Τα lockdown έφεραν στασιμότητα στην κινητικότητα και τα ταξίδια των Κινέζων προκαλώντας απώλειες στις δύο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Κίνας για ολόκληρο το 2023, καθώς η χαμηλή ζήτηση επιβάρυνε τις επιχειρήσεις τους, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η China Southern Airlines Co δήλωσε ότι αναμένει καθαρή απώλεια 3,5 δισεκατομμυρίων γιουάν (RM2,33 δισεκατομμύρια) έως 4,7 δισεκατομμύρια γιουάν για τους 12 μήνες έως τις 31 Δεκεμβρίου λόγω της αργής ανάκαμψης των διεθνών επιβατικών πτήσεων, της υπερπροσφοράς στην εγχώρια αγορά και των υψηλών τιμών του πετρελαίου , ανέφερε η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Guangzhou, την Παρασκευή.
Αερομεταφορές: Αναταράξεις φέρνουν τα μέτρα για τους ταξιδιώτες από Κίνα
Η Air China Ltd είπε ότι η καθαρή της ζημία το 2023 θα κυμανθεί πιθανώς μεταξύ 900 εκατομμυρίων γιουάν και 1,3 δισεκατομμυρίων γιουάν. Ο αερομεταφορέας ανέφερε επίσης την ισχνή ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό καθώς και τον έντονο εγχώριο ανταγωνισμό και τις υψηλές τιμές του πετρελαίου για απώλειες.
Και οι δύο αερομεταφορείς είναι ζημιογόνοι από όταν ξεκίνησε η πανδημία, το 2020.
Τα μη ελεγμένα προκαταρκτικά αποτελέσματα των δύο εταιρειών υπογραμμίζουν ένα δύσκολο τελευταίο τρίμηνο για το 2023 μετά από ένα πιο εύρωστο τρίτο τρίμηνο, κατά το οποίο οι τρεις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της China Eastern Airlines Corp, επέστρεψαν στην κερδοφορία μετά από μια ισχυρή καλοκαιρινή περίοδο ταξιδιών στο εσωτερικό.
Οι τρεις εταιρείες αναμένεται να ανακοινώσουν τα κέρδη του 2023 στις 28 Μαρτίου.
Η αύξηση των διεθνών πτήσεων φέτος καθώς οι Κινέζοι πολίτες αρχίζουν να ταξιδεύουν ξανά στο εξωτερικό θα μπορούσε να δει τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες να καταγράφουν κέρδη το 2024, σύμφωνα με ερευνητικό σημείωμα της HSBC τον Νοέμβριο.
Μια ταχεία αποκατάσταση των πτήσεων Κίνας-ΗΠΑ είναι βασικός καταλύτης για την ανάκαμψη των διεθνών πτήσεων.
Στα τέλη του 2023, πραγματοποιούνταν 63 απευθείας πτήσεις μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ κάθε εβδομάδα, από 340 εβδομαδιαίες πτήσεις πριν από την πανδημία, σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας.
Η ρυθμιστική αρχή αερομεταφορών της Κίνας νωρίτερα αυτό το μήνα προέβλεψε ότι οι διεθνείς πτήσεις θα είναι περίπου στο 80% των επιπέδων πριν από την Covid μέχρι το τέλος του έτους – με τις εβδομαδιαίες διεθνείς πτήσεις επιβατών να φτάσουν πιθανώς τις 6.000 έως το τέλος του 2024 από περίπου 4.600 που είναι σήμερα.
Latest News
Αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 3% του ΑΕΠ - Τι συζητούν οι Ευρωπαίοι
Αυξημένες στρατιωτικές δαπάνες θα μπορούσαν να συμφωνηθούν στη σύνοδο κορυφής του NATO, το 2025, εντείνοντας την πίεση στους εθνικούς προϋπολογισμούς
Τι θα αποφασίσει το ιερατείο της ΕΚΤ για τα επιτόκια - Πού ποντάρουν οι αγορές
Οι αγορές σταθμίζουν τα δεδομένα που έχουν στο τραπέζι οι αξιωματούχοι της ΕΚΤ και εκτιμούν πώς θα κινηθεί
Λίβανος: Πρώτη παράδοση κατεχομένου εδάφους από το Ισραήλ
Αμερικανός στρατηγός βρίσκεται στον Λίβανο για να επιβλέψει την παράδοση
Η μεγάλη αποτυχία του στοιχήματος των Shell και BP στην ηλεκτρική ενέργεια
Η ηλεκτρική ενέργεια ήταν το επόμενο μεγάλο στοίχημα για πολλές εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, όμως γύρισε μπούμερανγκ
Ποιες είναι προτεραιότητες Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες
Οι πέντε κορυφαίες προτεραιότητές του Ντόναλντ Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες στο Οβάλ γραφείο
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία