Σημαντική άνοδο καθαρών κερδών και εσόδων κατάγραψε η Dorian LPG στη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, σαν αποτέλεσμα την ανόδου του μέσου ημερήσιου ναύλου και της πληρέστερης αξιοποίησης του στόλου.
Η αγορά των πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers) στην οποία δραστηριοποιείται η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία είχε ανοδική πορεία στο τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.
Διήμερα κέρδη για τα δεξαμενόπλοια
Ο Baltic Exchange Liquid Petroleum Gas Index, ένας δείκτης που δημοσιεύει το Baltic Exchange για την spot αγορά στη γραμμή Ras Tanura-Chiba εκφρασμένος σε δολάρια ανά μετρικό τόνο ήταν κατά μέσο όρο στα 87.734 δολ την ημέρα του το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2023 συγκρινόμενος με τα 57.104 δολ την ημέρα του αντίστοιχου διαστήματος του 2022.
Τα κέρδη της Dorian LPG ανήλθαν σε 76,0 εκατ. δολ. ή 1,89 δολάρια ανά μετοχή για το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη 35,4 εκατομμυρίων δολαρίων ή 0,88 δολάρια ανά μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
Τα έσοδα της εταιρείας το ίδιος διάστημα ανήλθαν στα 133,6 εκατ. δολ. σημειώνοντας αύξηση 54,0 εκατ. δολ. ή 67,9% από τα 79,6 εκατ. δολ. έσοδα του τριμήνου που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022. Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στην βελτίωση του μέσου ημερήσιου ναύλου και στην καλύτερη χρήση του στόλου.
Το ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) για το στόλο της εταιρείας ήταν 68.135 δολ την ημέρα για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023, αυξημένο κατά 57,1% από το TCE των 43.372 δολ την ημέρα για την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους,
Ο Ιωάννης Χατζηπατέρας, Πρόεδρος, και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, σχολίασε: «Το τέταρτο τρίμηνο αποτέλεσε το αποκορύφωμα του καλύτερου οικονομικού έτους στην ιστορία της Εταιρείας. Τα ισχυρά αποτελέσματα ναυλώσεων και ο σταθερός ισολογισμός μας επέτρεψαν να επιστρέψουμε σχεδόν 225 εκατομμύρια δολάρια στους μετόχους μας κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2023. Η δέσμευσή μας για λογικές και περιβαλλοντικά βιώσιμες επενδύσεις αποδεικνύεται από την προσθήκη μέχρι στιγμής τριών VLGC διπλού καυσίμου, με ένα τέταρτο να προστίθεται αργότερα φέτος».
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση