Εκδήλωση της Lamda Development για το εμβληματικό έργο του Ελληνικού πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες μέρες με περισσότερους από 150 επιχειρηματίες που συνεργάζονται ήδη ή βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για τους εμπορικούς προορισμούς του Ελληνικού.

Λίγες ημέρες μετά από την εκδήλωση για τους αγοραστές διαμερισμάτων του Riviera Tower και των βιλών του Ελληνικού, η Lamda Development διοργάνωσε δεύτερη εκδήλωση-ξενάγηση, όπου προσκλήθηκαν επιχειρηματίες από τον κλάδο του retail και της εστίασης καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών διεθνών και εγχώριων σημάτων.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι από τις σημαντικότερες εταιρείες όπως: ATTICA, CALIN (Ιntimissimi, Calzedonia), CALLISTA, DIXONS/ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, FOURLIS GROUP (IKEA, Intersport, Leroy Merlin, Holland & Barett,  Dpam), H&M group, HOLMES PLACE, INDITEX (ZARA, OYSHO, MASSIMO DUTTΙ  κα), IMANOGLOU, KESSARIS, LALAOUNIS, ΜΑRINOPOULOS (GAP, Starbucks), MINAS DESIGNS, NIKOS KOULIS, PUBLIC, PAGONI (Eponymo), PAPAIOANNOU (Lapin), SEPHORA, TSAVDAROGLOU (MAX MARA, MARELLA) VENETIA VILDIRIDIS, VILLAGE CINEMAS (ANT1 GROUP), ZEUS & DIONE, AXF GROUP, BSB FASHION, FAIS GROUP, FASHION BOX (BROOKS BROTHERS, REPLAY), FUNKY BUDDA, KOKKORIS OPTICS, PANAIDIS EYEWEAR, SOHO-SOHO.

Οι προσκεκλημένοι της Lamda Development ξεναγήθηκαν στο εργοτάξιο όπου είχαν τη δυνατότητα να διαπιστώσουν τους ταχείς ρυθμούς στις εργασίες της ανάπτυξης του Ελληνικού. Με το πέρας της ξενάγησης, ο CEO της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου και η Chief Development and Investment Assets Officer, Μελίνα Παΐζη υποδέχθηκαν τους προσκεκλημένους και παρουσίασαν αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης των δύο μεγάλων εμπορικών και ψυχαγωγικών αναπτύξεων που δημιουργούνται στο Ελληνικό, το Vouliagmenis Mall και τη Riviera Galleria.

Πρόκειται, όπως επισημαίνει στην ανακοίνωσή της η εταιρείας, για τους εμπορικούς προορισμούς που θα ενισχύσουν την εμπειρία αγορών, καινοτομίας και ψυχαγωγίας:

–  Το Vouliagmenis Mall σχεδιασμένο από το κορυφαίο αρχιτεκτονικό γραφείο AEDAS,  είναι το Mall του μέλλοντος, το μεγαλύτερο στη νότια Ευρώπη, 1,5 φορά μεγαλύτερο του The Mall Athens, με 280 καταστήματα. Υπολογίζεται ότι θα υποδεχτεί 17 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο. Οι κύριες κατασκευαστικές εργασίες θα ξεκινήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2024. Είναι αξιοσημείωτο ότι έχει ήδη συμφωνηθεί το 52% της μισθώσιμης επιφάνειας ενώ μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έχει ξεπεράσει το 70%.

– Η Riviera Galleria, το κόσμημα της Αθηναϊκής Ριβιέρας με την υπογραφή του βραβευμένου Ιάπωνα αρχιτέκτονα Kengo Kuma, έχει μισθώσιμη επιφάνεια, 19.000 τ.μ και 100 καταστήματα. Και σε αυτόν τον προορισμό η εμπορική πρόοδος είναι αξιοσημείωτη με τις συμφωνίες να ξεπερνούν το 20% της μισθώσιμης επιφάνειας, ποσοστό που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το 50% μέχρι το τέλος του έτους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία