Έσοδα ύψους 1,28 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 13% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2022 κατέγραψε για το τρίτο τρίμηνο του 2023 ο Όμιλος Accor. Αυτή η ανάπτυξη αναλύεται σε 13% αύξηση για στο τμήμα Premium, Midscale & Economy Division και 17% για το τμήμα Luxury & Lifestyle.

Οι αλλαγές στο εύρος της ενοποίησης, κυρίως λόγω της ενοποίησης της Paris Society στο τμήμα Luxury & Lifestyle (κλάδος Hotel Assets & Other), συνέβαλαν θετικά κατά €85 εκατ.

Οι συναλλαγματικές επιδράσεις είχαν αρνητικό αντίκτυπο €98 εκατ., προερχόμενες κυρίως από το δολάριο Αυστραλίας (-11%), το δολάριο ΗΠΑ (-7%) και την τουρκική λίρα (-38%).

Accor: Τα επαγγελματικά ταξίδια επέστρεψαν

Ισχυρή ζήτηση για ξενοδοχεία

Όπως αναφέρει η Accor, η ζήτηση για κρατήσεις σε ξενοδοχεία παρέμεινε πολύ ισχυρή καθόλη τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, με το RevPAR αυξημένο κατά 15% σε σύγκριση με πέ-ρυσι, παρά την πολύ υψηλή συγκρίσιμη βάση (το RevPAR το τρίτο τρίμηνο του 2022 αυξήθηκε κατά 14% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2019).

Η υποκείμενη δυναμική που παρατηρήθηκε κατά τα προηγούμενα τρίμηνα παρέμεινε σταθερή με τις μέσες τιμές να παραμένουν υψηλές και το ποσοστό πληρότητας να βελτιώνεται, το οποίο όμως παραμένει ελαφρώς κάτω από το επίπεδο του 2019.

Όλες οι περιφέρειες και οι τομείς συνέβαλαν μέσω σταθερών λειτουργικών επιδόσε-ων, ακόμη κι αν τα πρώτα σημάδια ομαλοποίησης της αύξησης της δραστηριότητας φαίνονται μετά από αρκετά τρίμηνα έντονης ανάκαμψης.

Το τρίτο τρίμηνο του 2023 η Accor άνοιξε 73 ξενοδοχεία, που αντιστοιχούν σε περί-που 9.200 δωμάτια, και έτσι πέτυχε net unit growth 3% τους τελευταίους 12 μήνες. Στα τέλη Σεπτεμβρίου 2023, ο Όμιλος είχε ένα χαρτοφυλάκιο 812.425 δωματίων (5.537 ξενοδοχεία) και ένα pipeline περίπου 219.000 δωματίων (1.273 ξενοδοχεία).

Για το 2023, ο Όμιλος επιβεβαιώνει την πρόβλεψή του για net unit growth στο δίκτυο μεταξύ 2% και 3%.

Ο Sébastien Bazin, Chairman & Chief Executive Officer της Accor, ανέφερε:

«Οι ισχυρές επιδόσεις του Ομίλου κατά τη διάρκεια του τριμήνου καταδεικνύουν για ακόμα μια φορά τη δύναμη της επιχειρηματικής δυναμικής σε όλες τις αγορές μας, ιδίως στην Ασία, και για τα brands των δύο τομέων μας: Premium, Midscale & Economy αφενός και Luxury & Lifestyle αφετέρου. Για την Accor αυτό είναι το 6ο συνεχόμενο τρίμηνο ανάπτυξης από τότε που επέστρεψε στα επίπεδα δραστηριότητας μετά την πανδημία. Αυτές οι θετικές τάσεις και η αυστηρή χρηματοοικονομική και λειτουργική πειθαρχία μας επιτρέπουν για άλλη μια φορά να αυξήσουμε τους στόχους ανάπτυξης RevPAR και EBIDTA για το έτος».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις