Ενα σημαντικό ψηφιακό έργο ολοκλήρωσε η Intrum η οποία όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της «πλέον προσφέρει σύγχρονες και εξατομικευμένες υπηρεσίες επικοινωνίας, ενημέρωσης και αυτοματοποιημένης διαχείρισης αιτημάτων στους πελάτες της».
Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης της Intrum βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal εφαρμόζοντας την άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.
Αντιδικίες για την αποδεικτική δύναμη των ιδιωτικών εγγράφων ενόψει πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης
Με την εγγραφή τους στο My Intrum Portal, οι οφειλέτες μπορούν με ευκολία, άνεση και ασφάλεια, από τον υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο, να:
• Ενημερώνονται και να παρακολουθούν τις οφειλές τους σε πραγματικό χρόνο
• Έχουν άμεση πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες για την απαίτησή τους (όπως είναι υπόλοιπο οφειλής, ημερομηνία και ποσό επόμενης δόσης, κωδικός πληρωμής, διάρκεια δανείου κ.ά.)
• Υποβάλλουν ηλεκτρονικά, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες, αιτήματα προς το Κέντρο Εξυπηρέτησής της Intrum (Customer Support Center)
Ηλεκτρονική υπογραφή σύμβασης
Επιπλέον, με την υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής (e-Signature) που εφαρμόζεται εδώ και δύο χρόνια από την Intrum, οι οφειλέτες έχουν τη δυνατότητα να υπογράφουν τη σύμβαση ρύθμισης ηλεκτρονικά, χωρίς να απαιτείται η φυσική μετάβαση σε σημείο εξυπηρέτησης.
Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι στο πλαίσιο των βελτιωμένων υπηρεσιών εξυπηρέτησης, τα γραπτά αιτήματα των δανειοληπτών –που υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο site της Intrum μέσω της ειδικής φόρμας αιτημάτων ή μέσω του My Intrum Portal– απαντώνται κατά μέσο όρο εντός 11 ημερών από εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης. Όσον αφορά την τηλεφωνική επικοινωνία, το 90% των εισερχόμενων κλήσεων απαντάται εντός δευτερολέπτων ενώ συνολικά το 98% των κλήσεων απαντάται εντός της ίδιας ημέρας.
Latest News
Το πωλητήριο στη Μινέρβα, τα σενάρια και οι 10 μνηστήρες
«Κλείδωσε» η πώληση της υπεραιωνόβιας εταιρείας - Το χρονοδιάγραμμα
Οι χρυσές μπίζνες Σκλαβενίτη και Μασούτη με τα ακίνητα – Οι ομοιότητες με Tesco και Aldi
Οι λιανέμποροι γίνονται… βασιλιάδες των ακινήτων – Οι περιπτώσεις των Σκλαβενίτη και Μασούτη και το case study του Γαλαξία
Η Καρέλιας ανοίγει ξανά τα σεντούκια της – Διανέμει μέρισμα 12,4 ευρώ
Η καπνοβιομηχανία κατέγραψε ισχυρές επιδόσεις το 2023 με πωλήσεις άνω του 1,3 δισ. – Καταλύτης οι εξαγωγές
Πώς η επενδυτική βαθμίδα βοήθησε τα ελληνικά ομόλογα και τις μετοχές
Στο τέλος Μαρτίου 2024 η μέση απόδοση των 10ετών ελληνικών ομολόγων είχε υποχωρήσει στο 3,40% ενώ το φθινόπωρο του 2022 ξεπερνούσε το 5%
Mε εφαρμογή «πράσινων» κριτηρίων οι δανειοδοτήσεις από τις τράπεζες
Εκτός από την οικονομική βιωσιμότητα στην χρηματοδότηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου δίνεται μεγάλη σημασία και στην ενσωμάτωση Περιβαλλοντικών, Κοινωνικών κριτηρίων
Πρόταση του ΔΣ της Trastor για τη διανομή μερίσματος €0,02/μετοχή
Η ημερομηνία αποκοπής του δικαιώματος συμμετοχής στο μέρισμα θα γίνει γνωστή μετά τη ΓΣ των Μετόχων της 17ης Μαϊου
Στα 2,045 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Unibios το 2023
Ο όμιλος ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης 2023
Epsilon Net: Η ανακοίνωση της Εθνικής Τράπεζας για τη Δημόσια Πρόταση
Η Εθνική Τράπεζα και ο Γιάννης Μίχος ελέγχουν το 62,92% της Epsilon Net
ΑKRITAS: Mείωση 6,5% στον κύκλο εργασιών το 2023
Η χρήση του 2023 χαρακτηρίζεται από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναδιάρθρωσης του τραπεζικού δανεισμού
Τροποποίηση όρων ομολογιακού δανείου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Στην επαναληπτική Συνέλευση παρέστησαν, Ομολογιούχοι δανειστές που εκπροσωπούσαν συνολικά 183.438 ομολογίες, επί συνόλου 500.000 ομολογιών, ήτοι ποσοστό 36,70% του συνολικού ανεξόφλητου υπολοίπου του ΚΟΔ 2020