Στα 12,5 έτη εκτοξεύτηκε ο μέσος όρος που κρατούν οι Αμερικανοί τα αυτοκίνητά τους, συνιστώντας χρονικό διάστημα ρεκόρ.
Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, οι Αμερικανοί μετά την πανδημία διατηρούν τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης περισσότερο, σύμφωνα με το Reuters.
Τηλεργασία: H καλύτερη πόλη στον κόσμο για εργασία εξ αποστάσεως
Αρνητικό ρεκόρ
Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων και των ελαφρών φορτηγών στις ΗΠΑ ανήλθε φέτος σε ένα ρεκόρ 12,5 ετών, αντανακλώντας τον αντίκτυπο των περιορισμών προσφοράς στα αποθέματα των αντιπροσώπων των νέων οχημάτων το 2022, καθώς και τη μειωμένη ζήτηση των καταναλωτών από υψηλότερο πληθωρισμό και επιτόκια, σύμφωνα με τη μελέτη της S&P Global Mobility.
Παρά τα έξι συνεχόμενα έτη αυξήσεων, η μέση ηλικία των οχημάτων αναμένεται να μειωθεί το επόμενο έτος, καθώς η αυξανόμενη διαθεσιμότητα και η ανανεωμένη ζήτηση ωθούν τις πωλήσεις νέων οχημάτων πάνω από τα 14,5 εκατομμύρια το 2023, σύμφωνα με την έρευνα της S&P.
Τα ηλεκτρικά
Τα ηλεκτρικά οχήματα ανατρέπουν την τάση γήρανσης, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας.
Ο μέσος όρος ηλικίας των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) στις ΗΠΑ έπεσε στα 3,6 χρόνια, ελαφρώς μειωμένος από 3,7 χρόνια το 2022. Αυτός ο αριθμός κυμαίνεται μεταξύ 3 και 4 ετών από το 2017, ανέφερε η έρευνα.
Η S&P τόνισε ότι οι ταχέως αυξανόμενες πωλήσεις EV στις ΗΠΑ – αυξημένες κατά 58% το 2022 – διατηρούν τη μέση ηλικία αυτού του κλάδου σχετικά νέα, παρά το γεγονός ότι μεγαλύτερο ποσοστό ηλεκτρικών αυτοκινήτων εγκαταλείπει τον στόλο των οχημάτων, σε σύγκριση με τα οχήματα εσωτερικής καύσης.
Στη 10ετία 2013-2022, το 6,6% των EV που λειτουργούσαν αποσύρθηκαν από την αγορά. Κατά την ίδια περίοδο, μόλις το 5,2% των οχημάτων εσωτερικής καύσης εγκατέλειψε τον στόλο, ανέφερε η S&P.
Latest News
Πως το ΤikTok έγινε το νέο LinkedIn για όσους νέους ψάχνουν δουλειά
Ένας αυξανόμενος αριθμός Αμερικανών στρέφεται στο TikTok σε αναζήτηση συμβουλών που θα τους βοηθήσουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα επαγγελματικού βίου
Τα κέρδη των τραπεζών δελεάζουν αγοραστές αλλά και... αρκούδες
Ποια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα προσελκύουν οι σορτάκηδες
Το ακριβό χρήμα ήρθε για να μείνει - Τι βλέπουν οι αγορές
Αγορές και οικονομολόγοι εκτιμούν ότι το κόστος χρήματος θα μείνει υψηλό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα
Περικοπές και λιτότητα στην Τουρκία - Στο 70% ο πληθωρισμός
«Ο χαμηλός, μονοψήφιος πληθωρισμός είναι απαραίτητος για μία βιώσιμη ανάπτυξη», δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας Μεχμέτ Σιμσέκ
Κοίτασμα αερίου «μαμούθ» ανακάλυψε η Mubadala - Η ΝΑ Ασία μπαίνει στο παιχνίδι της ενέργειας
Η συνολική δυναμική του Νότιου Ανταμάν ξεπερνά τα 2 τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια φυσικού αερίου
Miniso: Η κινέζικη αλυσίδα με το ερυθρόλευκο λογότυπο που φλερτάρει με την Ευρώπη
Μετατοπίζει το επίκεντρο της ανάπτυξής της στο εξωτερικό λόγω της αδύναμης εγχώριας ζήτησης
Σε χαμηλό πενταετίας οι παγκόσμιες επενδύσεις VC - Η ανάλυση της KPMG
Παρά τις δύο συμφωνίες μαμούθ άνω των 4 δισ. δολαρίων
Πώς το κοτόπουλο μετατρέπεται στο νέο hedge κατά του πληθωρισμού
Κολοσσοί του κρέατος, όπως η Tyson Foods και η Pilgrim's Pride, αποκομίζουν υψηλότερα κέρδη από τα πουλερικά
Ποιοι κολοσσοί επενδύουν στη Γαλλία 15 δισ. ευρώ
Αφορούν τον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, της τεχνολογίας και των χρηματοοικονομικών
Ξεκινά οικονομικό πόλεμο ο Πούτιν - Ένας οικονομολόγος στο υπουργείο Άμυνας
Τι κρύβει η αιφνιδιαστική κίνηση του Κρεμλίνου να καρατομήσει τον Σόιγκου από το υπουργείο Άμυνας