Υψηλότερες αναμένεται να είναι οι δαπάνες των νέων καταναλωτών ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, έδειξε έκθεση του Shopify. Μάλιστα η πρόθεση αυτή σε συνδυασμό με τις αναμενόμενες εκπτώσεις και προσφορές που θα ανακοινώσουν οι retailers, οδηγούν τους καταναλωτές σε αγορές νωρίτερα από το συνηθισμένο.
Μετά τις προβλέψεις για περισσότερες λιανικές πωλήσεις στις επικείμενες γιορτές, σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των αγοραστών αναμένουν ότι ο προϋπολογισμός τους για τα δώρα των γιορτών θα παραμείνει ο ίδιος ή θα αυξηθεί σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα του Shopify και της Gallup σε 1.761 καταναλωτές στις ΗΠΑ που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα.
Πληθωρισμός: Αφήνει ανεπούλωτες πληγές στην Gen Z
Γεννημένοι μεταξύ 1996 και 2012, τα μέλη της Gen Ζ διαμορφώνουν το δικό τους προφίλ: κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό. Eίναι η μεγαλύτερη γενιά στον κόσμο αυτή την στιγμή και θα αποτελεί το 27% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού μέχρι το 2025, παίρνοντας τα ηνία της παγκόσμιας οικονομίας από τις προηγούμενες γενιές.
Το social shopping
Το 37% του δυναμικού αυτού κοινού θα δαπανήσουν περισσότερα για τις γιορτινές αγορές τους σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με την έρευνα. Λιγότεροι από τους μισούς (41%) αγοραστές σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τις γιορτινές αγορές τους τον Οκτώβριο, ακολουθούμενοι από το 39% που το κάνουν τον Νοέμβριο και το 20% τον Δεκέμβριο. Αν και σχεδόν όλοι (93%) σχεδιάζουν να αγοράσουν τουλάχιστον μερικά από τα δώρα τους μέσω διαδικτύου, οι μισοί αγοραστές (47%) προβλέπουν να αγοράσουν όλα ή τα περισσότερα από τα δώρα τους μέσω διαδικτύου.
Και είναι λογικό, εάν σκεφτεί κανείς ότι οι Gen Z-ers είναι μια ψηφιακή γενιά. Το Shopify διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί (48%) καταναλωτές σχεδιάζουν να αγοράσουν τουλάχιστον κάποια δώρα μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό μεγαλύτερο από το τρίτο του συνόλου των καταναλωτών στις ΗΠΑ που έχουν εκδηλώσει ανάλογη πρόθεση. Το 48% των ερωτηθέντων επισήμανα επίσης ότι θα αγόραζαν νωρίτερα τα δώρα τους για τις γιορτές, εάν οι retailers άρχιζαν να παρουσιάζουν νωρίτερα τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειές τους.
Στροφή και στα malls
Σε συνδυασμό και με άλλα ευρήματα, η έρευνα του Shopify περιγράφει λεπτομερώς τις αγοραστικές συνήθειες της συγκεκριμένης γενιάς, που εκτός από το social shopping, επιλέγουν να στραφούν και σε φυσικά καταστήματα τα οποία όμως αναπτύσσονται μέσα σε εμπορικά κέντρα. Αντίστοιχη μελέτη της JLL που δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο διαπίστωσε ότι το 49,6% των καταναλωτών της Gen Z αναμένουν να κάνουν τις αγορές τους για τις γιορτές σε εμπορικά κέντρα, περισσότερο από τον μέσο όρο του 40,8%.
Η έρευνα του Shopify απηχεί άλλες εκθέσεις που δείχνουν ότι οι καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα κατά τη διάρκεια των φετινών διακοπών. Μια έκθεση του Σεπτεμβρίου από την Deloitte προέβλεψε ότι οι λιανικές πωλήσεις θα αυξηθούν μεταξύ 3,5% και 4,6% σε ετήσια βάση, οδηγώντας τις πωλήσεις των διακοπών σε 1,54 έως 1,56 τρισεκατομμύρια δολάρια μεταξύ Νοεμβρίου 2023 και Ιανουαρίου 2024.
Παρά τις προγραμματισμένες αυξήσεις στους προϋπολογισμούς των διακοπών και στις λιανικές πωλήσεις, οι καταναλωτές βασίζονται περισσότερο στις πιστωτικές τους κάρτες, γεγονός που θα μπορούσε να επιβαρύνει τους προϋπολογισμούς τους αυτή την περίοδο των διακοπών. Το δεύτερο τρίμηνο, τα υπόλοιπα των πιστωτικών καρτών των καταναλωτών στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 4,6% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο σε 1,03 τρισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Κέντρο Μικροοικονομικών Δεδομένων της Ομοσπονδιακής Τράπεζας της Νέας Υόρκης. Μια έρευνα της LendingClub που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο διαπίστωσε ότι το 29% των καταναλωτών της Gen Ζ ζουν με επιταγές, προκειμένου να μπορέσουν να έχουν πρόσβαση σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης.
Latest News
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή
Μείωσε τη συμμετοχή της στη Apple η Berkshire
Η συμμετοχή της εταιρείας του Γουόρεν Μπάφετ μειώθηκε κατα 22% απο τα 174,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2023 στα 135,4 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου
Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι
Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής