Η Apple σχεδιάζει να φέρει διαφημίσεις σε περισσότερες εφαρμογές οι οποίες διατίθενται προ-εγκατεστημένες στις συσκευές iPhone, σύμφωνα με νεότερη αναφορά.
Η αμερικανική εταιρεία ήδη περιλαμβάνει διαφημιστικό περιεχόμενο στις εφαρμογές News, App Store, και Stocks, ωστόσο σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg ήδη γίνονται εσωτερικές δοκιμές για την προσθήκη διαφημίσεων στο Apple Maps.
Παράλληλα, η εταιρεία θα μπορούσε να εντάξει τέτοιου είδους περιεχόμενο και άλλο λογισμικό όπως τα Podcasts και Books.
Διαβάστε ακόμα: Η Apple «βλέπει» άνοδο πωλήσεων αλλά και…κινδύνους
Η σκέψη πίσω από την προσθήκη διαφημίσεων στην εφαρμογή Maps (οι χάρτες της Apple) είναι να επιτραπεί σε επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα σε εστιατόρια, ανάλογα με το τι διαφημιστική συνδρομή διαθέτουν να μπορούν να εμφανίζονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, σύμφωνα με το Bloomberg.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να εμφανίζονται σε άλλα σημεία των εφαρμογών, εκτός των αποτελεσμάτων αναζήτησης, δίνοντας στις επιχειρήσεις περισσότερη ευελιξία σχετικά με το πώς και το πού θα υπάρχει εμφάνιση των διαφημιστικών μηνυμάτων τους.
Διαβάστε ακόμα: Ποιος θα κατασκευάσει τα πάνελ της μάσκας mixed reality της Apple;
Όπως συμβαίνει ήδη στις εφαρμογές της Apple που περιέχουν διαφημίσεις (News, App Store, Stocks) θα υπάρχει ιδιαίτερη σήμανση που θα τις κάνει να ξεχωρίζουν ώστε οι χρήστες να κατανοούν άμεσα τι είναι αυτό που βλέπουν.
Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι ο Τοντ Τερέσι, αντιπρόεδρος της Apple υπεύθυνος για τις διαφημιστικές πλατφόρμες, θέλει να «εκτοξεύσει» τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας από τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια που είναι σήμερα σε διψήφιο νούμερο. Οι διαφημίσεις σε περισσότερες εφαρμογές είναι ένας τρόπος για να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος.
Άλλες μέθοδοι επίτευξης του στόχου είναι η πρόσφατη ανακοίνωση του σχεδιασμού για περισσότερες διαφημίσεις στο App Store με νέες θέσεις να δημιουργούνται τόσο στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής όσο και στις σελίδες των επιμέρους εφαρμογών.
Latest News
Πώς φτάνουν στην Κίνα τα «απαγορευμένα» τσιπ της Nvidia
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία του Reuters
Ποιος θέλει και μπορεί να εκθρονίσει την Nvidia; Τι συμβαίνει με τη ζήτηση και την προσφορά
Η αγορά θέλει εναλλακτικούς προμηθευτές - πώς προσπαθούν να ανταποκριθούν οι γίγαντες της Big Tech και νεοφυείς επιχειρήσεις
AI πλατφόρμα ασφαλείας για υποδομές πληροφορικής από τη Cisco
Η πλατφόρμα HyperShield έρχεται μετά την εξαγορά της Splunk, μιας εταιρείας κυβερνοασφάλειας, από την Cisco πέρυσι, έναντι 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Η επιστήμη μίλησε: Οι έξυπνοι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να είναι αριστεροί
Σπουδαία νέα για τους σοσιαλιστές: μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι οι έξυπνοι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να έχουν αριστερές απόψεις
Στη Beyond το διάσημο ρομπότ Sophia
Το πιο διάσημο ρομπότ Τεχνητής Νοημοσύνης θα βρίσκεται στις 26 και 27 Απριλίου στο stand της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην Beyond
Deepfakes, Bollywood και «ανάσταση» νεκρών στις εκλογές στην Ινδία
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην εκλογική αναμέτρηση
Πόσο εύκολα θα μπορέσουν ΗΠΑ και Ευρώπη να ελέγξουν την AI;
Ο καθοριστικός ρόλος των ανερχόμενων μεσαίων δυνάμεων στον αγώνα για την παγκόμια τεχνολογική υπεροχή
Τελεσίγραφο των ΗΠΑ στο TikTok – «Πωλητήριο ή αποκλεισμός της εφαρμογής»
Η απαγόρευση του TikTok αντανακλά τις ευρέως διαδεδομένες ανησυχίες των νομοθετών για την Κίνα.
Όλη η ζωή μας σε ένα… super app – Πώς προετοιμάζει το μέλλον ο Ντίμον της JP Morgan
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ήδη ενσωματωμένη στα σχέδια πλούτου της JP Morgan
Τι αλλάζει στο TikTok - Ο ΟΤ απαντά σε 5 ερωτήσεις
Η επόμενη μέρα μετά τη νέα κίνηση των ΗΠΑ για υποχρεωτική πώληση ή απαγόρευση της εφαρμογής στη χώρα