Νέες εξαγορές αναζητά η εταιρεία Coca Cola HBC.

Σε τηλεδιάσκεψη που είχε με αναλυτές ο διευθύνων σύμβουλος της Coca Cola HBC κ. Ζόραν Μπογκντάνοβιτ τόνισε ότι η ισχυρή οικονομική θέση της εταιρείας, όπως δείχνουν οι οικονομικές καταστάσεις, αποτελούν «μεγάλο όπλο» στην ανάπτυξη είτε οργανική είτε μέσω εξαγορών του ίδιου του Ομίλου.

Coca Cola HBC: Εξαγοράζει τη Finlandia Vodka προς 220 εκατ. δολ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας εμφανίστηκε θετικός στο ενδεχόμενο νέων εξαγορών προσδιορίζοντας την ολοκλήρωση του deal για την βότκα Finladia μετά τις απαραίτητες εγκρίσεις των εποπτικών Αρχών, το ερχόμενο φθινόπωρο.

Ο πληθωρισμός

Για το β’ εξάμηνο η διοίκηση του Ομίλου θεωρεί ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης θα υποχωρήσουν μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του προηγούμενου διαστήματος, διαβλέποντας κινδύνους στην καταναλωτική συμπεριφορά σε αρκετές χώρες λόγω του πληθωρισμού.

Αναφορικά με τον πληθωρισμό, επισημάνθηκε ότι το 2024, δεν θα βρίσκεται σε καμία περίπτωση στα επίπεδα των ετών 2022-2023 και ότι τα δεδομένα θα είναι καλύτερα, ωστόσο δεν αναμένεται να επιστρέψει στα επίπεδα του 2021. «Θα δούμε να δημιουργούνται ωφέλειες σε επίπεδο τιμών ενέργειας και τιμών στα εμπορεύματα, όπου στη δεύτερη περίπτωση θα υπάρξουν ορισμένες πιέσεις τόσο φέτος όσο και το 2024».

Ο κ. Μπογκντάνοβιτς παραδέχθηκε εμμέσως πως οι δραστηριότητες στη Ρωσία εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα και ως εκ τούτου «η συνεισφορά τους στην κερδοφορία της χρονιάς θα είναι μειωμένη» παρά το γεγονός ότι η ενοποίηση της Multon ενίσχυσε τα μεγέθη του α’ εξαμήνου.

Τα αποτελέσματα

Σημειώνεται ότι η εταιρεία για το πρώτο εξάμηνο ανακοίνωσε αύξηση εσόδων κατά 19,3% και λειτουργικών κερδών κατά 17,7% σε οργανική βάση. Κατά το διάστημα αυτό ο όμιλος κατάφερε να παρουσιάσει καθαρά κέρδη 385,7 εκατ. ευρώ έναντι 152,9 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις έφτασαν τα 5,021 δισ. ευρώ έναντι 4,209 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας για τα εταιρικά της αποτελέσματα, τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 17,8% σε οργανική βάση, λόγω της αύξησης των καθαρών εσόδων ανά κιβώτιο κατά 19% σε οργανική βάση, κυρίως ως αποτέλεσμα των ενεργειών βελτίωσης του μείγματος τιμών και προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες και αγορές.

Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε σε οργανική βάση σε όλες τις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με αύξηση 1,6% στα ανθρακούχα αναψυκτικά, 20,9% στα ποτά ενέργειας και 21,9% στον καφέ. Στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών σημειώθηκε πτώση 11,2%, που οφείλεται κυρίως στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών. Συνολικά, σημειώθηκε πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 1,0% σε οργανική βάση.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 19,3% σε δημοσιευμένη βάση, ως αποτέλεσμα της ισχυρής οργανικής ανάπτυξης και της ενοποίησης της Multon, που αντιστάθμισαν τον αντίκτυπο από τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές στη Νιγηρία και την Αίγυπτο.

Σημειώθηκε αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία κατά 60 μονάδες βάσης στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων ποτών και διατήρηση του μεριδίου αγοράς σε αξία στα ανθρακούχα αναψυκτικά. Αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 17,7% σε οργανική βάση, χωρίς μεταβολή του περιθωρίου κέρδους που παρέμεινε στο 11,2% σε οργανική βάση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις