Περισσότεροι Βρετανοί ξεκίνησαν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους νωρίτερα φέτος καθώς προσπαθούν να οργανώσουν καλύτερα τα έξοδά τους εν μέσω κρίσης του κόστους διαβίωσης, σύμφωνα με την εταιρία έρευνας αγοράς NielsenIQ.
Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα, που συμβαδίζει με πρόσφατες ανακοινώσεις από εταιρείες όπως η Marks & Spencer, η Sainsbury’s και η Primark, η NielsenIQ ανέφερε ότι το 30% των Βρετανών καταναλωτών ξεκίνησε φέτος τις αγορές για τα Χριστούγεννα πριν από τα μέσα Οκτωβρίου, συγκριτικά με 18% το 2021.
Διαβάστε επίσης – Βρετανία: Πώς έγινε μια από τις φτωχότερες χώρες της Δυτικής Ευρώπης
Ο Μάικ Γουάτκινς, επικεφαλής των ερευνών για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου στη βρετανική μονάδα της NielsenIQ, δήλωσε: «Το 27% δήλωσε επίσης ότι θα αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα μόλις τα δει στα καταστήματα», προσθέτοντας ότι αυτό υποδηλώνει ότι η λογική του να «απλωθούν χρονικά οι δαπάνες για τα Χριστούγεννα» είναι πιο σημαντική από ποτέ, καθώς οι Βρετανοί βρίσκονται αντιμέτωποι με το αυξανόμενο κόστος διαβίωσης.
Καταναλωτική εμπιστοσύνη στον… πάτο
Το κόστος αυτό δεν φαίνεται να μειώνεται, και με τον πληθωρισμό στο υψηλό 40 ετών του 10,1% και την καταναλωτική εμπιστοσύνη κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί ποτέ, οι πολίτες προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα.
Σύμφωνα με τη NielsenIQ, τα σνακ και τα αναψυκτικά ήταν οι δύο μόνες κατηγορίες που παρουσίασαν αύξηση όγκου πωλήσεων την περίοδο των τεσσάρων εβδομάδων, κατά 2,9% και 0,6% αντίστοιχα, ενώ ο όγκος των γενικών εμπορευμάτων που πωλήθηκαν μειώθηκε κατά 7,6%.
Όσον αφορά στα σούπερ μάρκετ, η Asda ήταν ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος από τους παραδοσιακούς τέσσερις μεγάλους ομίλους του κλάδου στη Βρετανία (Tesco, Sainsbury’s και Morrisons), με αύξηση των πωλήσεων κατά 7,6%, κατά τις 12 εβδομάδες έως τις 5 Νοεμβρίου,
Η NielsenIQ προβλέπει ότι 34 δισεκατομμύρια λίρες θα δαπανηθούν σε ομίλους σούπερ μάρκετ τις 12 εβδομάδες έως τις 31 Δεκεμβρίου, δαπάνη αυξημένη κατά 4% σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά ο όγκος εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά 4%.
Latest News
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις
«Χείρα βοηθείας» από Κλίντον και Ομπάμα στον Τζο Μπάιντεν
Στόχος, η συγκέντρωση τουλάχιστον 25 εκατ. δολαρίων για την προεκλογική καμπάνια
Γιατί προβληματίζονται οι ξενοδόχοι με το Πάσχα των Καθολικών
Στη Μαγιόρκα το Πάσχα γενικά σηματοδοτεί την έναρξη των διακοπών. Αλλά φέτος είναι πολύ νωρίς