Στο κυνήγι των προσφορών επιδίδονται οι καταναλωτές, αφού οι τιμές έχουν πάρει φωτιά και το καλάθι του νοικοκυριού, αν και δεν γεμίζει, είναι πανάκριβο.
Οι νέες συνθήκες άλλαξαν την προτεραιοποίηση στο καλάθι των νοικοκυριών και ανέδειξαν νέους παράγοντες που συντελούν στις επιλογές τους.
Αν παλαιότερα η ποιότητα και η ασφάλεια των προϊόντων αποτελούσαν το βασικό κριτήριο επιλογής, σήμερα αυτό έχει ανατραπεί, με την τιμή να καθορίζει τα πάντα. Τη στροφή αυτή δείχνουν έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί και αναδεικνύουν τις μεγάλες αλλαγές που έχουν γίνει μέσα σε μόλις ένα εξάμηνο.
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), οκτώ στους 10 καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις.
Το στοιχείο αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί.
Επίσης, το 70% δηλώνει ότι θα προτιμούσε περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις στα σουπερμάρκετ παρά το καλάθι του νοικοκυριού. Αυτό δείχνει ότι η πολιτεία θα μπορούσε να δει κίνητρα προς τις επιχειρήσεις για αύξηση των προωθητικών ενεργειών και αποφυγή αντικινήτρων.
Οι καταναλωτές όμως, φαίνεται να αλλάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί.
Στο e-katanalotis και οι προσφορές
Οι καταναλωτές θα μπορούν από την ερχόμενη εβδομάδα να συγκρίνουν και τις εβδομαδιαίες προσφορές των σούπερ μάρκετ, εκτός από τις τιμές στο «καλάθι του νοκοκυριού».
Όπως γνωστοποίησε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Warply και υπεύθυνος του e-katanalotis Γιάννης Δοξαράς, τις αμέσως επόμενες μέρες θα ενταχθούν στο e-katanalotis και οι προσφορές των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Όπως είπε, οι καταναλωτές θα μπορούν από την ερχόμενη εβδομάδα να συγκρίνουν τόσο τις προσφορές των σούπερ μάρκετ, όσο και το «καλάθι», προκειμένου να έχουν όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα για τις τιμές στην αγορά και να κάνουν τις πιο σωστές, γι’ αυτούς, επιλογές.
Επίσης, σημείωσε, ότι υπάρχει μια στροφή των καταναλωτών στο να βλέπουν την τιμή ανά κιλό, για να σχηματίζουν πιο σωστή γνώμη για την τιμή ενός προϊόντος.
Latest News
Νέο ρεκόρ καταρρίπτουν οι κρητικές εξαγωγές για το 2023
Πώς κινήθηκαν οι επιμέρους κλάδοι
Πότε «κλείνει» το πρόγραμμα ΔΥΠΑ για πράσινη οικονομία - 12.000 ευρώ ανά θέση εργασίας
Εχουν ήδη καλυφθεί 4.750 θέσεις, δηλαδή 95% του συνολικού αριθμού των διαθέσιμων θέσεων
Πάνω από 1 δισ. «σήκωσαν» οι Έλληνες από τις καταθέσεις τον Φεβρουάριο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για τις καταθέσεις νοικοκυριών και επιχειρήσεων
Ποιοι θα λάβουν μέρος στο πρόγραμμα κατάρτισης με χρήση ΑΙ της ΔΥΠΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες για την «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης»
Σε άνοδο η οικοδομή (και) το 2023 - Πόσες άδειες εκδόθηκαν τον τελευταίο χρόνο
Σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2022 παρατηρήθηκε αύξηση κατά 7,1% στον αριθμό των οικοδομικών αδειών
Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές στα ράφια πριν τα μέτρα για την ακρίβεια [έρευνα]
Τι δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ για την πορεία των τιμών στα σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο
Πόσα δαπάνησαν οι Έλληνες από την τσέπη τους για την Υγεία το 2023
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τις δαπάνες του δημοσίου - Σε ποια κατεύθυνση κινήθηκαν οι δαπάνες των πολιτών
Τι συμβαίνει κάθε φορά που πληρώνετε με κάρτα - Όλες οι χρεώσεις
Ο άγνωστος κόσμος μιας πληρωμής με κάρτα και η «πίτα» των 170 δισ. ευρώ - Οι φορείς επεξεργασίας πληρωμών αγωνίζονται έντονα για την αύξηση των μεριδίων τους
PODCAST ΒΑΒΕΛ – Γ. Θωμάτος (αντιπρ. Delphi Forum): Ένα συνέδριο δεν είναι μόνο αυτό που γίνεται πάνω στην σκηνή
4 μέρες, 150 θεματικές – Οι σημαντικοί καλεσμένοι και ο Ζελένσκι – Ο νέος θεσμός των Μεγάλων Συζητήσεων για την Ελλάδα, η σημασία του φόρουμ, η διοργάνωση και οι δυσκολίες
«Ρολά» κατεβάζουν οι τράπεζες για 4 ημέρες - Τι αλλάζει στις πληρωμές
Το Πάσχα των Καθολικών φέρνει αλλαγές σε πληρωμές και μισθούς