Η Apple σχεδιάζει να φέρει διαφημίσεις σε περισσότερες εφαρμογές οι οποίες διατίθενται προ-εγκατεστημένες στις συσκευές iPhone, σύμφωνα με νεότερη αναφορά.
Η αμερικανική εταιρεία ήδη περιλαμβάνει διαφημιστικό περιεχόμενο στις εφαρμογές News, App Store, και Stocks, ωστόσο σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg ήδη γίνονται εσωτερικές δοκιμές για την προσθήκη διαφημίσεων στο Apple Maps.
Παράλληλα, η εταιρεία θα μπορούσε να εντάξει τέτοιου είδους περιεχόμενο και άλλο λογισμικό όπως τα Podcasts και Books.
Διαβάστε ακόμα: Η Apple «βλέπει» άνοδο πωλήσεων αλλά και…κινδύνους
Η σκέψη πίσω από την προσθήκη διαφημίσεων στην εφαρμογή Maps (οι χάρτες της Apple) είναι να επιτραπεί σε επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα σε εστιατόρια, ανάλογα με το τι διαφημιστική συνδρομή διαθέτουν να μπορούν να εμφανίζονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, σύμφωνα με το Bloomberg.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να εμφανίζονται σε άλλα σημεία των εφαρμογών, εκτός των αποτελεσμάτων αναζήτησης, δίνοντας στις επιχειρήσεις περισσότερη ευελιξία σχετικά με το πώς και το πού θα υπάρχει εμφάνιση των διαφημιστικών μηνυμάτων τους.
Διαβάστε ακόμα: Ποιος θα κατασκευάσει τα πάνελ της μάσκας mixed reality της Apple;
Όπως συμβαίνει ήδη στις εφαρμογές της Apple που περιέχουν διαφημίσεις (News, App Store, Stocks) θα υπάρχει ιδιαίτερη σήμανση που θα τις κάνει να ξεχωρίζουν ώστε οι χρήστες να κατανοούν άμεσα τι είναι αυτό που βλέπουν.
Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι ο Τοντ Τερέσι, αντιπρόεδρος της Apple υπεύθυνος για τις διαφημιστικές πλατφόρμες, θέλει να «εκτοξεύσει» τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας από τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια που είναι σήμερα σε διψήφιο νούμερο. Οι διαφημίσεις σε περισσότερες εφαρμογές είναι ένας τρόπος για να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος.
Άλλες μέθοδοι επίτευξης του στόχου είναι η πρόσφατη ανακοίνωση του σχεδιασμού για περισσότερες διαφημίσεις στο App Store με νέες θέσεις να δημιουργούνται τόσο στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής όσο και στις σελίδες των επιμέρους εφαρμογών.
Latest News
Αναζητώντας δουλειά από το… Tinder
Η οικονομική ύφεση της χώρας, ο αντίκτυπος της πανδημίας και η εξυγίανση της βιομηχανίας ήρθαν όλα ταυτόχρονα, επηρεάζοντας σημαντικά τον νεανικό πληθυσμό
Ανακοίνωσε το νέο μικροτσίπ τεχνητής νοημοσύνης η Nvidia
Από την εμπορική επιτυχία του νέου τσιπ θα καθοριστεί εάν η εταιρεία θα μπορέσει να διατηρήσει την ηγετική της θέση
Συμμορφωθήκαμε με τον νόμο της ΕΕ για τις ψηφιακές αγορές, λέει η Apple
«Κινηθήκαμε πρώτα και κύρια διασφαλίζοντας ότι έχουμε συμμορφωθεί με τη νομοθεσία», δήλωσε δικηγόρος της εταιρείας σε ακρόαση της ΕΕ
Παγκόσμια δύναμη στους ημιαγωγούς σε 5 χρόνια η Ινδία
Η Ινδία θέλει να επωφεληθεί καθώς περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να μειώσουν την εξάρτησή τους από την Κίνα
Μηνύσεις της SEC σε δύο εταιρείες για ψευδείς ισχυρισμούς τεχνητής νοημοσύνης
Η αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς αναζητά περιπτώσεις όπου η τεχνολογία χρησιμοποιείται για χειραγώγηση της αγοράς
Ιδού η εταιρεία τεχνολογίας που είχε καλύτερη χρονιά από την Nvidia
Η Super Micro Computer έχει μετατραπεί από έναν άγνωστο κατασκευαστή διακομιστών σε μια εταιρεία 60 δισ. δολαρίων που πρόκειται να ενταχθεί στον S&P 500
Μπλίνκεν – Γεραπετρίτης: Τι συζήτησαν για τεχνητή νοημοσύνη και fake news
Για τους κινδύνους που ελλοχεύουν από εκστρατείες παραπληροφόρησης με χρήση ΑΙ συζήτησαν ο έλληνας ΥΠΕΞ με τον αμερικανό ομόλογό του
Η Apple θέλει το Gemini για τα iPhone
Oι διαπραγματεύσεις αφορούν στην αδειοδότηση του Gemini για ορισμένες νέες δυνατότητες που θα έρχονται στο λογισμικό iPhone φέτος
Ο γρήγορος τρόπος να αποκτήσεις πρόσβαση στο Gemini
O τεχνολογικός κολοσσός πέτυχε ένα domain name απίστευτα εύκολο που λειτουργεί σε όλες τις πλατφόρμες όπως και σε desktop pc και σε κινητά.
Αυξήθηκαν κατά 40% οι επιθέσεις phishing το 2023
Η διαδεδομένη ενσωμάτωση τεχνολογιών που διαθέτουν εγκατεστημένα GPT chats έχει προσφέρει στους επιτήδειους νέες δυνατότητες εκμετάλλευσης