Αύξηση 24,6% καταγράφηκε στο βάρος των φορτίων / εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το δ΄ τρίμηνο του 2022 σε σχέση με το δ΄ τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα Παρασκευή η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ). Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το δ΄ τρίμηνο του 2022 με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 78.038,3 χιλιάδες τόνους έναντι 62.648,1 χιλιάδων τόνων κατά το δ΄ τρίμηνο του 2021. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 5.411.464,3 χιλ. το δ΄ τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 9,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021, που είχαν ανέλθει σε 4.937.801,2 χιλ.
Πράσινο φως για μεταρρύθμιση των τελών στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές
Βάρος μεταφερθέντων εμπορευμάτων και μεταφορικό έργο σε τονοχιλιόμετρα, των φορτηγών οδικών εμπορευματικών μεταφορών (εθνικών και διεθνών), ταξινομημένων στην Ελλάδα, δ΄ τρίμηνο 2021-2022
Μεταφορικό έργο (σε χιλ. τονοχιλιόμετρα), φορτηγών ταξινομημένων στην Ελλάδα, δ΄ τρίμηνο 2021-2022
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου με τόπο φόρτωσης την Ελλάδα (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων το δ΄ τρίμηνο του 2022 έναντι του δ΄ τριμήνου του 2021, παρατηρείται αύξηση σε όλες τις κατηγορίες με σημαντικότερη σε απόλυτες τιμές, στην κατηγορία «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» κατά 7.829,6 χιλ. τόνους. Από την άποψη των τονοχιλιομέτρων, αύξηση παρατηρείται στις κατηγορίες:
«Εμπορευματοκιβώτια», «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας» και «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες», με σημαντικότερη αύξηση σε απόλυτες τιμές στην κατηγορία «Εμπορεύματα σε παλέτες» κατά 617.332,9 χιλ. τονοχιλιόμετρα, ενώ μείωση σε απόλυτες τιμές παρατηρείται στην κατηγορία «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» κατά 120.998,7 χιλ. τονοχιλιόμετρα.
Αναφορικά με τα στοιχεία φορτώσεων κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, ποσοστό 39,5% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στην Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 72,8% το δ΄ τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του 2021.
Σε σχέση με τα στοιχεία εκφορτώσεων κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 38,1%) πραγματοποιήθηκαν στην Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 70,8% το δ΄ τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του 2021.
Latest News
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση
Mε τη στήριξη Σπύρου Λάτση το Little Athens στο Ελληνικό - Επένδυση 225 εκατ.
Συστήνεται SPV με συμμετοχή 20% από την πλευρά Lamda και 80% από την Xeris Vertures
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς