Σε μείωση των προβλέψεων για τις ελεύθερες ταμειακές ροές προχώρησε η Volkswagen AG, με τις μετοχές της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης να καταγράφουν σημαντική πτώση.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι μετοχές της VW υποχώρησαν μετά την περιγραφή χαμηλότερων από τα αναμενόμενα κέρδη για το τρίτο τρίμηνο.

Η εταιρεία είπε ότι το υψηλότερο κόστος για τα εμπορικά σήματα και τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας εμπόδισαν τη δυναμική που χρειαζόταν το δεύτερο εξάμηνο για να αντισταθμίσει ζημιές ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Οι μετοχές υποχώρησαν περισσότερο από 3% στις αρχές της διαπραγμάτευσης.

«Φρένο» για την… ηλεκτροκίνητη Volkswagen – Εκτός στόχων οι παραγγελίες

Μείωση πωλήσεων και περικοπές

Οι διευθυντές της VW και οι εκπρόσωποι της εργασίας διαπραγματεύονται επί του παρόντος περικοπές για να κάνουν πιο ανταγωνιστικό το Brand. Οι εγχώριες επιχειρήσεις αρπάζουν γρήγορα μερίδιο αγοράς στην Κίνα και η ζήτηση στην Ευρώπη εξασθενεί.

Η εταιρεία έχει ήδη επιβραδύνει την παραγωγή EV σε ορισμένες τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικών της γραφείων στο Βόλφσμπουργκ τον περασμένο μήνα, αφού οι πλημμύρες στη Σλοβενία επηρέασαν έναν από τους προμηθευτές της. Η αυτοκινητοβιομηχανία την περασμένη εβδομάδα δήλωσε ότι οι παραγγελίες δεν πέτυχαν τους στόχους μετά την αδύναμη ζήτηση, ιδιαίτερα στην Ευρώπη.

Αποζημιώσεις 830 εκατ. σε ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων

Πρόσφατα, η Volkswagen κατέληξε και σε συμφωνία με την Ομοσπονδιακή Ένωση Προστασίας Καταναλωτών (VZBV), στη διαμάχη για την αποζημίωση εκατοντάδων χιλιάδων ιδιοκτητών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (ντίζελ).

Σύμφωνα με αυτήν τη συμφωνία, η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία έχει την έδρα της στην πόλη Βόλφσμπουργκ, θα καταβάλει αποζημίωση συνολικού ύψους 830 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία θα κατανεμηθεί μεταξύ των περίπου 260.000 πελατών της VW οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο μητρώο αγωγών.

Ανάλογα με την ηλικία και τον τύπο του πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου τους, θα λαμβάνουν μεταξύ 1.350 και 6.257 ευρώ. Σε αντάλλαγμα, οι δικαιούχοι πρέπει να παραιτηθούν από μελλοντικές αγωγές. Με αυτό τον τρόπο, η Volkswagen θέλει να περιορίσει το κόστος του σκανδάλου ντίζελ, το οποίο έχει ήδη κοστίσει στον όμιλο πάνω από 30 δισ. ευρώ.

Ο επικεφαλής δικηγόρος της Volkswagen Μάνφρεντ Ντες δήλωσε: «Είναι καλό που προσφέρουμε τώρα στους καταναλωτές τη συμβιβαστική συμφωνία μαζί με την Ομοσπονδιακή Ένωση Προστασίας Καταναλωτών. Σημαντικά στοιχεία και για τις δύο πλευρές ήταν ο ανεξάρτητος έλεγχος και η διαφανής διευθέτηση του συμβιβασμού. Και τα δύο είναι εγγυημένα. Η Volkswagen σχεδιάζει να δημιουργήσει μια πλατφόρμα για τη διεκπεραίωση των πληρωμών. Αυτή θα επιτρέψει στους δικαιούχους –από τη συμφωνία συμβιβασμού– πελάτες να λάβουν μια εφάπαξ πληρωμή από το τέλος Μαρτίου».

Η πρώτη προσπάθεια επίτευξης συμφωνίας, η οποία έγινε πριν από δύο εβδομάδες, απέτυχε διότι η Volkswagen υποστήριξε ότι οι δικηγόροι της Ομοσπονδιακής Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών απαιτούσαν υπερβολικές αμοιβές. Κατόπιν, το Ανώτερο Εφετείο του Μπράουνσβαϊκ ανέλαβε τη διαμεσολάβηση μεταξύ των μερών η οποία ολοκληρώθηκε τελικά με επιτυχία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή