Τις κατευθυντήριες γραμμές πάνω στις οποίες θα βαδίσει η νέα πολιτική ηγεσία του τουρισμού «φώτισαν» από κοινού η νέα υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και η αρμόδια υφυπουργός Έλενα Ράπτη, στη σημερινή τελετή παράδοσης- παραλαβής, στο υπουργείου Τουρισμού.

Τουρισμός: Στα ύψη η ζήτηση για Airbnb – Χαμηλά τα έσοδα

Η νέα υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, που για δεύτερη φορά αναλαμβάνει τα ηνία του τουρισμού, επεσήμανε πως βασικός στόχος των πολιτικών που θα εφαρμοστούν είναι να καταστήσουν τον ελληνικό τουρισμό «ισχυρό, ανταγωνιστικό και βιώσιμο» προσθέτοντας, μεταξύ άλλων, ότι η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να διατηρηθεί ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Ο σεβασμός του περιβάλλοντος, η μείωση της εποχικότητας του τουριστικού προϊόντος, η αειφορία, η βιωσιμότητα αλλά και οι βραχυχρόνιες μισθώσεις, είναι πεδία στα οποία η νέα πολιτική ηγεσία θα δώσει ξεκάθαρο στίγμα.

«Στόχος, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου»

Στο ίδιο μήκος κύματος, η νέα υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη, επεσήμανε ότι στόχος παραμένει η επιμήκυνση της τουριστιστικής περιόδου και η διάχυση του τουριστικού εισοδήματος σε όλη την Ελλάδα. «Θέλουμε τουρισμό 12 μήνες το χρόνο» τόνισε. Εστιάζοντας στο χαρτοφυλάκιο του υφυπουργείου, η κ. Ράπτη επεσήμανε ότι στόχος παραμένει η σύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό κλάδο, η ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης, αλλά και ανάπτυξη των πολιτικών προσβασιμότητας.

Παραδίδοντας τη σκυτάλη στην νέα ηγεσία του Τουρισμού, η απερχόμενη, Ιωάννα Δρέττα επεσήμανε ότι ο ελληνικός τουρισμός βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι, εστιάζοντας κυρίως στο ζήτημα της διαχείρισης των προορισμών. Κοινή πεποίθηση όλων είναι ότι η φετινή τουριστική χρονιά θα κλείσει θετικά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott