεις της για το δεύτερο τρίμηνο του 2022 μειώθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση στα 607 εκατομμύρια δολάρια.

Η Traeger Pellet Grills παρουσίασε επίσης υποτονικές πωλήσεις, σημειώνοντας πτώση 5% από έτος σε έτος το πρώτο τρίμηνο του 2022. Οι μετοχές και των δύο εταιρειών δέχθηκαν πιέσεις, με την Traeger να υποχωρεί περισσότερο από 60% και τη Weber περισσότερο από 40% σε ετήσια βάση -μέχρι σήμερα, σε σύγκριση με μια πτώση περίπου 20% για τον S&P 500.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus