Σε μείωση των προβλέψεων για τις ελεύθερες ταμειακές ροές προχώρησε η Volkswagen AG, με τις μετοχές της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης να καταγράφουν σημαντική πτώση.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι μετοχές της VW υποχώρησαν μετά την περιγραφή χαμηλότερων από τα αναμενόμενα κέρδη για το τρίτο τρίμηνο.
Η εταιρεία είπε ότι το υψηλότερο κόστος για τα εμπορικά σήματα και τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας εμπόδισαν τη δυναμική που χρειαζόταν το δεύτερο εξάμηνο για να αντισταθμίσει ζημιές ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Οι μετοχές υποχώρησαν περισσότερο από 3% στις αρχές της διαπραγμάτευσης.
«Φρένο» για την… ηλεκτροκίνητη Volkswagen – Εκτός στόχων οι παραγγελίες
Μείωση πωλήσεων και περικοπές
Οι διευθυντές της VW και οι εκπρόσωποι της εργασίας διαπραγματεύονται επί του παρόντος περικοπές για να κάνουν πιο ανταγωνιστικό το Brand. Οι εγχώριες επιχειρήσεις αρπάζουν γρήγορα μερίδιο αγοράς στην Κίνα και η ζήτηση στην Ευρώπη εξασθενεί.
Η εταιρεία έχει ήδη επιβραδύνει την παραγωγή EV σε ορισμένες τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικών της γραφείων στο Βόλφσμπουργκ τον περασμένο μήνα, αφού οι πλημμύρες στη Σλοβενία επηρέασαν έναν από τους προμηθευτές της. Η αυτοκινητοβιομηχανία την περασμένη εβδομάδα δήλωσε ότι οι παραγγελίες δεν πέτυχαν τους στόχους μετά την αδύναμη ζήτηση, ιδιαίτερα στην Ευρώπη.
Αποζημιώσεις 830 εκατ. σε ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων
Πρόσφατα, η Volkswagen κατέληξε και σε συμφωνία με την Ομοσπονδιακή Ένωση Προστασίας Καταναλωτών (VZBV), στη διαμάχη για την αποζημίωση εκατοντάδων χιλιάδων ιδιοκτητών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (ντίζελ).
Σύμφωνα με αυτήν τη συμφωνία, η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία έχει την έδρα της στην πόλη Βόλφσμπουργκ, θα καταβάλει αποζημίωση συνολικού ύψους 830 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία θα κατανεμηθεί μεταξύ των περίπου 260.000 πελατών της VW οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο μητρώο αγωγών.
Ανάλογα με την ηλικία και τον τύπο του πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου τους, θα λαμβάνουν μεταξύ 1.350 και 6.257 ευρώ. Σε αντάλλαγμα, οι δικαιούχοι πρέπει να παραιτηθούν από μελλοντικές αγωγές. Με αυτό τον τρόπο, η Volkswagen θέλει να περιορίσει το κόστος του σκανδάλου ντίζελ, το οποίο έχει ήδη κοστίσει στον όμιλο πάνω από 30 δισ. ευρώ.
Ο επικεφαλής δικηγόρος της Volkswagen Μάνφρεντ Ντες δήλωσε: «Είναι καλό που προσφέρουμε τώρα στους καταναλωτές τη συμβιβαστική συμφωνία μαζί με την Ομοσπονδιακή Ένωση Προστασίας Καταναλωτών. Σημαντικά στοιχεία και για τις δύο πλευρές ήταν ο ανεξάρτητος έλεγχος και η διαφανής διευθέτηση του συμβιβασμού. Και τα δύο είναι εγγυημένα. Η Volkswagen σχεδιάζει να δημιουργήσει μια πλατφόρμα για τη διεκπεραίωση των πληρωμών. Αυτή θα επιτρέψει στους δικαιούχους –από τη συμφωνία συμβιβασμού– πελάτες να λάβουν μια εφάπαξ πληρωμή από το τέλος Μαρτίου».
Η πρώτη προσπάθεια επίτευξης συμφωνίας, η οποία έγινε πριν από δύο εβδομάδες, απέτυχε διότι η Volkswagen υποστήριξε ότι οι δικηγόροι της Ομοσπονδιακής Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών απαιτούσαν υπερβολικές αμοιβές. Κατόπιν, το Ανώτερο Εφετείο του Μπράουνσβαϊκ ανέλαβε τη διαμεσολάβηση μεταξύ των μερών η οποία ολοκληρώθηκε τελικά με επιτυχία.
Latest News
Πώς η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Μία ακόμη αλλαγή φέρνει η διάδοση της τηλεργασίας
Σε ποια πόλη μια θέση πάρκινγκ κοστίζει μέχρι και 495.000 ευρώ
Η τιμή πώλησης της θέσης στάθμευσης είναι υψηλότερη από τον μέσο όρο μιας κατοικίας
Τα χάπια αδυνατίσματος έφεραν... παχυλά κέρδη για την Novo Nordisk
Οι πωλήσεις του δημοφιλούς φαρμάκου απώλειας βάρους Wegovy υπερδιπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 9,38 δισεκατομμύρια κορώνες.
Οι χρυσοί «κληρονόμοι» της Dassault - Δύο 30άρηδες στο ΔΣ της εταιρείας
Εντείνεται η μάχη της διαδοχής
Ευρωπαίοι vs Αμερικανοί – Ποιοι δουλεύουν περισσότερο και ποιοι κάνουν διακοπές;
Στην Αμερική εργάζονται σύμφωνα με τα αμερικανικά πρότυπα - Στην Ευρώπη συμμορφώνονται με τα ευρωπαϊκά πρότυπα - Τι σημαίνει αυτό;
Coinbase: Εξέπληξαν ευχάριστα τα κέρδη τριμήνου
Από την αρχή του έτους η μετοχή της έχει ενισχυθεί κατά 30%
Οι ταξιτζήδες του Λονδίνου τα έβαλαν με την Uber - Διεκδικούν 250 εκατ. λίρες
Η αγωγή φέρνει και πάλι στην επιφάνεια τη μακροχρόνια μάχη μεταξύ του γίγαντα των ΗΠΑ και του κλάδου ταξί του Λονδίνου
Επιστρέφουν οι Ρώσοι που εγκατέλειψαν τον Πούτιν μετά την εισβολή στην Ουκρανία
Για ορισμένους, η Ρωσία προσφέρει τώρα καλύτερες ευκαιρίες και συνθήκες εργασίας από ό,τι πριν από τον πόλεμο
Ρινγκ.. για δύο η Σελήνη – Ίλον Μασκ vs Τζεφ Μπέζος
Η Blue Origin και η SpaceX ιδρύθηκαν και οι δύο στις αρχές του αιώνα από μεγιστάνες της τεχνολογίας
Χρυσές δουλειές από δυτικές τράπεζες στη Ρωσία
Τα ευρωπαϊκά τραπεζικά ιδρύματα θα πληρώσουν τετραπλάσιο φόρο στη Μόσχα το 2023, σε σχέση με το 2021, λόγω υψηλών κερδών, παρά τις κυρώσεις