Το Conde Nast Traveler δημοσίευσε την ετήσια καθιερωμένη λίστα με τους 29 καλύτερους νησιωτικούς προορισμούς για το 2024. «Δεν είναι τυχαίο πως τα ελληνικά νησιά αποτελούσαν πηγή έμπνευσης για τον Λόρδο Βύρωνα», τονίζει το ταξιδιωτικό περιοδικό.
Η φωτογενής Μήλος, η καλλιτεχνική Ύδρα και η Σίφνος των καλοφαγάδων συνθέτουν την κορυφαία τριάδα της κατάταξης. Ακολουθούν η Σαντορίνη ως ιδανικός γαμήλιος προορισμός, η Σύρος του πολιτισμού και της τοπικής κουλτούρας, η αυθεντική Φολέγανδρος, η Κρήτη για αληθινές περιπέτειες, η Κέρκυρα με τα καταπράσινα τοπία της, η Νάξος για την ξεχωριστή γαστρονομία και τις αμμώδεις ακτές, η Κεφαλονιά για χαλαρωτικές οικογενειακές διακοπές, η Άνδρος των περιπατητών και των εξωτικών παραλιών, η Σέριφος των φυσιολατρών και η Μύκονος για αξέχαστες στιγμές διασκέδασης.
Στις επόμενες θέσεις βρίσκονται η εντυπωσιακή Ζάκυνθος, η Αμοργός του απέραντου γαλάζιου, οι εκλεπτυσμένοι Παξοί, η Λευκάδα για απεριόριστες εξερευνήσεις, η μυθική Ιθάκη, η παραδοσιακή Τήνος, η μυστηριακή Πάτμος με τα μοναδικά ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία της, η Ρόδος για ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο, η γραφική Σύμη και η Αστυπάλαια για ποιοτικές αποδράσεις μακριά από τον συνωστισμό.
Τέλος, τη λίστα συμπληρώνουν η Σκιάθος για διάβασμα στη παραλία, η Αίγινα για όλες τις εποχές, το ονειρικό Καστελόριζο, η Αντίπαρος για διακοπές με άποψη, η Λέρος με την υπέροχη αρχιτεκτονική και οι πάντα επίκαιρες Σπέτσες.
Ταξιδιωτικές εμπειρίες
Εκπρόσωποι προορισμών που πρωταγωνιστούν στον φετινό κατάλογο του Conde Nast Traveler αναφέρονται στις ταξιδιωτικές εμπειρίες που ταιριάζουν με τις τάσεις της νέας σεζόν:
«Η Πάτμος διαθέτει ένα πολυδιάστατο τουριστικό «προϊόν» που δημιουργεί ανεξίτηλες αναμνήσεις στους ταξιδιώτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η εντυπωσιακή Χώρα, το Μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου και το Ιερό Σπήλαιο της Αποκάλυψης είναι μνημεία της Unesco με διεθνή ακτινοβολία και βαθιά ιστορικότητα. Παράλληλα, η δαντελωτή ακτογραμμή, τα αυθεντικά νησάκια Αρκοί και Μαράθι, οι εναλλακτικές δραστηριότητες, η σπιτική κουζίνα και οι εξαιρετικές υπηρεσίες που παρέχουν οι επαγγελματίες μας, διαμορφώνουν έναν προορισμό με δυναμική και προοπτική εξέλιξης», δήλωσε ο νέος αντιδήμαρχος Τουρισμού του νησιού, Νίκος Αντωνόπουλος.
«Ενεργοποιούμε τις διεθνείς επαφές μας για να προβάλλουμε στοιχεία της Άνδρου που μας καθιστούν ξεχωριστούς στο Αιγαίο. Η άγρια φυσική ομορφιά, το εύρος περιπατητικών διαδρομών, η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική και ο ιστορικός πλούτος μας εμπλουτίζουν ιδανικά τις ταξιδιωτικές εμπειρίες για τις οικογένειες, τα ζευγάρια και όλες τις κατηγορίες των επισκεπτών μας, προσφέροντας μεγάλο «βάθος» στις υπηρεσίες που παρέχουμε», επεσήμανε ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου, Νίκος Μουστάκας.
«Μέσα από συντονισμένες ενέργειες, η Αστυπάλαια χαράζει μία νέα πορεία. Μία πορεία που αποβλέπει αφενός στην αειφορική – βιώσιμη ανάπτυξη και στην κυκλική οικονομία αφετέρου στο να καταστεί η Αστυπάλαια ένας μικρός φάρος πολιτισμού στο κέντρο του Αιγαίου που «παντρεύει» το αυθεντικό με τις σύγχρονες ταξιδιωτικές τάσεις. Ως αποτέλεσμα, τα τελευταία χρόνια έχει γίνει σοβαρή προσπάθεια διάδοσης του brand name «Αστυπάλαια» σε πολλές νέες αγορές ακόμη και εκτός Ευρώπης», υπογράμμισε ο δήμαρχος Αστυπάλαιας, Νίκος Κομηνέας.
«Χρονιά – ορόσημο αποδείχθηκε το 2023 για τη Νάξο. Για την περίοδο Απριλίου – Οκτωβρίου ο προορισμός υπερέβη τις 600.000 αφίξεις εμφανίζοντας πολύ καλές επιδόσεις και στη χαμηλή σεζόν. Στόχος μας για την επόμενη πενταετία είναι να εξελίξουμε ό,τι ξεκινήσαμε αναδεικνύοντας θεματικά τουριστικά «προϊόντα». Τα activities, η γαστρονομία, η ιστορία, και η αυθεντικότητα θα βρίσκονται σε πρώτο πλάνο στοχεύοντας σε ταξιδιώτες με ειδικά ενδιαφέροντα», τόνισε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Βαγγέλης Κατσαράς.
Πηγή: in.gr
Latest News
Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις
Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.